  • Data: 2016-10-13 18:53:17
    Temat: Re: Myszka bezprzewodowa i dwa odbiorniki?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-13 16:47, ...:::WISKOLER:::... wrote:
    > i co mu zrobisz?

    Pokażesz dlaczego rozwiązanie z VNC jest lepsze. Najlepiej demostrując
    że jak tu klika "dodaj pacjenta", to tam klika "zdetonuj głowicę".

    > Tak więc VNC odpada bo to nie pójdzie na XP

    Pójdzie. Zarówno klient jak i serwer.

    , zresztą podląd na dużym
    > monitorze już mu zrobiłem podpinając wyjście VGA do drugiego wejścia w
    > monitorze.

    Okno vnc może sobie przenieść na drugi monitor podpiety pod Win7. Wygoda
    uzywania milion razy lepsza niż klikanie jedną myszką w dwa pulpity.

    Jesli podepniesz jakimś cudem dwa kompu pod jeden pulpit będziesz
    prędzej czy później *winny* tego że coś się klineło nie tak jak miało.
    Lekarz nie jest winien z definicji.