  • Data: 2020-04-14 05:45:10
    Temat: Re: [NTG]Potrzebna łączność radiowa.
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-13 13:36, Queequeg pisze:

    > Nie, chodzi po prostu o to, że oni nadają z legalnych radyjek (500mW,
    > nieodkręcana antena), ale siedzą bardzo wysoko.

    Teraz załapałem :) BTW: Na wielu forach/grupach dot. BAOFENG-ów (i tym
    podobnych radyjek) piszą, że zmniejszenie mocy nadawania z 5/8W (zależy
    ile tam które ma) do 1W poprawia łączność i smalenie na max W wcale nie
    daje lepszego efektu w łączności, niż można by oczekiwać.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/