  • 471. Data: 2020-04-05 21:30:18
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-05 11:17, Zenek Kapelinder wrote:
    > Justyna Kowalczyk, kto to jest? Nie kojarzę żeby była światowej klasy ekspertem od
    kwarnatann i walki z rozprzestrzenianiem się wirusów.

    Nie to, co tutejsi.

  • 472. Data: 2020-04-05 21:36:10
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-05 15:44, Zenek Kapelinder wrote:
    > No ja pierdole jaka ekspertka. Nawet artykuł napisała gdzie się można zarazić.
    Pewno napisała że w lesie nie można się zarazić. Zapomniała dopisać że tylko w takim
    co ludzi w nim nie ma.

    O to niemal tak jak w domu. Pomijając oczywiście to, że jak jakiś z
    domowników jest zarażony to ze względu na długi czasowo kontakt, nie ma
    szansy by nie przeszło.

    Jeszcze niedawno premier Anglii twierdził że nic się nie dzieje.
    Dzisiaj mówili że jego stan się pogarsza. I dobrze mu tak. Tak powino
    się robić każdemu co krytykuje kwarantannę jaka teraz mamy.

    Chyba każdy ma prawo robić ze sobą co chce. Jak chce się powiesić to
    niby czemu miałbym mu tego zabraniać. Jak wirusa złapać ... chyba ten
    wirus nie jest taki głupi, że wszystkich ubije bo by nie miał jak się
    roznosić. Właściwie tak jak różnej maści społecznicy, jakby nie ten
    koronawirus to co by robili...

  • 473. Data: 2020-04-05 22:33:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-05 o 15:59, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > Media pompują temat. Jest o czym pisać, gadać itp a TVN ? No cóż ...
    >
    > https://m.sport1.de/fussball/bundesliga/2020/04/bund
    esliga-fc-bayern-trainiert-ab-montag-in-kleingruppen
    -im-freien

    > Niemcy nie dali się zwariować, dziś dużo ludzi na spacerach, chmary rowerzystów no
    i sezon motocyklowy ruszył.

    To za chwilę będą mieli jak w Szwecji czy Holandii,
    teraz mają zmarłych 19/m, Szwecja 40/m a Holandia 103/m

    --
    Janusz

  • 474. Data: 2020-04-05 23:26:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Apr 2020 21:10:11 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Nie wiem co uważacie za oficjalne info?
    > Jak 10 czy 11 marca ruszyła u nas panika to TVPInfo pocieszało

    wtedy to chyba tylko szkoly zamkneli ?

    > że korona wirus szybko umiera poza nosicielem.
    > I to szybko to było dla nich do godziny a w najkorzystniejszych
    > przypadkach do kilku minut.
    > I nawet bym uwierzył gdyby nie kraje cywilizowane gdzie
    > dokładnie wyszukiwano kto od kogo i kiedy się zaraził.
    > I podawano konkretny przypadek że gość się zaraził jadąc
    > autobusem na miejscu gdzie 4 godziny wcześniej siedział
    > chory.

    I myslisz, ze wirus przeniknal przez ubranie ?

    https://zdrowie.wprost.pl/koronawirus/10304340/koron
    awirus-kwarantanna-pasazerow-statku-diamond-princess
    -powodem-wiekszej-liczby-infekcji.html

    Kilka dni ?
    Czy wcale niekoniecznie - mogl przybyc ktos zarazony w drugiej turze,
    mogl ten pierwszy pasazer zaloge zarazic.

    J.

  • 475. Data: 2020-04-06 02:42:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Powiem Ci JF że sam sie dziwię skąd takie zanieczyszczenie. Teraz sprawdziłem i jest
    40. Ale w dzień jakąś masakra. Podobno nie tylko w Łodzi taki cud że samochody nie
    jezdza, ciepło czyli mniej ludzie grzeją i wskaźnik czystości powietrza z czapy. Przy
    okazji. Premier Anglii w szpitalu. Wygląda na to że ignorancja połączona z arogancja
    i niekompetencja plus narażenie ludzi na śmierć w imię kasy zostały ukarane. Wyglada
    że Trump zdążył się zaszczepić krwią ludzi którzy wyzdrowieli i może mieć odporność
    na jakiś czas.

  • 476. Data: 2020-04-06 02:51:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Widziałem temi oczamy maszyne do produkcji maseczek. Tam jedna, z dziesięć pracowało.
    Konstrukcyjnie zbliżona do cepa taka maszyna. Jak byłem młody i piękny i miałem zapał
    do pracy i potrzebował bym takiej maszyny to bym ja zbudował w tydzień z tego co
    miałem wtedy na warsztacie. Jedyny problem na jaki bym trafił to zgrzewanie
    ultradźwiękowe. Ale jakoś bym to wtedy obszedł.

  • 477. Data: 2020-04-06 02:56:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przez ubranie nie przelazi bo nóg nie ma. Ale jak chory nacharchal na ochwyt jakiś i
    tamten się złapał i potarł w okolicy oka ręką to mial jak w banku.

  • 478. Data: 2020-04-06 06:59:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Powiem Ci JF że sam sie dziwię skąd takie zanieczyszczenie.

    No ale w koncu zauwazyłes :)))

    > Teraz
    > sprawdziłem i jest 40. Ale w dzień jakąś masakra. Podobno nie tylko
    > w Łodzi taki cud że samochody nie jezdza, ciepło czyli mniej ludzie
    > grzeją i wskaźnik czystości powietrza z czapy.

    Nie wiem jak z tymi autami. Na ulicahc pusto, nie stałem na zadnych
    swiatłach dłuzej niz jedna zmiane od kilku tygodni a podobno ruch spadł
    tylko o 30% (czytałem badania z Bydgoszczy albo Torunia...)

> [...]
    > ukarane. Wyglada że Trump zdążył się zaszczepić krwią ludzi którzy
    > wyzdrowieli i może mieć odporność na jakiś czas.

    To tak nie działa i nie daje odpornosci.
    CZyjes przeciwciała w twoim organizmie mogłyby spowolnic rozwój choroby
    gdyby podac je w odpowiedniej ilosci ale nie dadza odpornosci przeci
    zarazeniu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 479. Data: 2020-04-06 08:19:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-04-2020 o 13:37, Janusz pisze:

    > Myśmy byli, zachód generalnie nie, podobno różnica w śmiertelności to
    > nawet 20 razy.

    https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,25847476,j
    ak-epidemia-maleje-w-liczbach.html#s=BoxOpLink

    "Koronawirus. Najwyższa śmiertelność w Wielkopolsce

    Sprawdziliśmy, jak wygląda śmiertelność w poszczególnych województwach.
    Najwyższa jest w Wielkopolsce - przekracza już ponad 5 proc. Od początku
    epidemii zmarło tu oficjalnie już 14 spośród 273 zakażonych. Jeszcze w
    niedzielę przed południem tyle samo było na Mazowszu, ale tam
    potwierdzonych zakażeń jest prawie cztery razy więcej (po południu
    poinformowano o sześciu nowych zgonach).

    Śmiertelność w Wielkopolsce jest dwa i pół raza wyższa niż w średnia dla
    całego kraju. W przeliczeniu na milion mieszkańców rozpoznano tu mniej
    zakażeń (Wielkopolska - 78, Polska - 107), ale liczba wykonanych testów
    jest podobna. Podobny był też średni wiek zmarłych - w Wielkopolsce to
    71,4, a w całym kraju - 72,4.

    Koronawirus. Szpital w Poznaniu: Rzetelnie raportujemy
    W Wielkopolsce 13 na 14 oficjalnych ofiar epidemii zmarło w szpitalu
    miejskim w Poznaniu. W połowie marca decyzją rządu lecznica została w
    całości szpitalem zakaźnym - leczy tylko zakażonych koronawirusem.

    - Trafiają do nas krytycznie chorzy z całego regionu. Ich leczenie
    przebiega w naszym ośrodku według światowych wytycznych - mówi lekarz
    Jacek Górny, szef szpitalnego oddziału ratunkowego i rzecznik szpitala.
    - Śmiertelność jest wysoka, bo taki jest moim zdaniem rzeczywisty obraz
    pandemii.

    Żaden szpital w Polsce nie ma tak wysokiej śmiertelności jak poznański.
    Tylko w ostatnim tygodniu zmarło tu 10 pacjentów. Mieli od 66 do 94 lat.
    Kolejnych kilkunastu w ciężkim stanie leży pod respiratorami.

    Lekarze z Poznania wskazali jako przyczynę wszystkich zgonów wywołaną
    przez koronawirusa chorobę COVID-19, która atakuje przede wszystkim
    płuca. Dla lekarzy z Poznania bez znaczenia było to, że zmarli mieli też
    inne poważne schorzenia - uznali, że zabił ich koronawirus.

    - Mogę tylko powiedzieć, że rzetelnie raportujemy przyczyny zgonów. W
    żadnym z przypadków nie mieliśmy wątpliwości, co wpisać - mówi doktor
    Górny."

    Tyle w Poznaniu.
    W Krotoszynie jest inaczej:

    " docierają do nas informacje o zgonach następnych pacjentów, którzy
    byli zakażeni koronawirusem, ale nie znaleźli się w rządowym bilansie. W
    szpitalu w Krotoszynie w ostatnim tygodniu zmarły dwie starsze
    pacjentki: jedna na oddziale wewnętrznym, druga w szpitalnym zakładzie
    opieki paliatywnej. Były zakażone koronawirusem, miały objawy infekcji,
    a ich stan się pogorszył. Ale lekarze uznali, że przyczyny zgonów były
    inne. Jakie? Nie wiemy, bo szpital odmawia informacji.

    Stanisław Szczotka, starosta krotoszyński, któremu podlega szpital, jest
    zaskoczony. Zapowiada interwencję: - Nie wiem, dlaczego tak się stało.
    Uważam, że zmarli, u których rozpoznano COVID-19, powinni być uznawani
    za ofiary COVID-19. Są w tej sprawie wytyczne. Będę rozmawiać o tym z
    lekarzami.

    Koronawirus. Ministerstwo żongluje danymi
    W większości znanych nam przypadków lekarze podawali inną przyczynę
    zgonu u pacjentów, którzy koronawirusem zakazili się podczas pobytu w
    szpitalu (byli hospitalizowani z powodu innych dolegliwości). Może być
    to przypadek, ale Paweł Grzesiowski nie wyklucza, że wyjaśnienie może
    być inne: obawa przed odpowiedzialnością prawną za zakażenie i jego
    tragiczne skutki.

    Śledzenie rzeczywistej skali epidemii utrudnia też polityka informacyjna
    Ministerstwa Zdrowia. Na początku epidemii resort informował o zgonach
    wszystkich osób zakażonych koronawirusem, w niektórych przypadkach
    zaznaczając, że nie zostały one ujęte w oficjalnej statystyce, bo
    przyczyna śmierci wskazana przez lekarzy była inna. Ale ostatni taki
    wpis pojawił się 26 marca.

    Od półtora tygodnia Ministerstwo Zdrowia nie informuje już o zgonach
    nieujętych w statystyce. Utrudnia to zbieranie informacji o rzeczywistej
    liczbie ofiar epidemii. Informację o śmierci jednej z pacjentek z
    Krotoszyna znaleźliśmy przypadkiem na stronie powiatowego sanepidu z
    Gostynia, skąd pochodziła."

    I wszystko na temat polskich statystyk zgonów i wyciągania z nich
    jakichkolwiek wniosków....

  • 480. Data: 2020-04-06 08:24:59
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2020-04-03 o 16:27, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    wieksza-liczba-zmarlych-w-ciagu-doby-649340795785433
    7a

    >O głupek gost (co sie wstydzi imienia) się znalazł, co u ciebie było tak
    >cicho, z dziury wylazłeś czy cie odkopali.

    Ale upewniej mnie co chciales napisac - zdziwiles sie, ze wraz ze wzrostem
    zachorowan rosnie licbza zmarlych? czy moze wydawalo ci sie, ze tytul mowi
    iz w niemczach jest najwiecej zmarlych wzgledem pozostalych krajow swiata?

    Hint: tak, na ktorekolwiek z powyzszych pytan swiadczy, ze jestes debilem.
    Innymi slowy jestes debilem. Pisalem ci juz, ze jestes debilem?