  • 481. Data: 2020-04-06 08:26:38
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: <Ghost>

    dyskusyjnych:f7a705e4-ca23-42f3-b4c5-6c9950e8e213@go
    oglegroups.com...

    >Tam gdzie nie oszukują ilość zmarłych jest na poziomie 1-2%. Jakimś cudem u
    >szwabow jest 0,5%? Na cud bym nie liczył. Jak nie cud to co?

    liczba testow, proste

  • 482. Data: 2020-04-06 08:50:36
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2020-04-02 o 09:28, J.F. pisze:
    > No wiesz - skad producent samochodow mialby miec setki maszyn do
    > szycia ?
    >
    > Ale moze wystarcza dwie, albo jedna specjalna, zaprojektowana na
    > miejscu ... pogratulowac ...

    Kilka tanich masek, jakie wpadły mi ostatnio w ręce nie było szyte,
    tylko klejone (?zgrzewane), więc maszyny do szycia nie są niezbędne.

    Pozdrawiam

  • 483. Data: 2020-04-06 11:41:50
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Austria startuje od 1 maja

    Niemcy znow mniej zarazonych 3677 (poprzednio 5936) 92 ofiary smiertelne (poprzednio
    184)

    mozna jeszcze poczekac na umocnienie trendu ale 19.04 Merkel nie bedzie latwo
    przekonac Niemcow do kiblowania w domach :-)

  • 484. Data: 2020-04-06 12:38:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,25847476,
    jak-epidemia-maleje-w-liczbach.html#s=BoxOpLink
> [...]
    >zmarłych - w Wielkopolsce to 71,4, a w całym kraju - 72,4.

    >Koronawirus. Szpital w Poznaniu: Rzetelnie raportujemy
    >W Wielkopolsce 13 na 14 oficjalnych ofiar epidemii zmarło w szpitalu
    >miejskim w Poznaniu. W połowie marca decyzją rządu lecznica została w
    >całości szpitalem zakaźnym - leczy tylko zakażonych koronawirusem.

    >- Trafiają do nas krytycznie chorzy z całego regionu. Ich leczenie
    >przebiega w naszym ośrodku według światowych wytycznych - mówi lekarz
    >Jacek Górny, szef szpitalnego oddziału ratunkowego i rzecznik
    >szpitala. - Śmiertelność jest wysoka, bo taki jest moim zdaniem

    No nie bardzo, skoro on ma przypadki krytyczne.
    Tzn moze i dobrze raportuje przypadki zgonow na koronawirusa, ale
    kiepsko to przekladac na skale calego kraju.
    Porownywac mozna jedynie do innych szpitali zakaznych.

> [...]

    >Górny."

    >Tyle w Poznaniu.
    >W Krotoszynie jest inaczej:

    >" docierają do nas informacje o zgonach następnych pacjentów, którzy
    >byli zakażeni koronawirusem, ale nie znaleźli się w rządowym
    >bilansie. W szpitalu w Krotoszynie w ostatnim tygodniu zmarły dwie
    >starsze pacjentki: jedna na oddziale wewnętrznym, druga w szpitalnym
    >zakładzie opieki paliatywnej. Były zakażone koronawirusem, miały
    >objawy infekcji, a ich stan się pogorszył. Ale lekarze uznali, że
    >przyczyny zgonów były inne. Jakie? Nie wiemy, bo szpital odmawia

    Opieka paliatywna, to jest dla pacjentow, ktorzy sa juz w stanie
    schylkowym.
    Z innych przyczyn.
    Oddzial wewnetrzny ... nie pulmunologiczny, chyba, ze w Krotoszynie
    nie ma takowego.

    Moze je wykonczyl Covid przed terminem, a moze tamtejsi lekarze dobrze
    zaraportowali, bo lekkie zapalenie pluc nie mialo tu juz nic do
    rzeczy.

> [...]
    >stało. Uważam, że zmarli, u których rozpoznano COVID-19, powinni być
    >uznawani za ofiary COVID-19. Są w tej sprawie wytyczne. Będę
    >rozmawiać o tym z lekarzami.

    >Koronawirus. Ministerstwo żongluje danymi
    >W większości znanych nam przypadków lekarze podawali inną przyczynę
    >zgonu u pacjentów, którzy koronawirusem zakazili się podczas pobytu w
    >szpitalu (byli hospitalizowani z powodu innych dolegliwości). Może
    >być to przypadek, ale Paweł Grzesiowski nie wyklucza, że wyjaśnienie
    >może być inne: obawa przed odpowiedzialnością prawną za zakażenie i

    W Krotoszynie to chyba bez znaczenia - caly szpital zakazony, i caly
    komisariat ..

    J.

  • 485. Data: 2020-04-06 12:42:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Powiem Ci JF że sam sie dziwię skąd takie zanieczyszczenie. Teraz
    >sprawdziłem i jest 40. Ale w dzień jakąś masakra.

    Tamten rekord byl akurat w nocy, ale poprzedniej.

    >Podobno nie tylko w Łodzi taki cud że samochody nie jezdza, ciepło
    >czyli mniej ludzie grzeją i wskaźnik czystości powietrza z czapy.

    Nic, tylko oficjalna strona klamie :-)

    Pozostaje sie pogodzic, ze i w Lodzi czasem zle powietrze.

    Ale ciekawe - zupelnie nie wiadomo dlaczego.

    J.

  • 486. Data: 2020-04-06 12:46:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-04-2020 o 12:38, J.F. pisze:

    > No nie bardzo, skoro on ma przypadki krytyczne.
    > Tzn moze i dobrze raportuje przypadki zgonow na koronawirusa, ale
    > kiepsko to przekladac na skale calego kraju.
    > Porownywac mozna jedynie do innych szpitali zakaznych.

    Ale porównali CAŁE województwo, a nie tylko jeden szpital.
    I skoro prawidłowe klasyfikowanie w JEDNYM szpitalu prowadzi do
    całkowitego odwrócenia statystyk w województwie, to dopiero daje pogląd
    na to, jak bardzo są one zakłamane w pozostałych....

    > Opieka paliatywna, to jest dla pacjentow, ktorzy sa juz w stanie
    > schylkowym.
    > Z innych przyczyn.

    Ale skoro byli chorzy na covid, to znaczy że pewnie pomógł im szybciej
    przenieść się na tamten świat, więc trzeba ich liczyć.

    > Oddzial wewnetrzny ... nie pulmunologiczny, chyba, ze w Krotoszynie nie
    > ma takowego.

    Ten oddział odpowiada za większość (zarejestrowanych) zakażeń covid w
    Wielkopolsce - oni to masowo rozsiali wśród swoich pacjentów i personelu.

  • 487. Data: 2020-04-06 14:09:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Apr 2020 08:26:38 +0200, w
    <5e8acba0$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>, <Ghost> napisał(-a):

    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > liczba testow, proste

    I jakość służby medycznej. U nas się rozkracza przy 5-10% tego co w D.

  • 488. Data: 2020-04-06 14:17:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Apr 2020 08:19:53 +0200, w <r6ehm8$poj$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,25847476,j
    ak-epidemia-maleje-w-liczbach.html#s=BoxOpLink

    > "Koronawirus. Najwyższa śmiertelność w Wielkopolsce
    >
    > Sprawdziliśmy, jak wygląda śmiertelność w poszczególnych województwach.
    > Najwyższa jest w Wielkopolsce - przekracza już ponad 5 proc. Od początku
    > epidemii zmarło tu oficjalnie już 14 spośród 273 zakażonych. Jeszcze w
    > niedzielę przed południem tyle samo było na Mazowszu, ale tam
    > potwierdzonych zakażeń jest prawie cztery razy więcej (po południu
    > poinformowano o sześciu nowych zgonach).

    Lepszy hit:

    2000 testów dziennie (z ogólnej liczby 5000) wykonuje bezpłatnie warszawskie
    prywatne laboratorium. Utrzymuje się ze składek prywatnych firm i darczyńców.

    Ot, europejska potęga gospodarcza ...

  • 489. Data: 2020-04-06 16:05:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znowu Budzik manipulujesz jak przez telefon stara kurwa co twierdzi że jest młoda i
    nie ma syfa. Zauważyłem, bo trudno nie zauważyć jak na bieżąco na tablecie wyświetla
    mi się stan powietrza, że pomimo tego że jest ciepło i praktycznie za oknem nic nie
    jeździ jest zanieczyszczenie niewiele mniejsze jak zima przed wirusem. Teraz jest za
    oknem w centrum Łodzi 32. Trzydzieści dwa a nie trzysta dwadzieścia jak być
    manipulatorze chciał zasugerować. Kiedyś się zastanawiałem skąd się takie kurwy co
    manipulują i nie mając żadnej korzyści z tego że kłamią potrafią łżec lepiej niż
    stare cyganki. Ale mi przeszło bo takich łżących kurew jest pełno wszędzie.

  • 490. Data: 2020-04-06 16:26:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A taki chuj jak komin Batorego. W Japonii zrobili tak mało testów że można by
    stwierdzić że nie testowali. Zachorowań mają mało. Ale jak by ludzie chorowali poza
    systemem to bez szpitali marli by jak muchy na muchomorze. A mają 95 nieboszczyków na
    130 milionów ludzi. Wirusa mieli sporo wcześniej niż my. Wygląda na to że teza że
    trzeba robić dużo testów idzie się jebac. Szwajcaria 18 tysięcy testów na milion i
    734 nieboszczyki. Japonia 353 testy na milion i 95 nieboszczyków. Albo inaczej
    Szwajcaria 85 nieboszczyków na milion Japonia 0,7 nieboszczyka na milion. A bliżej to
    u super duper szwabow uchodzących przez folksdojczów za wzór wszystkiego a przede
    wszystkim testowania na wirusa 19 szwabskich trupów na milion a w znienawidzonej
    przez nich Polsce 3 zgony na milion.