  • 271. Data: 2014-01-16 19:23:48
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-16 19:08, Budzik pisze:

    > Tej, Artur! :)
    > Ja dokładnie o tym pisze!

    Bo to nie trzeba "aż" statystyki z udziałem tysiąca zabitych, ale
    porządnych badań na symulatorach. Tylko kto podpisze finansowanie badań,
    gdzie na wstępie grupa pomiarowa ma dostać po setce albo i po dwie? Nikt
    nie będzie miał cienia złudzeń co do ich rzetelności...

    Jeszcze jeśliby do dalszych etapów badań (1.5%o i dalej) byli
    dopuszczani tylko ci, którzy bezkolizyjnie przejadą wcześniejsze etapy,
    to nagle okazałoby się, że alkohol nie przeszkadza w kierowaniu autem.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 272. Data: 2014-01-16 19:36:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-16 19:23, sqlwiel pisze:

> [...]
    > gdzie na wstępie grupa pomiarowa ma dostać po setce albo i po dwie? Nikt
    > nie będzie miał cienia złudzeń co do ich rzetelności...

    Badania na symulatorach były prowadzone. Niestety rzeczywistość to nie
    symulacje.

    > Jeszcze jeśliby do dalszych etapów badań (1.5%o i dalej) byli
    > dopuszczani tylko ci, którzy bezkolizyjnie przejadą wcześniejsze etapy,
    > to nagle okazałoby się, że alkohol nie przeszkadza w kierowaniu autem.

    Ciekawa teoria ;)

  • 273. Data: 2014-01-16 20:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > No i nie odpowiem - zgodnie z tym co napisałem wcześniej.

    Jak ja nie lubie takich odpowiedzi: wiem ale nie powiem... :)

  • 274. Data: 2014-01-16 20:15:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-16 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Jak ja nie lubie takich odpowiedzi: wiem ale nie powiem... :)

    Cóż, mogę najwyżej przeprosić.

  • 275. Data: 2014-01-16 21:39:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 Jan 2014 17:41:01 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Nie jestem do tego uprawniony.

    dzeiń dobry panie aspirancie. To mam wystąpić w trybie UODIP?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 276. Data: 2014-01-16 21:40:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 Jan 2014 17:00:41 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Nie rozumiem.
    > To o czym było to 50.000?

    o tym, żę zamiast rekwirowania w przypadku gdy kierowca nie jest
    włascicielem ma zapłacić "równowartość". Swoją drogą kto tą równowartość
    ma ustalać?

  • 277. Data: 2014-01-16 22:26:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 16.01.2014 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Konkolewski - tak, to on, mł. insp Marek Konkolewski - Radca w Biurze
    > Prewencji i Ruchu Drogowego KGP.

    Ale juz go chyba tyle nie pokazuja, na poczatku bylo go duzo a teraz chyba
    wkoncu ktos zobaczyl jaka zenade odstawia ;-)

    PS. Koniu mowil, ze nie da sie wypic kieliszka wina bo po kieliszku
    dostaje sie malpiego rozumu i od razu cala skrzynke wypijesz :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 278. Data: 2014-01-16 22:31:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 16.01.2014 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Wojciecha Piasecznego

    Pasiecznego :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 279. Data: 2014-01-16 22:32:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > o tym, żę zamiast rekwirowania w przypadku gdy kierowca nie jest
    > włascicielem ma zapłacić "równowartość". Swoją drogą kto tą równowartość
    > ma ustalać?

    Pewnie się zdziwisz, jak powiem, że rzeczoznawca?
    Mozna tez wprost z tego zestaiwenia, ktore US wykorzystuje przy okreslaniu
    wartości przy PCC.

  • 280. Data: 2014-01-16 22:36:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 Jan 2014 21:32:35 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Pewnie się zdziwisz, jak powiem, że rzeczoznawca? Mozna tez wprost z
    > tego zestaiwenia, ktore US wykorzystuje przy okreslaniu wartości przy
    > PCC.

    które to zestawienie jest do niczego
    Koszt rzeczoznawcy przy tanich autach będzie większy niż wartość pojazdu