eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingNajwieksze osiagniecia polskiej informatyki w Wolnej Polsce › Re: Najwieksze osiagniecia polskiej informatyki w Wolnej Polsce
  • Data: 2014-06-21 18:11:57
    Temat: Re: Najwieksze osiagniecia polskiej informatyki w Wolnej Polsce
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 21 Jun 2014 12:53:08 +0000 (UTC), Edek
    <e...@g...com> wrote:

    >Szarym od mżawki świtem Fri, 20 Jun 2014 21:39:22 -0500, A.L. wyrzucił
    >pustą ćwiartkę i oznajmił:

    >Być może, ale raczej się nabijam z tego, że nowszy framework na
    >Androida i konkursy są więcej warte od rough setów. Kto by tam
    >zaprzątał sobie głowę jakąś matematyką, żaden konkret, rozmyte
    >teorie jakieś, a taki iOS w dłoni można potrzymać, poklikać,
    >zaimplementować coś i w ogóle...

    Mnie pzreraza to ze owa lista byla sporzadzona przez MINISTERSTWO
    NAUKI. Publicznosc miala tylko glosowac. Co pokazuje dobitnie jaki
    poziom ekspertyzy w sprawie informatyki maja uzrednicy owego
    ministerstwa

    Inne "wybitne osiagniecie polskiej nauki" na tej liscie to "Centrum
    Kopernika". Ja sie pytam: osiagniecie W JAKIEJ DZIEDZINEI NAUKI?

    Co sie potem dziwic ze w zakresie innowacyjnosci Polska zajmuje
    pzredostatnie miejsce w Europie?

    A.L.