  • Data: 2010-05-31 10:08:44
    Temat: Re: Naprawa tylniej belki saxo vts 1.6
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:4bff8e93$0$2590$65785112@news.neostrada.pl...

    > trochę poczytałem i faktycznie fachury z nich, nie widziałem, żadnej
    > negatywnej opinii. Podobno są dostępne inne rozwiązania do tego modelu,
    > słyszał ktoś coś o tym? Tym autem jeździ facet który nie widzi dziur w
    > jezdni i tak sobie myślę, żeby zastosować jakąś alternatywę dla tej belki?

    Jak mi padła belka to czytałem o alternatywie w postaci zastapienia łożysk
    igiełkowych tulejami czyli przerobienia łożysk na slizgowe. Do tego były
    jakies kalamitki do smarowania raz na miesiąc. Zawieszenie zaeżnie jak
    tokarzowi wyszła tuleja (tolerancje) była nieraz za sztywna.Na moje to
    druciarstwo było i w dodatku nic/niewiele tańsze.