  • 51. Data: 2018-06-18 17:44:18
    Temat: Re: Nasi posłowie znowu przeszarżowali
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-17 o 11:53, RadoslawF pisze:

    > Niepełnosprawność to jak ci nogę upierdoli lub nie władasz nią
    > od urodzenia. Jak komuś ze starości noga zaczyna szwankować
    > w okolicy pięćdziesiątego roku życia to formalnie niepełnosprawnym
    > nie jest. A do lekarza czy do urzędu trzeba go dowieźć i to nie
    > zbiorkomem a osobówką.
    >

    > Pozdrawiam

     Starcze i nie tylko, niedomaganie, to jak najbardziej
    NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ. Chcesz to im jeszcze bardziej dokop, stawiając ich w
    jednym szeregu pełnosprawnymi bykami, ale je do tego ręki nie będę
    przykładał.

  • 52. Data: 2018-06-18 17:45:21
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-17 o 09:47, Cavallino pisze:

    > Poznańska kolej to Koleje Wielkopolskie, nijak nie mówiłem o całości i
    > w szczególności Intercity.

    PKP to mi się kojarzy z polskimi kolejami, a nie komunikacją miejską.

    > Najpierw do pracy, potem do domu.
    > Im wcześniej przyjadę, tym wcześniej wyjdę, doajedę do chaty i
    > odpocznę - stanie na przystanku, ale wąchanie żuli w NPK nie zaliczam
    > do kategorii odpoczynku.

    Co ten kapitalismus z Polaków porobił... Wszędzie z zegarkiem. Cały czas
    w pędzie. To auto tak naprawdę to potrzebne Ci przede wszystkim do
    urywania minut.

    > Za to marsz w śnieżycy z buta, na stację czy przystanek, jest
    > megaprzyjemnością, dużo lepszą niż odpalenie samochodu we własny
    > garażu....

    Wyprawa rowerem do miasta gdy na dworze mróz może się dla cyklisty
    skończyć tragicznie. Miejski mały spacer na przystanek nie niesie
    jakichś zagrożeń.

  • 53. Data: 2018-06-18 17:50:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18-06-2018 o 17:45, Trybun pisze:

    > PKP to mi się kojarzy z polskimi kolejami, a nie komunikacją miejską.

    Kolej metropolitarna to nie komunikacja miejska.
    Pociąg z Jarocina czy (po remoncie) z Konina, obecnie z Wrześni, ciężko
    nazwać komunikacją miejską.

    > Co ten kapitalismus z Polaków porobił... Wszędzie z zegarkiem. Cały czas
    > w pędzie. To auto tak naprawdę to potrzebne Ci przede wszystkim do
    > urywania minut.

    I do wygody.

    > Wyprawa rowerem do miasta gdy na dworze mróz może się dla cyklisty
    > skończyć tragicznie. Miejski mały spacer na przystanek nie niesie
    > jakichś zagrożeń.

    To sobie chodź i d.. nie zawracaj.
    Ja wolę jechać samochodem, a gdy jest ładna pogoda rowerem.
    W każdym razie swoje reformy KONIECZNIE zaczynaj od siebie i swojej wsi.

  • 54. Data: 2018-06-18 20:15:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-18 o 17:44, Trybun pisze:

> [...]
    > NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ. Chcesz to im jeszcze bardziej dokop, stawiając ich w
    > jednym szeregu pełnosprawnymi bykami, ale je do tego ręki nie będę

    Nie musisz, przepisy ich stawiają w jednym szeregu.
    A nie dla każdego można wyrobić odpowiednie kwity żeby
    przynajmniej miejsce parkingowe dostać bliżej wejścia
    w markecie.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2018-06-20 09:47:06
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-18 o 17:50, Cavallino pisze:

    > Kolej metropolitarna to nie komunikacja miejska.
    > Pociąg z Jarocina czy (po remoncie) z Konina, obecnie z Wrześni,
    > ciężko nazwać komunikacją miejską.

    No tak, ale ja o tym że można ograniczyć ruch prywatnych samochodów,
    jednak w zamian PKP i PKS muszą wrócić co najmniej do stanu PRLowskiego.
    A same MPK także oczywiście wymagałaby usprawnienia.

    > I do wygody.

    Tylko te koszty tej wygody.. Smród, hałas, stopniowa degeneracja
    środowiska. Stanowczo w złym kierunku to poszło. Dwutonowy potwór wożący
    50kg kierownicę i jej siatkę z zakupami...

    > To sobie chodź i d.. nie zawracaj.
    > Ja wolę jechać samochodem, a gdy jest ładna pogoda rowerem.
    > W każdym razie swoje reformy KONIECZNIE zaczynaj od siebie i swojej wsi.

    Nic nie rusza że trujesz innych, żadnych hamulców? Tylko za pysk ktoś
    musi trzymać, bo jak nie trzyma to wszystko wolno?

  • 56. Data: 2018-06-20 09:48:20
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-18 o 20:15, RadoslawF pisze:

> [...]
    > A nie dla każdego można wyrobić odpowiednie kwity żeby
    > przynajmniej miejsce parkingowe dostać bliżej wejścia

    Nazwałbym to bandyckim kodeksem a nie przepisami które w założeniu maja
    ułatwiać życie słabym i z takiego czy innego powodu - niedomagającym.

    Ten który "da" ma dużo większe szanse na otrzymanie takich kwitów. W
    ogóle to dzicz i barbarzyństwo nastało w kraju nad Wisłą. W takim
    Poznaniu to nie można na chwilę stanąć za darmo aby wsadzić/wysadzić
    chorego z/do szpitala.

  • 57. Data: 2018-06-20 20:53:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-06-2018 o 09:47, Trybun pisze:

    > Nic nie rusza że trujesz innych

    Ciebie nie rusza że Ty trujesz dla własnej wygody, to czemu mnie by miało?

    Jak już zaczniesz chodzić wyłącznie z buta, to będziesz miał prawo
    otworzyć twarz w kierunku trucia.

  • 58. Data: 2018-06-21 02:46:44
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-20 o 09:47, Trybun pisze:

    > No tak, ale ja o tym że można ograniczyć ruch prywatnych samochodów,
    > jednak w zamian PKP i PKS muszą wrócić co najmniej do stanu PRLowskiego.
    > A same MPK także oczywiście wymagałaby usprawnienia.

    Po co jak koń wystarczy ?

  • 59. Data: 2018-06-21 19:22:43
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-20 o 20:53, Cavallino pisze:

    > Ciebie nie rusza że Ty trujesz dla własnej wygody, to czemu mnie by
    > miało?
    >
    > Jak już zaczniesz chodzić wyłącznie z buta, to będziesz miał prawo
    > otworzyć twarz w kierunku trucia.

    Jak to nie rusza... A o czym ja piszę od tak długiego czasu?

  • 60. Data: 2018-06-21 19:22:55
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-21 o 02:46, kk pisze:

    > Po co jak koń wystarczy ?