    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <in1r2d$ftj$1@inews.gazeta.pl> <in1vao$p2s$1@news.net.icm.edu.pl>
    <in203q$282$1@inews.gazeta.pl>
    <4d9487cf$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    <in21pn$7j6$1@inews.gazeta.pl>
    <4d948b1c$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
    <in235t$bvq$1@inews.gazeta.pl>
    <4d94933e$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <in273f$nbm$1@inews.gazeta.pl>
    <4d94a2a8$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <in328m$n7q$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Nasza dzielna policja...
    Date: Fri, 1 Apr 2011 09:43:50 +0200

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:in328m$n7q$1@inews.gazeta.pl...

    > Ok, czyli masz partię na którą możesz głosować.

    Nie do końca.
    Ale z poglądami i sposobami PIS nie zgadzam się w 100%, z praktyką tego co
    robi PO w 80%, trochę lepsze teoretycznie byłoby LSD, ale oni mają problem z
    realizacją w praktyce swoich założeń, więc żadna z tych partii nie
    reprezentuje w pełni moje stanowiska, a głosowanie na Palikota to strata
    głosu. ;-)

    > Albo Ty mnie. Na kogo innego? Zostają dwie partie.

    Nie - nic nie pisałem żeby głosować na zwycięzców.
    A że partia na którą głosowałeś nie wygra, to mówi się trudno - ale sumienie
    masz czyste.

    > No dobra, skoro jest na scenie politycznej partia, z którą się
    > identyfikujesz to git.

    Nie ma.
    Ale każda z nich proponuje jakiś ułamek tego co mi się podoba.
    Jedni pogonienie czarnych na Księżyc, drudzy liberalizm (niestety tylko w
    gospodarce) itd
    Niestety nikt nie chce proponować większego stopnia demokracji (np.
    bezpośredniej w najważniejszych sprawach) czy polepszenia sytuacji na
    drogach.
    Wybór mniejszego zła oznacza ocenę, kto w największym (aczkolwiek nadal
    niewielkim stopniu) reprezentuje mnie i moje poglądy.

    To tak jak z szukaniem partnerki - idealne księżniczki z bajki rzadko się
    trafiają, więc trzeba iść na kompromis.

    >Aczkolwiek znowu coś zmieniasz, bo jeszcze nie dawno pisałeś, że politykom
    >nie wierzysz w ogóle. Nie łapię już Twojego przekazu.

    Oczywiście że nie wierzę, tyle że niektórzy nawet gadają źle i odwrotnie niż
    mi pasuje, ro praktyce już nie wspominając.

    > Bo tak Ci się wydaje i koniec.

    Dokładnie.
    I to co mi się wydaje jest dla mnie 100 razy ważniejsze niż to co wydaje się
    Tobie.

    > Droczysz się jak małe dziecko.

    I nazwajem.