  • 31. Data: 2013-09-02 19:25:38
    Temat: Re: Navi do osobówki, raz, dobrze i zapomnieć
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-09-02 19:13, Irek N. pisze:
    > Przeczytałem wszystkie (do tej pory) posty i już zupełnie nie wiem co
    > kupić.
    Zawsze kupisz źle...

    > Padam na ryjek, jutro przeczytam uważniej, może zdecyduję, a na razie
    > THX wszystkim za uwagi.

    Źródło wszelakiej wiedzy
    www.my-navia.pl - polecam szczególnie jak za dużo nie chcesz wydawać na
    sprzęt.

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 32. Data: 2013-09-02 21:15:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 1 Sep 2013 22:30:26 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nawigacja Nokii wcale nie jest darmowa, bo trzeba za telefon Nokii
    >zaplacic.

    Powiedzmy że jest wartością dodaną do telefonu :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2013-09-02 22:25:49
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-09-02 19:13:33 niejaki Irek N. napisał:
    > Padam na ryjek, jutro przeczytam uważniej, może zdecyduję, a na razie
    > THX wszystkim za uwagi.

    dodam coś od siebie - testowałem kilka navi (tt, garmin, am, i kilka mniej
    znanych) - na europę i polskę najlepiem (imho) sprawuje się igo w wersji
    8.xx
    wersje 9.xx sa zbyt przekombinowane jak dla mnie

    dodatkowe plusy
    - możesz doinstalować skórkę dzięki której obsługa z prostej stanie się
    prostsza
    - możesz używać kilku zestawu map
    - możesz zainstalować na najtańszym larku z carefura
    - działa zarówno na win.ce, androidzie, win.xp
    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 34. Data: 2013-09-03 09:46:43
    Od: p...@g...com

    --Niestety - wydaje mi sie ze Niemczech to coraz mniej. J.

    bo do kazdego lepszego smartfona w abonamencie masz pakiet kllku GB (szybki), pozniej
    flatrate GPRS, prepaid GPRS to koszt rzedu 5 ojro miesiecznie a spokojnie pociagnie
    google navi, nawet jak nie masz fona tylko np lapka lub tablet to sam stawiasz
    hotspota i wio ...

    P.

  • 35. Data: 2013-09-03 14:29:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 2 Sep 2013 17:41:33 +0200, w <5224b19f$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Igo może mieć 3 typy map, więc tylko masochista kupowałbym z I-go
    > badziewnego Navteqa.

    Oryginalne Igo ma mapy Emapy (jeżeli nic nie zmieniło się), natomiast TA i
    Navteq są skrakowane i dlatego mają mnóstwo błędów (brak blokad).

  • 36. Data: 2013-09-03 17:33:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości

    >bo do kazdego lepszego smartfona w abonamencie masz pakiet kllku GB
    >(szybki),

    Raczej nie to, bo wczesniej tez kiepsko bylo.
    Mozliwe ze chodzi o rejestrowanie dostepow, u nich nawet w hotelu po
    darmowy internet musisz sie paszportem stawic w recepcji.
    (A czesto darmowego nie ma, tylko dodatkowo platny)

    W Polsce niby ta sama dyrektywa obowiazuje, a jednak jakos inaczej

    >pozniej flatrate GPRS, prepaid GPRS to koszt rzedu 5 ojro miesiecznie
    >a spokojnie pociagnie google navi, nawet jak nie masz fona tylko np
    >lapka lub tablet to sam stawiasz hotspota i wio ...

    A potem wyjezdzasz za granice i sie dziwisz po powrocie :-)

    J.

  • 37. Data: 2013-09-03 17:35:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "p0li" <p...@t...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > - możesz używać kilku zestawu map
    > - możesz zainstalować na najtańszym larku z carefura
    > - działa zarówno na win.ce, androidzie, win.xp

    Mam dokładnie te same wrażenia, jota w jotę.
    A jeszcze szybciej chodziło Igo 2003, ale do niego już problem z mapami
    jest....

  • 38. Data: 2013-09-03 19:00:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irek N." napisał w wiadomości grup
    >Przeczytałem wszystkie (do tej pory) posty i już zupełnie nie wiem co
    >kupić.
    >Jarek ma rację, miałem na uwadze przede wszystkim EU i święty spokój,
    >ale widzę że łatwo nie będzie.

    Tomtom ?

    >Kurcze, ale mi brakuje dłubania w sprzętach, instalowania/testowania
    >czegokolwiek. Wydawało mi się, że odpuściłem tego typu zabawy, ale w
    >przypadku navi aż się prosi o własne doświadczenia.

    podawali - www.my-navia.pl
    Wszystko mozesz przetestowac :-)

    P.S. Automapa na Androida to zupelnie inny produkt niz na Win CE, ale
    17zl/tydzien zacheca do testowania.
    Tylko ze jakos mi sie nie bardzo podobaja dalsze warunki - 150zl co
    roku to troche za duzo.

    Co prawda subskrybcja wersji Win kosztuje tyle samo.

    J.

  • 39. Data: 2013-09-03 19:53:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "p0li" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wersji
    >8.xx
    >wersje 9.xx sa zbyt przekombinowane jak dla mnie

    A oni jeszcze zyja ?

    Bo jak zagladam na
    http://www.igonavigation.com/

    to mam wrazenie ze juz tylko iphone obsluguja :-)

    J.

  • 40. Data: 2013-09-04 12:35:22

    Tue, 3 Sep 2013 19:00:22 +0200, w <522615a7$0$1469$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > P.S. Automapa na Androida to zupelnie inny produkt niz na Win CE, ale
    > 17zl/tydzien zacheca do testowania.

    Na dodatek dużo gorszy.