    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje
    Date: Thu, 01 Jan 2009 21:24:38 +0100

    On Thu, 01 Jan 2009 14:57:16 +0100, Radosław Sokół
    <r...@m...com.pl> wrote:

    >To dlaczego nie kupiłeś stacjonarnego komputera?

    Stacjonarnych to ja mam tylko w domu w sumie 4 sztuki realizujące
    różne zadania. W robocie pod opieką w sieci lokalnej grubo ponad pół
    setki. Zdalnie jeszcze więcej. Natomiast potrzebuję często do wygodnej
    pracy w wielu miejscach dużego ekranu i pełnej klawiatury - dlatego
    zamieniłem laptoka z ekranem 14 cali na 17-tkę - bo jest to dla mnie
    wygodne. Dla mnie ten laptok nie jest zastępnikiem kompa stacjonarnego
    w jakiejś konkretnej lokacji - służy mi do pracy w wielu miejscach. Po
    prostu nie jest to zastępnik komputera domowego jak wiele maszyn z
    takim ekranem. Często robi za np. jako serwer do testowania lokalnie
    różnych rzeczy. A i jako system kliencki jest to wygodne. Odpal sobie
    obok siebie np. 7-8 terminali znakowych na małym ekranie by obserwować
    jednocześnie co sie dzieje na tylu maszynach - tu naprawdę duży ekran
    się przydaje. Wiesz - ja z drugiej strony mam np. 8 maszyn na jednym
    monitorze (15 cali) i klawiaturze przez KVM-a - tylko że tam nie
    potrzebuję równoczesnie mieć na ekranie wszytkich terminali. Po prostu
    dobieram sobie maszyny do zadań jakie mam wypełniać.

    Zdrówko