    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje
    Date: Fri, 02 Jan 2009 00:33:03 +0100
    <1...@c...truposza.pl> <gj8nng$sl7$1@achot.icm.edu.pl>
    <gj8uho$df0$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <gjaag5$d0c$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gjar5b$o7o$1@inews.gazeta.pl>
    <4959623a$0$29359$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <2...@g...one.pl> <gjijqc$9p5$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@g...one.pl> <gjioap$1d1$1@inews.gazeta.pl>
    <gjj2sc$r1o$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@4...com>
    <2...@c...fuw.edu.pl>

    Michal Jankowski napisał/a:

    > U mnie spoldzielnia musiala podpisac umowe na recykling i w altance
    > smietnikowej pojawil sie jeden osobny pojemnik na
    > szklo/plastik/makulature. Nie przeszkadzalo mi, ze jest jeden, bo
    > wierzylem w wyjasnienie jak wyzej.
    >
    > Az zobaczylem, ze smieciarze to wpierniczaja do tej samej smieciarki
    > razem ze wszystkimi innymi zwyklymi smieciami. Tak, z obierkami,
    > pieluchami i reszta guana.
    >
    > I wyleczylem sie z sortowania smieci na dlugo.

    Niedaleko bloku w którym mieszkam stały 3 pojemniki. Widok z moich
    okien. Przyjechała śmieciara, wrzucila wszystko z tych trzech pojemników
    na jedną kupę wywrotki oczywiście nie zakrytej (nie wiem jak to nazwać).
    Porozwalało się po całej ulicy i chodnikach te śmieci i odjechano, a
    śmieci z tego samochodu/wywrotki rozwiewał dodatkowo wiatr po drodze.
    Po jakimś tam czasie 2 pojemniki gdzieś na szczęście zniknęły, pozostał
    jeden, ale sprytna młodzież naszego osiedla kawałek po kawałku
    przesuwała w nocy ten pojemnik. Wreszcie znalazł się on pod szkolą
    amerykańską :-) Potem to już wiadomo..., że pod szkołą amerykańską to
    ten koszmarny pojemnik sobie nie postał. Pewnie administracja musiała
    toto usunąć.

    --
    animka