  • 1. Data: 2009-01-01 14:02:33
    Temat: Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    de Fresz wrote:
    > Statystycznie rzecz biorąc, przeciętny fotoamator więcej czasu spędza na
    > dłubaniu w zdjęciach, niż trwa później ich prezentacja ;-)

    Ale takich fotoamatorów chyba nie ma tak wiele. Ja siebie
    uważam właśnie za zwykłego użytkownika aparatu cyfrowego:
    robię zdjęcia, zrzucam na dysk, czasem pokażę znajomym,
    a naprawdę *rzadko* cokolwiek obrabiam, bo nie mam na to
    po prostu czasu.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 2. Data: 2009-01-01 14:12:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > robię zdjęcia, zrzucam na dysk, czasem pokażę znajomym,
    > a naprawdę *rzadko* cokolwiek obrabiam, bo nie mam na to

    Dobry fotograf robi od razu dobre zdjęcia, a nie je przerabia, żeby były ładne.

  • 3. Data: 2009-01-01 14:34:31
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-01 15:02:33 +0100, Radosław Sokół <r...@m...com.pl> said:

    > Ale takich fotoamatorów chyba nie ma tak wiele.

    Zależy w jakim towarzystwie się obracasz ;-) Każdy świadomy urzytkownik
    lustra robiący w RAWach już się pod to łapie. Plus wielu, którzy choćby
    pstrykając kompaktem, później poprawiają swoje foty, choćby w Picassie.

    > Ja siebie uważam właśnie za zwykłego użytkownika aparatu cyfrowego:

    No właśnie, użytkownik aparatu, nie amator fotografii ;-)

    de Fresz

  • 4. Data: 2009-01-01 14:36:48
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-01 15:12:22 +0100, "qwerty" <q...@p...fm> said:

    > Dobry fotograf robi od razu dobre zdjęcia, a nie je przerabia, żeby były ładne.

    Właśnie wykluczyłeś z grona "dobrych" 99% zawodowców, żyjących z
    fotografii. Jeszcze jakieś mądrości ludowe?

    de Fresz

  • 5. Data: 2009-01-01 14:38:06
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 01.01.2009 qwerty <q...@p...fm> napisał/a:
    > Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dobry fotograf robi od razu dobre zdjęcia, a nie je przerabia, żeby były ładne.

    Fotograf tak, fotografik co innego.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 6. Data: 2009-01-01 14:57:14
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    de Fresz wrote:
    > No właśnie, użytkownik aparatu, nie amator fotografii ;-)

    Oczywiście, w Polsce mamy mnóstwo amatorów fotografii, tak
    samo jak mechaników samochodowych, lekarzy i informatyków.
    Pewnie wśród moich sąsiadów do każdej z tych grup należy
    90% ludzi.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |