  • 41. Data: 2013-09-05 19:16:46
    Temat: Re: Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki?
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-09-05 18:31, animka pisze:

    > To co robił Twój dziadzio mnie nie interesuje.

    A myślisz, że kogokolwiek interesuje twój zjebany Brother?
    ( którego swego czasu tak strasznie zachwalałaś, że taki "ach, och",
    wręcz się kłóciłaś, jak ktoś twierdził inaczej. Pewnie nie pamiętasz? )

    --
    Jacek S.

  • 42. Data: 2013-09-05 19:18:26
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-05 18:45, Marcin Szumilas pisze:
    > Quoted:
    > animka (a...@t...wp.pl) in news:l0abec$g66$1@node2.news.atman.pl

    > Nie, uczę w szkole. ;)
    > Coś Ty taka uparta? Nie możesz zrozumieć, że takie drukarki (nie tylko
    > Brother) do normalnej pracy muszą być cały czas włączone do prądu? Jak
    > nowoczesny samochód zostawisz na długi czas bez uruchamiania, to też będą
    > problemy (tak słyszałem ;-))
    >
    > Mam drukarkę Brother z którą od momentu zakupu nie miałem ani jednego
    > problemu. Z innymi też nie.
    >
    > A umiesz w ogóle policzyć, ile Ty tak na tym wyłączaniu oszczędzasz?

    Nie jestem chytra. Listwę wyłaczam bo mi się tak podoba. Mam jeszcze
    podłączone do niej urzdzenia, które niepotrzebnie by pracowały.
    Jak już napisałam drukarka Lexmark pracowała 15 lat i pewnie dalej u
    kogoś pracuje.
    Już kroś sławny na tej grupie napisał, że mija 3 latka i drukarka
    Brother przemija. Tak zaprogramowana w fabryce.
    Jeszcze napisz mi dlaczego ta drukarka pięknie drukowała tylko nie
    chciała drukować koloru czerwonego. 3 głowice się niezepsuły, a jedna
    raptem się zepsuła? To jest jakieś celowe dzialanie na niekorzyść
    konsumenta. Mam już gdzieś tych chciwych ludzi i ich twór Brother-grzmota.
    Mam już inną drukarkę. Wolałam wydać pieniądze na nową.

    --
    animka

  • 43. Data: 2013-09-05 19:26:49
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-05 19:16, Jacek S. pisze:

    > A myślisz, że kogokolwiek interesuje twój zjebany Brother?
    > ( którego swego czasu tak strasznie zachwalałaś, że taki "ach, och",
    > wręcz się kłóciłaś, jak ktoś twierdził inaczej. Pewnie nie pamiętasz? )

    LOL
    Chwaliłam tego zjebanego grzmota tylko za to, że nawet ładnie zdjęcia
    drukował.

    Ta moja nowa drukarka ma tylko rok gwarancji, ale to już raczej solidna
    firma, a nie jakiś od niedawna reklamowany (żeby tylko ludzie kupili)
    Brother.

    --
    animka

  • 44. Data: 2013-09-05 19:31:26
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-09-05 19:18, animka pisze:
> [...]
    > konsumenta. Mam już gdzieś tych chciwych ludzi i ich twór Brother-grzmota.
    > Mam już inną drukarkę. Wolałam wydać pieniądze na nową.
    Animka czy ty nie mozesz zrozumiec ze obecnie urzadzenia typu drtukarka
    potrzebuja byc zasilane 24h bo maja mechanizmy ktore zapobiegaja temu co
    wlasnie Tobie sie stalo i co nie mozesz pojac??
    Tluke ci to do lepetyny ja i jeszcze 2 kolegow a Ty dalej swoje.
    Oszczedsnosci na pradzie masz zadne a koszty jak ci padnie takie ze w
    pradzie nie odrobisz w 10 lat.
    Przytaczasz Lexmark z przed 15 lat...tylko dawniej sie inaczej sprzet
    robilo. TV Sony dzialaly po 20 lat....a zarowka potrafila swiecic i 100
    lat. Skoro router i inne urzadzenia musza byc wylaczane zeby sie nie
    wyswiecily (router :P) to idz za rada kolegow i drukarke wepnij bez
    listwy do kontaktu.....Ale powiem ci ze jestes uparte babsko....wszyscy
    ci mowia nie gas nawet sie z ciebie smieja....a ty dalej wierzysz w
    pozorna oszczednosc :)
    BTW zalamala bys sie bo ja stacjonarki (kompa) nie wylaczylem od 10
    lat...tzn wylaczylem jak modernizowalem....uptime teraz 36 dni...to jak
    ty tak wszystko gasisz to jakbym ci tak zostawil wlaczony 24h/7 to bys
    chyba zeszla na zawal :)))

    Krzysiek

  • 45. Data: 2013-09-05 19:46:25
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 05 Sep 2013 19:31:26 +0200, Tasiorsa napisał(a):

> [...]
    > lat...tzn wylaczylem jak modernizowalem....uptime teraz 36 dni...to jak
    > ty tak wszystko gasisz to jakbym ci tak zostawil wlaczony 24h/7 to bys

    Po co karmisz debila?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 46. Data: 2013-09-05 19:52:57
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-05 19:31, Tasiorsa pisze:
> [...]
    > lat...tzn wylaczylem jak modernizowalem....uptime teraz 36 dni...to jak
    > ty tak wszystko gasisz to jakbym ci tak zostawil wlaczony 24h/7 to bys

    No, popatrz, a mnie napisali w expertyxie, tzn ten pan z serwisu, że
    drukarka się zepsuła, bo nieoryginalnych tuszy używałam. Wy z serwisów
    najbardziej się udzielacie na tej grupie.
    Pies to wszystko ganiał. Nie chcę już wspominać tego grzmota. Niech
    grzmoci u kogoś innego.
    Dziękuję.

    --
    animka

  • 47. Data: 2013-09-05 20:19:53
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-09-05 19:26, animka pisze:
    > Ta moja nowa drukarka ma tylko rok gwarancji, ale to już raczej solidna
    > firma, a nie jakiś od niedawna reklamowany (żeby tylko ludzie kupili)
    Zdradz mi marke ten solidnej firmy :)?
    I panowie zapamietajmy ta date 5 wrzesnia 2013 roku...Przyjmuje zaklady
    jesli Animka bedzie ja gasic - a bedziebo przyzwyczajen nie zmieni bo
    sama napisala ze jest chytra - to za 8 miesiecy max 10 bedziemy czytc
    nie kupujcie gniota XXX :P

    Krzysiek

  • 48. Data: 2013-09-05 20:20:52
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    animka (a...@t...wp.pl) in news:l0aeeh$j8u$1@node2.news.atman.pl

    > Mam już inną drukarkę. Wolałam wydać pieniądze na
    > nową.

    Słusznie. I już zbieraj kasę na następną. ;)

    MSz

  • 49. Data: 2013-09-05 22:48:41
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-05 20:19, Tasiorsa pisze:
> [...]
    > jesli Animka bedzie ja gasic - a bedziebo przyzwyczajen nie zmieni bo
    > sama napisala ze jest chytra - to za 8 miesiecy max 10 bedziemy czytc

    O nie, nie napiszę już jaką mam drukarkę. Tu siedzą kapusie z serwisów i
    czytają kto używa zamienników tuszy.
    Mogę dodać tylko, że drukarka (ze skanerem) jest niedroga, drukuje
    dwustronnie, ma WiFi, podświetlany wyświetlacz i jakies tam jeszcze bajery.

    --
    animka

  • 50. Data: 2013-09-05 22:51:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > jesli Animka bedzie ja gasic - a bedziebo przyzwyczajen nie zmieni bo
    > sama napisala ze jest chytra - to za 8 miesiecy max 10 bedziemy czytc

    Jeszcze dodam: skąd ja wytrzasnę dodatkowy kontakt do jakiejś drukarki?
    Dla jakiejś drukarki nie będę sobie pruła ścian, albo ciągnęła
    przedłużacza z drugiego pokoju. Mam to gdzieś.

    --
    animka