  • 61. Data: 2013-09-06 01:44:52
    Temat: Re: Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki?
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Santana (s...@i...pl) in news:l0b48u$mkb$1@usenet.news.interia.pl

    > A w Wiki to
    > już ktoś całkiem kota ogonem odwrócił :)

    No rzeczywiście: Obecnie w użyciu bywają...
    No to weź i popraw, w końcu Wikipedia. :)

    MSz

  • 62. Data: 2013-09-06 02:40:06
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-06 00:49, Marcin Szumilas pisze:
    > Quoted:
    > animka (a...@t...wp.pl) in news:l0ar0q$vto$1@node1.news.atman.pl

    > A wiesz co to jest złodziejka? :)
    Wiem, ale i tak kabel do gniazdka nie dosięgnie.
    Zreszrą tę drukarkę, ktorą teraz mam normalnie się wyłącza.

    > Nie ważne, zrobisz jak zechcesz. Pisałem tylko po to, żebyś wiedziała,
    > dlaczego Twoja drukarka się zepsuła i że ten sam Brother u kogo innego by
    > się nie zepsuł.

    Pewnie u serwisanta.
    Po naprawie, tzn wymianie zaraz po kupnie niby wymienili mi drukarke,
    ale to była chyba tylko obudowa wymieniona. Przypadek zepsucia przedtem
    byl taki sam, Orygonalne tusze były.

    > No i jeszcze jeden poważny błąd popełniłaś: jak już używałaś zamienników,
    > to nie wysyłaj ich do serwisu! Przez zamienniki złamałaś warunki
    > gwarancji i serwis na pewno Ci drukarki bezpłatnie nie naprawi. Dziwię
    > się że o tym nie wiesz. Bo ja to wiem z tej grupy dyskusyjnej.

    Tak, to prawda. Nie wiem gdzie mam te oryginały, może gdzieś leżą, a
    może wyrzuciłam. Mialam w zimie wielki remont, wymiana wszystkiego w
    łazience i kuchni, glazura, terakota. Warunki miałam fatalne. Może te
    tusze zostały wywiezione ze starymi szafkami z kuchni, a zresztą, nie ma
    go się głowić, nie ma już sensu.
    Do tej pory wszystkiego szukam, bo musiałam gdzieś poupychać w innym
    pomieszczeniu.

    --
    animka

  • 63. Data: 2013-09-06 19:26:00
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-09-05 22:48, animka pisze:
    > O nie, nie napiszę już jaką mam drukarkę. Tu siedzą kapusie z serwisów i
    > czytają kto używa zamienników tuszy.
    > Mogę dodać tylko, że drukarka (ze skanerem) jest niedroga, drukuje
    > dwustronnie, ma WiFi, podświetlany wyświetlacz i jakies tam jeszcze bajery.
    Nie no zdanie o konfidentach na grupie mnie rozwalilo :) Ty naprawde
    myslisz ze ludzie maja czas zeby czytac ze taka jedna Animka kupuje
    tusze na Grochowskiej albo chinskie z allegro i jak jej padnie drukarka
    to ja przycapimy :)?
    Mam nadzieje ze ta ktora kupilas to laser bo jak kolejny atrament i go
    gasisz z pradu co juz zapowiedzialas to znow bedziemy czytac nie
    kupujcie drukarek z wifi atramnentowych i z duplexem bo to szrot :)
    Nazwy Wam nie podam ale powiadam Wam to dziadostwo.....:P

    Krzysiek

  • 64. Data: 2013-09-06 23:24:01
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-06 19:26, Tasiorsa pisze:
> [...]
    > kupujcie drukarek z wifi atramnentowych i z duplexem bo to szrot :)
    > Nazwy Wam nie podam ale powiadam Wam to dziadostwo.....:P

    Drukarki mają włącznik /wyłącznik po to, żeby włączać/wyłączać.
    EOT!

    --
    animka

  • 65. Data: 2013-09-07 00:23:35
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Nazwy Wam nie podam ale powiadam Wam to dziadostwo.....:P

    >Drukarki mają włącznik /wyłącznik po to, żeby włączać/wyłączać.

    I instrukcje obsługi żeby ją przeczytać :)

  • 66. Data: 2013-09-07 00:36:52
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-09-06 01:36, Marcin Szumilas pisze:
    > termin został i zaczyna nabierać innych znaczeń. :)

    Gdzie? Chyba tylko wśród niewielkiej garstki spośród "wykształconych
    inaczej".

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 67. Data: 2013-09-07 01:34:10
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-07 00:23, Santana pisze:

    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > I instrukcje obsługi żeby ją przeczytać :)

    Właśnie. Mogłabym tu wkleić kawałek tej instrukcji obsługi, ale mi się
    nie chce.
    Drukarka była na USB i uruchamiała się razem z komputerem.
    To nie o prąd się do mnie doczepili tylko o brak tuszy- oryginalnych.
    Nie przekazałam drukarki w komplecie z tymi tuszami. Ale co tam, jak się
    miało remont mieszkania, kucie ścian, to potem nie wiadomo gdzie co było
    poupychane, zeby się nie kurzyło. Nawet mi się tych tuszy nie chce
    szukać. Drukarka i tak poszła na straty. Nie ma czego żałować. Niech się
    cieszą przyszli nabywcy.
    Eot. Zamykam już ten temat.

    --
    animka

  • 68. Data: 2013-09-07 01:35:44
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-07 00:36, Akarm pisze:

    > Gdzie? Chyba tylko wśród niewielkiej garstki spośród "wykształconych
    > inaczej".

    Czyli szpecjalistów od drukarek włączanych inaczej.

    --
    animka

  • 69. Data: 2013-09-07 01:47:56
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >

    > I instrukcje obsługi żeby ją przeczytać :)

    >Właśnie. Mogłabym tu wkleić kawałek tej instrukcji obsługi, ale mi się nie

    Nie chce mi się, nie chcesz wyjść na jeszcze większą idiotkę, czy nie umiesz
    wkleić, blondi? :P

  • 70. Data: 2013-09-07 02:25:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-07 01:47, Santana pisze:

    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > Nie chce mi się, nie chcesz wyjść na jeszcze większą idiotkę, czy nie umiesz
    > wkleić, blondi? :P

    Wiesz, ryży,
    Bronisz jak lew tego grzmota Brothera, ale instrykcję powinieneś znać.
    Nie da się niestety skopiować z PDF-a, bo Brother sobie sprytnie
    zablokował kopiowanie.
    Dla mnie ta drukarka już nie istnieje. Spisalam ją na straty! W związku
    z tym guzik mnie ona juz obchodzi.

    --
    animka