eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaRe: Niebezpieczna koreańska lina ratunkowa na wypadek pożaru w bloku › Re: Niebezpieczna koreańska lina ratunkowa na wypadek pożaru w bloku
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Niebezpieczna koreańska lina ratunkowa na wypadek pożaru w bloku
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 3 Jan 2022 12:02:26 +0100

    On Sun, 2 Jan 2022 20:53:39 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Właśnie zniknąłeś ubezpieczenia od niebezpiecznych wypadków (NW). Po za
    > tym to, ze w Polsce nie ma trzęsień ziemi i nie ma ubezpieczeń od tego,
    > to nie oznacza, że w Azji tego nie ma. Wie ktoś?

    Zapewne sa ... no chyba, ze ubezpieczyciele wola nie ryzykowac ...
    masowych wyplat.

    A w Polsce nie ma?
    Raz, ze skoro nie ma, to warto skladke pobierac,
    dwa, ze chodzi mi po glowie, ze sie zdarzaja.
    No i szkody gornicze - ale tu kopalnia placi.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Trz%C4%99sienia_ziemi_
    na_ziemiach_polskich

    https://rankomat.pl/nieruchomosci/ubezpieczenie-nier
    uchomosci-od-osuniecia-zapadania-i-trzesienia-ziemi
    czytac polise ... dokladnie.

    J.