eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaRe: Niebezpieczna koreańska lina ratunkowa na wypadek pożaru w bloku › Re: Niebezpieczna koreańska lina ratunkowa na wypadek pożaru w bloku
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Niebezpieczna koreańska lina ratunkowa na wypadek pożaru w bloku
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <1n5lfav6tq2i8.ag1rceaw2nf7$.dlg@40tude.net>
    <a...@g...com>
    <fmxnusj4qa9w.n2uhuiti9m9i$.dlg@40tude.net>
    <61d2f601$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 3 Jan 2022 14:58:29 +0100

    On Mon, 3 Jan 2022 14:11:29 +0100, WM wrote:
> [...]
    uchomosci-od-osuniecia-zapadania-i-trzesienia-ziemi

    > Były.
    > Zarekwirowano jej meteoryt, co jest dziwne. Może to był pocisk nie meteoryt?
    > https://facet.wp.pl/najwieksi-pechowcy-swiata-600221
    3923103361g/7

    To na razie jeden przypadek i stosunkowo malo kosztowny.

    Jak widac - metoryt jej oddano, tylko nie bardzo rozumiem tego zakazu
    sprzedazy :-)

    No ale skoro "nalezy do Panstwa", to Panstwo powinno placic za szkody
    :-)

    Przypadkow o ile pamietam bylo troche wiecej, ale malo kosztowne

    https://en.wikipedia.org/wiki/Sylacauga_(meteorite)

    Jesli dobrze widze - dom był wynajęty, wiec mamy problem nr 1
    wlasnosci.
    A ciekawe ile zaoszczedzila na tej darowiznie w podatkach.

    J.