  • 11. Data: 2012-01-04 01:04:21
    Temat: Re: Niewidoczne Znaki Pionowe A1
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Jan 2012 00:42:33 +0100, Kris_Poland napisał(a):

    > widocznosc jest fatalna
    > na mijania i na drogowych

    Ja mowie ogolnie - tzn o innych.
    Widocznosc tak doskonala ze .. skad tyle swiatla ?

    > moze to kwestia temp. barowewej zarowek (tak polemizuje)

    Nie. No - raczej nie - moze problem faktycznie w widmie, a to widmo u
    ciebie jakies dziwne, wlasnie zeby uzyskac inna barwe.

    > moje zarowki to ok 5000K i swiece dosc dobrze

    Pozostaje wiec zdjac ciemne okulary z nosa :-)

    no coz, jesli chcesz sie pobawic, to proponuje zaczac od latarki.

    > albo sa zle ustawione, raczej obstawiam spartaczone wykonanie tablic

    Ale dobrze ustawione sa wlasnie zle ustawione - nie swieca tak wysoko.
    A mimo to widac swietnie :-)

    J.

  • 12. Data: 2012-01-04 09:38:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" napisał w wiadomości
    >nie mam wady wzroku pasazer potwierdza

    Nie w tym sensie - moze tylko w swoim samochodzie nie widzisz.
    Nie wiem - zarowki, reflektory, spalone pozycyjne, odleglosc od
    reflektorow do oczu ..

    J.

  • 13. Data: 2012-01-04 09:44:06
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-01-04 00:42, Kris_Poland pisze:

    > napisalem do amber
    > ale czy laskawie odpowiedza? przeciez to przyznanie sie do bledu

    Może i odpiszą - tylko się nie zdziw treścią odpowiedzi...
    Mi kiedyś na uwagę, aby może wprowadzili możliwość płatności kartą na
    wszystkich bramkach, lub choćby oznaczyli wyraźniej te, w których kartą
    można płacić (+ na prawdę delikatne zwrócenie uwagi na zbyt małą
    uprzejmość pracownika na bramce) odpowiedzieli, że nie widzą takiej
    potrzeby, bo... przecież to oczywiste, że płatności kartą są przyjmowane
    w bramkach po prawej (?).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2012-01-04 22:34:47
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > uprzejmość pracownika na bramce) odpowiedzieli, że nie widzą takiej
    > potrzeby, bo... przecież to oczywiste, że płatności kartą są przyjmowane w

    niestatey masz nosa w tej sprawie
    potwierdzili wiadomosci ale cisza
    coz moze analizuja sprawe, ale definitywanie olali
    typowe na A4 dopoki ktos nie zrobi awantury ze nie zaplaci pelnej oplaty za
    remontowany odcinake i stanie w korku

    w sumie ciezko byloy przepchnac przypadek w ktorym bym nie zdazyl zjechac ze
    zjadu
    z powodu slabo widocznej tablicy, bo i pewnie sa co nie ktore widoczne na
    samych zjazdach
    ktore sa oswietlone, nie mniej jednak dezorientuja one kierowce i zabieraja
    mu czas

  • 15. Data: 2012-01-16 20:38:48
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > tablice mimo tego ze sa duze są w nocy nieczytelne, swiatla reflektorow
    > albo sa pochlaniane, nie odbijane, ale najwyczajniej nie siegaja tablic
    > na swiatlach mijania, bo tez drogowych nie da sie zawsze przeciez wlaczyc
    >
    > na nowym odcinku prowadzacym az do Torunia nie jest nic lepiej
    > w tablice trzeba sie dlugo wpatrywac, odrywajac uwage od sytuacji na
    > jezdni
    >
    > mysle ze ktos powinien sie tym zajac by te tablic staly sie w koncu
    > uzyteczne
    > chyba ze przepisy sie pozmienialy i maluje sie je farba wogole nie

    otrzymałem dzis oficjalne pismo http://www.intertoll.pl/
    przyjza sie zażaleniu, a w zasadzie analizuja połozenie oznakowania
    pionowego
    ciekawe co z tego wyniknie, nic czyli slodkie slowka, czyc cos konkretnego