  • 11. Data: 2014-05-13 14:56:22
    Temat: Re: Nju Mobile
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik masti napisał:

    > ale na firmę już nie jest legalna. wystawianie FV bez NIPu na osobę
    > fizyczną jest wyjątkiem. A nie mogą odmówić wystawienia faktury na firmę.

    Chwila, chwila, ale czy mozna zawrzec umowe Nju na firme wedle
    regulaminu uslugi?

    Bo to jest B2C chyba a nie B2B.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 12. Data: 2014-05-13 15:08:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 13 May 2014 14:56:22 +0200 osobnik zwany mr misio
    napisał:

    > Chwila, chwila, ale czy mozna zawrzec umowe Nju na firme wedle
    > regulaminu uslugi?
    >
    > Bo to jest B2C chyba a nie B2B.

    Regulamin oferty nju na kartę
    1. (,,Oferta") to oferta skierowana do osób fizycznych, które które :

    jednoosobowa działalność gospodarcza jest osobą fizyczną. A równocześnie
    może być płatnikiem VAT. Do tego nawet osoba nie prowadząca działalności
    możę mieć NIP i chcieć go mieć na fakturze.

    Regulamin zakupów w Sklepie Internetowym nju mobile
    obowiązuje od 01.01. 2014 r. do odwołania
    I. Definicje
    Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

    2. Klient - osoba fizyczna posiadająca pełna zdolność do czynności
    prawnych, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca
    osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawna, a
    która dokonuje Zamówienia.

    VI. Formy płatności
    1. Za Zamówienia złożone oraz realizowane za pośrednictwem Sklepu
    Internetowego nju mobile można zapłacić
    tylko i wyłącznie gotówką przy odbiorze zamówionego Towaru.
    2. Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura wystawiana
    jest w chwili przygotowania Zamówienia
    do wysyłki.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2014-05-15 14:08:47
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości grup
    > ale na firmę już nie jest legalna. wystawianie FV bez NIPu na osobę

    A to dlaczego? Ordynacja podatkowa mówi wyraźnie, że na fakturach za usługi
    telekomunikacyjne NIPu może nie być. I możesz spokojnie taką fakturę rozliczyć
    na firmę. Nawet ostatnio naczelnik skarbówki sie o tym wypowiadał, że jest to
    jak najbardziej legalne.

    X.

  • 14. Data: 2014-05-15 14:32:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Naczelnik której skarbówki?

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 15. Data: 2014-05-15 14:59:57
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości grup
    com...

    > Naczelnik której skarbówki?

    http://interpretacja-podatkowa.pl/interpretacja/poka
    z/1-_podatek-od-towarow-i-uslug-oraz-podatek-akcyzow
    y_/2-podatek-od-towarow-i-uslug/13386-faktura-numer-
    identyfikacji-podatkowej-prawo-do-odliczenia-uslugi-
    telekomunikacyjne.html

    X.

  • 16. Data: 2014-05-15 15:18:30
    Od: masti <g...@t...hell>