  • 1. Data: 2010-02-18 11:39:08
    Temat: Nowy sportster w 2010
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witka,
    Tak dla info, moze kogos zainteresuje. (nie jest to spam bo nie
    sprzedaje (bo nie mam :( ) )
    W 2010 ma byc dostepny sportster w stylu retro.
    http://tinyurl.com/ydxexgp
    Te sportstery coraz ciekwsze sie robia (patrz Iron)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 2. Data: 2010-02-18 13:21:10
    Temat: Re: Nowy sportster w 2010
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-02-18 12:39, Laphroaig pisze:

    > W 2010 ma byc dostepny sportster w stylu retro.
    > http://tinyurl.com/ydxexgp

    a w czym to "retro" sie wyraza?

    --
    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2010-02-18 13:29:54
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    (pj) pisze:

    > a w czym to "retro" sie wyraza?

    Jest fabrycznie zakurzony.

    A aftermarketerzy oferuja kurz w spraju w wersjach: Texas, California i
    wyciag z onucy zolnierskich z wojny koreanskiej.

    KJ

  • 4. Data: 2010-02-18 13:43:45
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Laphroaig pisze:
    > Witka,
    > Tak dla info, moze kogos zainteresuje. (nie jest to spam bo nie
    > sprzedaje (bo nie mam :( ) )
    > W 2010 ma byc dostepny sportster w stylu retro.

    Marketingowcom z H-D dorównują tylko marketingowcy z Appla, a konkretnie
    od iCostam. Też reklamują przestarzały, dostępny od lat badziew jako
    niesamowitą nowość. I podobnie za to kasują.

    No dobra, spojrzałem. Fabryczny bobber. Niech im będzie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2010-02-18 13:50:48
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Laphroaig"
    W 2010 ma byc dostepny sportster w stylu retro.

    Taka wieksza i brzydsza TW

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 6. Data: 2010-02-18 13:51:57
    Temat: [OT] Re: Nowy sportster w 2010
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 18 Lut, 14:43, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Marketingowcom z H-D dorównują tylko marketingowcy z Appla, a konkretnie
    > od iCostam. Też reklamują przestarzały, dostępny od lat badziew jako
    > niesamowitą nowość. I podobnie za to kasują.

    Ale o co Ci chodzi? Słyszałem ostatnio od kolegi, że już może nawet
    Bluetoothem wysłać komuś zdjęcie.

    Ale ja już więcej nic nie mowie bo za chwile Kuczu każe wypierdalać z
    takimi tematami...
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-02-18 14:12:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-18 14:43, Magic pisze:

    > Marketingowcom z H-D dorównują tylko marketingowcy z Appla, a konkretnie
    > od iCostam. Też reklamują przestarzały, dostępny od lat badziew jako
    > niesamowitą nowość. I podobnie za to kasują.

    Ale nie uwazasz ze to fascynujace ? Sprzedac to samo po raz kolejny, z
    minimalnymi zmianami, i znowu na tym zarobic ? Japonce sie przescigaja
    na konie, momenty, predkosci i wydaja fortune na prace badawczo
    rozwojowe. A tu sie kleci bobberka z czesci ktore leza na polkach,
    dodaje nowy oldskoolowy lakier i sie sprzedaje jak swieze bulki. To samo
    bylo z Ironem. Zdjeli wszystko co zbedne, dali czarny proszek zamiast
    chromu (ladniej i taniej) i polecieli na modzie na odskool sprzedajac
    straszne ilosci Irona. Ktory japonski producent tak potrafi ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 8. Data: 2010-02-18 14:53:38
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-18 15:12, Użytkownik Kuczu napisał:

> [...]
    > chromu (ladniej i taniej) i polecieli na modzie na odskool sprzedajac
    > straszne ilosci Irona. Ktory japonski producent tak potrafi ?

    Jesteś pewny że sie sprzedaje ?
    Ubiegły rok budżetowy HD zakończył ze spora stratą.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-02-18 15:12:08
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >A tu sie kleci bobberka z czesci ktore leza na polkach...

    tu widać naklecili za dużo tylnych kół i je wklecają do przodu :-)

    grzech
    vl800

  • 10. Data: 2010-02-18 15:22:24
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-02-18 14:29, KJ Siła Słów pisze:

    > Jest fabrycznie zakurzony.

    Pan se tu tzw. "jaja" robisz, a ja niekumaty w te HD, klasyk - klocki
    czegos bym sie chetnie dowiedzial / naumial... wszak wiadomo ze "grupa
    uczy, grupa radzi / babci jadzi... itd...."