  • 1. Data: 2013-07-05 17:41:36
    Temat: Nsr czy Rs ?
    Od: opyd12 <19mruczek97@_NOSPAM_wp.pl>

    Który z motocykli lepszy ? Honda NSr 125 czy Aprilia Rs 125 ? Prosze o
    pomoc i jeszcze jedno pytanie a mianowicie czy one naprawde mają tak
    wysokie spalanie tak jak słyszałem w Plotkach ? 7l/100km ? Prosze o szybką
    odpowiedź

  • 2. Data: 2013-07-20 16:17:58
    Temat: Re: Nsr czy Rs ?
    Od: Maciek.led <maciek3584-98-98@_NOSPAM_o2.pl>

    opyd12 napisal

> [...]
    > pomoc i jeszcze jedno pytanie a mianowicie czy one naprawde mają tak
    > wysokie spalanie tak jak słyszałem w Plotkach ? 7l/100km ? Prosze o szybką

    mam 15 lat i pare miesiecy temu miałem ten sam problem, w okolicy za 5 k
    znalazłem nsrke z przebiegiem 14 tyś, ale tata powiedział że na zimę
    weźmiemy albo maxi skutera 250 albo ścigacza ninja 250, albo 300 nówkę, bo
    używanego nie kupi bo nie będzie się bawił potem w naprawy, ale ja na
    twoim miejscu brałbym honde, rska kumpla pali 6 l

  • 3. Data: 2013-07-22 08:17:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-07-20 16:17, Maciek.led pisze:

> [...]
    > bo używanego nie kupi bo nie będzie się bawił potem w naprawy, ale ja na
    > twoim miejscu brałbym honde, rska kumpla pali 6 l

    Tata nie chce się bawić w naprawy, a chce w pogrzeby?

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-07-22 10:00:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-22, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Tata nie chce się bawić w naprawy, a chce w pogrzeby?

    Marcinie wszyscy zdrowi? Ja rozumiem jakby mu stary chcial kupic R1 czy
    gixxa ale skuter 250 i pogrzeby?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2013-07-22 10:31:46
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Marcin N napisał(a):
    > Tata nie chce się bawić w naprawy, a chce w pogrzeby?

    Pogrzeb to chyba z zusu, a naprawa to z wlasnej kasy, nie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 6. Data: 2013-07-22 13:05:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-07-22 10:00, AZ pisze:

    > Marcinie wszyscy zdrowi? Ja rozumiem jakby mu stary chcial kupic R1 czy
    > gixxa ale skuter 250 i pogrzeby?

    R1 to młody planuje dostać jak już będzie miał 18 lat i prawko w garści.

    Póki co - z zerowym doświadczeniem będzie popitalał po mieście i wjedzie
    pod jakiś autobus, albo ktoś mu wymusi przy skręcie w lewo.

    Potem jak zwykle - nieszczęście, płacz i szukanie winnych.

    --
    MN

  • 7. Data: 2013-07-22 13:12:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-22, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > R1 to młody planuje dostać jak już będzie miał 18 lat i prawko w garści.
    >
    > Póki co - z zerowym doświadczeniem będzie popitalał po mieście i wjedzie
    > pod jakiś autobus, albo ktoś mu wymusi przy skręcie w lewo.

    Takim tokiem rozumowania to lepiej siedziec w domu, a jeszcze lepiej w
    piwnicy i sie nie wychylac bo jeszcze cos sie stanie.

    Kiedys wszyscy popierdzielali WSK, Jawami, MZ bez ubrania, w jakims
    biedakasku albo i bez i zyja do dzisiaj...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2013-07-22 15:22:21
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Mon, 22 Jul 2013 11:12:11 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:
    > Kiedys wszyscy popierdzielali WSK, Jawami, MZ bez ubrania, w jakims
    > biedakasku albo i bez i zyja do dzisiaj...

    Hmmm, ale czy wszyscy?
    Nie wiem jak Ty ale ja bym nie chciał się znaleźć w tym odsetku, co
    jednak nie
    ;) -żebyniebyło
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 9. Data: 2013-07-23 13:05:52
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Kiedys wszyscy popierdzielali WSK, Jawami, MZ bez ubrania, w jakims
    > biedakasku albo i bez i zyja do dzisiaj...

    I jaki był wtedy ruch?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 10. Data: 2013-07-26 20:19:43
    Od: Maciek.led <maciek3584-98-98@_NOSPAM_o2.pl>

    AZ napisal

> [...]

    > Kiedys wszyscy popierdzielali WSK, Jawami, MZ bez ubrania, w jakims
    > biedakasku albo i bez i zyja do dzisiaj...
    Mam 15 lat, ale to nie znaczy, że zaraz jakiś głupi jestem albo coś.
    125 cc może i bym kupił, ale po co jak a1 nie ma to i tak bez prawka
    jazda, więc wole coś w przedziale 250 bo za 2 lata na a2 będzie (do 35kw),
    motocykl kupuję przez zimę bo są tańsze xd, po zakupie będę się uczył tzn
    umiem jeździć, ale nie na motorze,a i jeszcze jedno do mnie szczeniak i
    bogaty synalek ?
    Po pierwsze nie jestem szczeniakiem, a po drugie mój tata jest rolnikiem i
    na wszystko co mamy musimy sami własnymi rękami zapracować, samochodem
    jeżdżę ( po podwórku, a w razie potrzeby i pojadę na pole z 20 km od domu
    dowieźć potrzebny rzeczy itp. ciągnikami w polu robię (orka new holand tm
    190 i inne), kombajnem młócę w żniwa dobre 100 ha( tc 5070 2013r.),
    ogólnie robota przez cały rok, w szkole też jako tako, fakt mam 15 lat ale
    zabawkami jeździć nie będę a jeszcze przy moich gabarytach 183 cm i 85 kg,
    a i sory, że tak sie rozpisał, ale no nie rozumiem, a jeżeli mowa o tym że
    kupili dzieciakowi i się zabił, takie reportaże oglądam i myślę, jak kupię
    to nie będę szalał ! a na tym jednośladzie będzie też mój tata jeździł i
    stąd mowa o maxi skuterze 250-400, lub kawasaki ninja 300 i to z mojej
    strony już wszystko,
    a co do rs czy nsr to ja bym szukał z małym przebiegiem nsr 125