  • Data: 2018-08-05 21:12:18
    Temat: Re: O mało co nie przespałem swojego wyjazdu z autostrady
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    wrote in message
    news:ef3adcff-82b3-4b95-a706-0a1a4246907c@googlegrou
    ps.com...

    >W sumie nie, robilem po 40-60kkm rocznie na drogach szybkiego ruchu i nie,
    >nie widzialem takich cyrkow.

    To jakiegoś farta miałeś, bo ja widziałem wielokrotnie, głównie właśnie w
    PL.
    Swego czasu, jak otworzyli nowy odcinek S8 w Wwie od Powązek w kierunku
    Bemowa, to ludzie cuda robili. Wcześniej była jedna droga, a po zmianie,
    żeby pojechać tak jak dotychczas w kierunku ronda Zesłańców, trzeba było
    trzymać się prawego pasa. Zatrzymywanie się na lewym pasie i czekanie na
    możliwość zjazdu w prawo (jak na filmie), cofanie na poboczu do zjazdu...

    --
    Axel