  • 1. Data: 2012-07-02 13:11:39
    Temat: OC - gdzie poza mbankiem na kilka rat
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Witam

    Niedługo musęe kupić OC na auto, ale auto jest na sprzedaż i miejmy nadzieję
    szybko się sprzeda. Nie chcę pakować zatem za dużo kasy w ubezpieczenia na
    cały rok z góry. Szukam gdzie można by rozłożyć składkę ubezpieczeniową od
    razu na raty. Najlepiej 6 lub 4 ostatecznie 12, ale to już upierdliwe.
    Potrzebny pakiet OC, jakieś niedrogie assistance i ubezpieczenie od
    kradzieży (może ukradną i się skończy kłopot ze sprzedażą:). Gdzie poza
    mbankiem (nie chcę z niego korzystać) da się kupić taki pakiet ubezpieczeń
    na raty?

    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2012-07-02 13:48:23
    Temat: Re: OC - gdzie poza mbankiem na kilka rat
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Vlad The Ripper"

    > Gdzie poza mbankiem (nie chcę z niego korzystać) da się kupić taki
    > pakiet ubezpieczeń na raty?

    Warta - 2 lub 4 raty

    Ale chyba idzie we wszystkich TU zapłacić w układzie ratalnym

  • 3. Data: 2012-07-02 13:55:28
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Użytkownik "Vlad The Ripper"

    > Warta - 2 lub 4 raty
    >
    > Ale chyba idzie we wszystkich TU zapłacić w układzie ratalnym
    Też tak myślałem, ale zwykle idzie na 4 raty dopiero jak się AC bierze. 2
    raty w każdym jakie sprawdzałem, ale nie o to mi chodzi.
    Może jakiś agent/pośrednik/agencja?
    Dzięki, sprawdzę tą wartę.

  • 4. Data: 2012-07-02 14:04:07
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 02.07.2012 13:55, Vlad The Ripper pisze:

    > Też tak myślałem, ale zwykle idzie na 4 raty dopiero jak się AC bierze.
    > 2 raty w każdym jakie sprawdzałem, ale nie o to mi chodzi.
    > Może jakiś agent/pośrednik/agencja?
    > Dzięki, sprawdzę tą wartę.

    w link 4 zawsze brałem samo OC na 6 rat, ale ostatnio było to we
    wrześniu 2011 więc się mogło pozmieniać...

  • 5. Data: 2012-07-02 14:15:19
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > w link 4 zawsze brałem samo OC na 6 rat, ale ostatnio było to we wrześniu
    > 2011 więc się mogło pozmieniać...

    Chyba się pozmieniało, bo też mam w linku4 i chciałem przedłużać przez
    stronę i dawało radę tylko na 2 raty.

  • 6. Data: 2012-07-02 17:17:11
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

> [...]
    > się skończy kłopot ze sprzedażą:). Gdzie poza mbankiem
    > (nie chcę z niego korzystać) da się kupić taki pakiet

    A czy przypadkiem nie jest tak, że polisa jest na rok, a
    tylko wpłata rozłożona na raty (z reguły w sumie wychodzi
    drożej)? I po sprzedaży auta i tak musisz rozwiązywać umowę
    i występować o niepłacenie pozostałych rat? W takim
    wariancie to już chyba lepiej zapłacić całość, a potem
    wystąpić o zwrot niewykorzystanej składki. Ale mogę nie mieć
    do końca racji...

  • 7. Data: 2012-07-02 18:51:49
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-07-02 17:17, Robert_J pisze:

    > A czy przypadkiem nie jest tak, że polisa jest na rok, a tylko wpłata
    > rozłożona na raty (z reguły w sumie wychodzi drożej)?

    Jest.
    Ale jak masz wybór: wyskoczyć nagle z 2000 zł, z 1015 zł (pierwsza rata
    z dwóch), czy z 210 - 420 za dwie pierwsze raty, to co byś wybrał, przy
    założeniu braku nadwyżek finansowych?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 8. Data: 2012-07-02 19:58:43
    Od: "Vlad The Ripper" <os$^_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W takim wariancie to już chyba lepiej zapłacić całość, a potem wystąpić o
    > zwrot niewykorzystanej składki. Ale mogę nie mieć do końca racji...

    Zwrot jest tylko z OC (a wiem z doświadczenia, że zawsze coś sobie
    potrącają, a poza tym to trwa), a ja jeszcze biorę dodatkowe ubezpieczenia i
    to już przepada na dobre. Po sprzedaży auta zgłasza się ten fakt
    ubezpieczycielowi i oni już robią z umową co trzeba, też mogą coś zwrócić
    jak była nadpłata tych rat.

  • 9. Data: 2012-07-03 10:42:52
    Od: lepszeoc <d...@o...pl>

    W Liberty Direct możesz kupić ubezpieczenie na raty. To na ile rat będziesz mógł
    rozłożyć, zależne jest od ceny.

    Assistance w Liberty jest gratis do OC lub AC!

    Tutaj masz instrukcję na dodatkową zniżkę na to ubezpieczenie:
    http://lepszeoc.pl/Kod-promocyjny-liberty-direct-dod
    atkowa-znizka

    Myślę, że będziesz zadowolony z ceny oraz z warunków:-)
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 10. Data: 2012-07-03 16:33:41
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "lepszeoc"

    > Myślę, że będziesz zadowolony z ceny oraz z warunków:-)

    Nooo na 100% będzie zadowolony, zwłaszcza jak przyjdzie likwidować
    szkodę z AC, życzę powodzenia!