  • 61. Data: 2015-12-10 22:06:28
    Temat: Re: ON 3,97zł
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > *PLONK!* za chamstwo i html.

    Roman daj że spokój z tym html-em...

    Endriu

  • 62. Data: 2015-12-10 22:06:44
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > A tam niedozwolone .... Roman daj że spokój. Ty to nie jesteś czasami
    > jakimś Policjantem ?.

    Gościu, czy ty jesteś jakiś jebnięty?

  • 63. Data: 2015-12-10 22:23:07
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Gościu, czy ty jesteś jakiś jebnięty?

    Ło Jezuniu następny. Czesiek nie gadaj, że tobie też ten html
    przeszkadza......

    Endriu

  • 64. Data: 2015-12-10 23:18:10
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    /rzucic582-sic499-hassan-na-sc582abszego.gif?w=320

    > Fajny ten francuski stołek, który się przewraca na końcu .....

    Nie to żebym lubił Ruskich, bo należy im się wpierdol za Katyń i Smoleńsk (ten stary
    i nowy), i za to że zamordowali mojego pradziadka, gdy dziadek moskalom w 1915 nie
    chciał oddać ostatniej krowy, i nie to żebył lubił amerykanów, a w szczególności
    popieranych przez nich noobanderowskich ukraińców (przez banderowców z UPA moja
    babcia z dziadkiem podczas wojny nocą musieli uciekać z Dynowa z szóstką dzieci na
    piechotę na zachód, bo bandy UPA mordowały rżnąc ludzi na pół piłami i siekierami)
    ale prawda jest taka a nie inna:

    ,,Turcja okrada swoich sąsiadów w czasie kryzysu
    http://wps.neon24.pl/post/127913,turcja-okrada-swoic
    h-sasiadow-w-czasie-kryzysu

    "[...] Ministerstwo Obrony Rosji udostępniło dowody na udział Turcji w dostawach ropy
    z kontrolowanych przez Daesh (Państwo Islamskie) terytoriów Syrii i Iraku. [...]".

    Endriu

  • 65. Data: 2015-12-10 23:29:11
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > "[...] Ministerstwo Obrony Rosji udostępniło dowody na udział Turcji w
    > dostawach ropy z kontrolowanych przez Daesh (Państwo Islamskie)

    Dzieciaczku, syryjska ropę kupują wszyscy:
    http://energetyka.defence24.pl/272708,kto-kupuje-rop
    e-z-panstwa-islamskiego
    W tajemnicy ci powiem, ze także taki jeden bogaty rusek, a teraz
    przestań już się tym tak podniecać bo OT

  • 66. Data: 2015-12-10 23:33:11
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    e-z-panstwa-islamskiego
    > W tajemnicy ci powiem, ze także taki jeden bogaty rusek, a teraz
    > przestań już się tym tak podniecać bo OT

    Dzięki za linka i za nazwanie mnie dzieciaczkiem :). Od razu poczułem sie młodszy....

    Endriu

  • 67. Data: 2015-12-10 23:36:27
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-12-09 o 16:45, twistedme pisze:
    > U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!
    >
    > :)
    4,79 dzisiaj na A4 Zgorzelec :)
    Pozdrowienia dla pijawek ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 68. Data: 2015-12-11 04:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Endriu p...@i...pl ...

    > Ło Jezuniu następny. Czesiek nie gadaj, że tobie też ten html
    > przeszkadza......

    Zorganizuj sobie referendum...
    Mi tez przeszkadza.

  • 69. Data: 2015-12-11 07:06:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Dec 2015 23:36:27 +0100, Mirek Ptak napisał(a):
    > 4,79 dzisiaj na A4 Zgorzelec :)
    > Pozdrowienia dla pijawek ;)

    Jesli masz na mysli stacje BP kilka km przed Zgorzelcem, to tam jest
    bardzo drogo. Kiedys mi wyszlo taniej w Niemczech niz u nich.

    No, ale wtedy porownywalem z tanimi stacjami z Wroclawia, chwilowo cos
    te tanie poznikaly - tzn przestaly byc tanie :-)

    J.

  • 70. Data: 2015-12-11 08:51:19
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-12-10 o 13:16, Myjk pisze:
    > Thu, 10 Dec 2015 09:29:43 +0100, J.F.

    > W Wawie wczoraj tankowałem po 4.19 (na BP).

    Na Al. Jerozolimskich 200 trzymają 4.26 (BP)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl