  • 31. Data: 2012-04-23 21:52:32
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 21:14:44 +0200, zdumiony napisał(a):

    > Wypraszam sobie, nie broń ich. To jest jawne oszustwo gdy piszą że już
    > wygrałeś, idż odbierz nagrodę. Ja nie doczytałem że do przysyłania potrzebne
    > jest oprócz podania numeru telefonu, również jeden sms wyslany, choć to
    > niewiele zmienia, ale jestem przeciwny by za otrzymywane sms-y się płacić bo
    > kto inny może wysyłać bez rejestracji tym smsm-em.

    Próbowałeś przeczytać własny bełkot? Nie bronię ich, protestuję tylko
    przeciwko zwalczaniu ich takimi samymi kłamstwami jakie oni serwują userom.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 32. Data: 2012-04-23 22:00:24
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:aarm8kas5ssw.dlg@lepper.institute.com...
    > Próbowałeś przeczytać własny bełkot? Nie bronię ich, protestuję tylko
    > przeciwko zwalczaniu ich takimi samymi kłamstwami jakie oni serwują
    > userom.

    A ja protestuję nazywanie "takimi samymi kłamstwami" niezauważenie kruczka,
    że wysyłają sms-y nie od razu po podaniu numeru telefonu, ale po wysłaniu
    sms-a. Jednak tu i tak nie podoba mi się zasada że trzeba płacić za sms
    który przychodzi, w tym akurat przypadku zamawia się go sms-em, a w innym?
    Trzeba zdemaskować oszustów.

  • 33. Data: 2012-04-23 22:51:38
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Na początku jest wyraźna informacja: "Gratulacje wygrałeś" co może
    > sugerować że JUŻ się wygrało a(...)

    Rzucasz się strasznie. JEden taki facet, pomyślał i zarządał wydania
    wygranej. I wiesz co? Sąd mu przyznał racje. Może przestaniesz walić bez
    sensu w klawisze i zaczneisz dochodzić swoich praw przed sądem?

    ToMasz

    Ps od wyroku firma organizująca konkurs się odwołała, więc jeszcze
    wszystko możliwe.

  • 34. Data: 2012-04-23 23:25:56
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > jakie zgłosić - PROKURATOR Z URZĘDU winien to ścigać!

    Kiedyś spotkałem znajomego, który narzekał na zepsuty domofon. Straszne
    gromy rzucał na administrację, klął, ile to można czekać na naprawę.
    Zapytałem:
    - a kiedy zgłosiłeś awarię?
    - Nie zgłaszałem.
    :)
    Tak to już jest z niedorozwojami...

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 35. Data: 2012-04-23 23:37:15
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Yerine Ictimai" napisał:

    > JAK TO DO QRVY NĘDZY MOŻLIWE!!!

    Możliwe, bo idiotów nie brakuje. Każdemu człowiekowi z IQ większym od numeru
    buta, widzącemu tę "nigeryjską" polszczyznę na wymienionej stronie,
    rozdzwoniłby się w głowie dzwonek alarmowy. Ale współczesny lanser,
    ogłupiały od esemesowo-internetowej "polskawizny", nie dość, że nie doczyta,
    to jeszcze poda grzecznie swóje dane. Bo mu ajfonem przed nosem pomachali.
    Chciałeś - to masz.

    JoteR

  • 36. Data: 2012-04-23 23:38:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Skylla wrote:
> [...]
    b.googlegroups.com...

    > Tym niemniej konkurs jest oszukańczy, bo na stronie czytasz, że już
    > wygrałeś nagrodę i masz ją tylko odebrać.

    jeśli jest tak napisane to wyślij im wezwanie do wydania nagrody zgodnie z
    obietnicą w terminie 14 dni pod rygorem wszczęcia postepwoania sądowego, a
    potem pozew i jazda do sądu.

  • 37. Data: 2012-04-23 23:58:13
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 22:51:38 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Rzucasz się strasznie. JEden taki facet, pomyślał i zarządał wydania
    > wygranej. I wiesz co? Sąd mu przyznał racje. Może przestaniesz walić bez
    > sensu w klawisze i zaczneisz dochodzić swoich praw przed sądem?

    To nie całkiem tak było, ale w sumie...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

  • 38. Data: 2012-04-24 02:35:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message

    > czytanie nie boli - wszystko jest napisane na stronie.

    Nawet gdyby było napisane końskimi literami na stronie
    nie należy popierać takich metod zarabiania pieniędzy
    opartych wyłącznie na wprowadzaniu w błąd konsumentów.

  • 39. Data: 2012-04-24 08:40:29
    Od: "Jacek" <J...@b...pl>

    Pozwij ich do sądu o nagrodę.
    Ostatnio jakaś osoba wygrała taką sprawe w sądzie.
    SMS sugerował wygraną.

    Zresztą co ci szkodzi - będziesz miał rozrywkę, koszty znikome.

  • 40. Data: 2012-04-24 09:10:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > A UOKiK co im zrobi ?
    >
    > Yur Mobile Polska jest nazwą towarową Yur Mobile
    > De Ruyterkade 6 (1013AA) Amsterdam The Netherlands

    to nie ma znaczenia, polski numer premium
    obsługuje polski operator

    erator/