  • 11. Data: 2013-03-04 08:16:12
    Temat: Re: [ORANGE] KONIEC PRZELEW SMS.
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości
    news:30n3j89mbf43t9k8ln8b5rafsc5qma32t8@4ax.com...
    > od poniedziałku...
    >
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/koniec-przelewu-s
    ms-w-prepaidach-orange,2,3,27683.html

    dziś jeszcze przelewy poszły, bynajmniej z rańca
    więc może dopiero jutro wyłączą
    lub się przestraszą że ludzie im pouciekają i nie wyłączą

    erator/

  • 12. Data: 2013-03-04 10:09:35
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" napisał:

    > dziś jeszcze przelewy poszły, bynajmniej z rańca

    Przynajmniej.

  • 13. Data: 2013-03-04 23:01:47
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przynajmniej.

    to też

    ale po południu już chyba wyłączyli

    erator/

  • 14. Data: 2013-03-04 23:40:34
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 04.03.2013 00:02, JoteR pisze:

    > Trudno to zanegować.

    > Niby takie warunki miałeś niegdyś w oranżadowym prepaidzie?
    > I jeszcze ta, cytuję: "3 dniowa nokia" - że niby z Androidem? Serio?
    > Daj spokój, lepiej rzuć ten sznurek do jednego ze swoich, ponoć
    > niejednokrotnych, wyliczeń. Tylko takiego, w którym będzie rozróżnienie
    > na prawdziwe i "oranżadowe" minuty.
    >
    > JoteR
    nie rzucę sznurkiem, bo to niema sensu. Wtedy i teraz, były ostre
    dyskusje, nakręcane przez cwaniaków. Już tłumacze schemat. w prepaidzie
    każdy kto ma rozum, potrafi czytać (grupę) i ma przeciętne potrzeby,
    poskłada sobie sam taryfę - w sieci, poza, net. Ten sam gostek, jeśli
    pójdzie do salonu, (w przeszłości)dostanie telefon, rachunek na
    kilkadziesiąt złotych, i tak skonstruowaną taryfę, zeby było dużo
    niepotrzebnego i szybko przepadało, a cokolwiek ponad to, jest płatne
    poza abonamentem. Zgadza sie? TAk ale to nie wszystko. Zawsze byli
    cwaniacy, którzy mieli taryfy z "pod lady" i oni najwiecej pisali że
    prepaid jest do dupy. (tak teraz też mam taryfę z pod lady, i na nowe
    formuły przywitałem cynicznym śmiechem). Zawsze trafił się ktoś taki kto
    policzył że 24miesiące razy abonament, minus suma przyznanych minut
    (których nie wygada) da kwotę mniejszą niż cena .... iPhona na allegro.
    tak, ale w większości przypadków było dokładnie odwrotnie, a w połowie
    tego co było korzystne, po kilku miesiącach rynek ocieniał nisko
    telefon, "za złotówkę" trafiał do najniższych taryf, co powodowało
    spadek cen na allegro. Przykład z aktualny. kolega płaci ok 70zł za lg
    l5. JAk go brał, to telefon bywał wyceniany na 1000zł teraz nowy
    kosztuje 450zł. Nowy, ale juz nie modny. przez pół roku spłaci telefon,
    przez 18miesiecy sponsoruje orange. ma za darmo z 5 numerami, ja mam 2
    razy tyle minut i za darmo z PiS.
    Wszystko zależy od punktu widzenia/siedzenia. Wiele od portfela,
    niestety mało od chłodnej kalkulacji. Tu na grupie, te proporcje sa
    odwrotne niż w polskim społeczeństwie. Tu chcemy szybkich androidów,
    solidnych nokki, odpornych samsungów. Tak więc przeciętny grupowicz da
    radę podważyć moje logiczne wnioski, podać kontrprzykłady. Ale w życiu,
    w salonie plusgsm to nie działa. niestety, a moze na szczęście, bo ktoś
    musi moje rozmowy sponsorować :P

    ToMasz

  • 15. Data: 2013-03-05 07:36:26
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2013-03-02 12:02, sunwick pisze:
    > od poniedziałku...
    >
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/koniec-przelewu-s
    ms-w-prepaidach-orange,2,3,27683.html

    A więc wyłączyli, czy nie? Bo na portalu orange.pl informacje o usłudze
    bez zmian. Nawet zająknięcia nie ma o wyłączeniu.

  • 16. Data: 2013-03-05 11:19:04
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2013-03-05 07:36, mirekc pisze:

    ms-w-prepaidach-orange,2,3,27683.html

    > A więc wyłączyli, czy nie? Bo na portalu orange.pl informacje o usłudze
    > bez zmian. Nawet zająknięcia nie ma o wyłączeniu.

    Sprawdziłem sam. Dziwna sprawa: jak próbowałem wysłać SMS z telefonu, to
    dostałem komunikat "Message not sent", ale jak spróbowałem wykonać
    przelew za pośrednictwem portalu orange.pl, to... transfer został
    zrealizowany (5.03 godz. 11:15)! No to jak w końcu jest?

  • 17. Data: 2013-03-05 11:30:41
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "mirekc" napisał:

> [...]
    > za pośrednictwem portalu orange.pl, to... transfer został zrealizowany
    > (5.03 godz. 11:15)! No to jak w końcu jest?

    Czy wy macie jakiś problem, że w tej sprawie zadzwonić do BOK, a nie
    spekulować od tygodnia na grupie i na przemian udowadniać, że temu działa, a
    innemu nie?