    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: {OT]Re: Odśnieżanie zjazdu do nieruchomości
    Date: Tue, 16 Feb 2010 12:44:07 +0100

    marek pisze:

    > Na to by wychodzilo, czytalem jakis czas temu o kims kto dostal mandat
    > za to ze o 9 rano chodnik nie byl odsniezony....
    > Bo "inni" ludzie juz z chodnika korzystali jak uzasadnial gajowy idac do
    > pracy czy sklepu.

    Obowiązek bezpłatnego odśnieżania miejskiego chodnika, przez mieszkańca
    (płacącego miastu podatki). Jakież oszczędności dla miasta!

    Ja bym poszedł dalej. Skoro chodnik, to czemu nie drogę?
    Do osi jezdni, powiedzmy. A jeśli po drugiej stronie ulicy
    jest grunt miesjki, to całej szerokości. I z drugim chodnikiem.