  • 1. Data: 2011-06-26 14:24:04
    Temat: Pierwszy raz na HD - przynudzanie
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    no i stało się, w piątek pierwszy raz było mi dane dosiąść HD, ze względu na
    posturę chciałem Irona 883 niestety ktoś mnie podsiadł i dostałem 1200cm :),
    ogólnie nie przepadam za czoperami, kuframi, piórnikami, frędzlami i innymi
    duperelami ale lubię czystą formę boberów i old school ten model bardzo mi
    się spodobał wizualnie. Na co dzień śmigam na oldtimerach, demoludach i
    enduro z małymi pojemnościami i tylko okazyjnie dosiadałem czegoś większego
    jak 350cm :). No ale do rzeczy, wskoczyłem na maszynę i jak bym był w domu,
    wszystko na miejscu gość tylko wspomniał że migacze z każdej strony i same
    się wyłączają, tyle szkolenia, przekręciłem kluczyk, przełącznik i
    rozrusznik, brumm, i tu pytanie do znawców czy to normalne że w tym silniku
    tak rzęzi jak bym do wiadra wsypał złomu i potrząsał ? po za tym brzmienie
    silnika na fabrycznych wydechach tragiczne, dopiero jazda na wysokim biegu
    przy niskich prędkościach odczuwalna była jak strzelanie z ciężkiego
    karabinu maszynowego :) no i ruszam wpinam bieg dup - może za słabo sprzęgło
    i przez to ten dźwięk, 2 dup - o kurde jak w traktorze :) czy to normalne że
    te biegi zapinają się z takim trzaskiem ? przejechałem 50m i czułem się jak
    by ten motocykl był mój i już dużo km na nim zrobiłem, znudzony opierałem
    lewą rękę o kolano :) no to szalejemy, wjazd na ekspresową i odkręcam do
    oporu kilka sec i ja pier...e chce mi łeb urwać ile ja jade ? 120 - co to
    jest ? ale wieje patrze na licznik o kur 120 mil !! ogólnie kupa frajdy ale
    strasznie sztywne zawieszenie przy mojej wadze 67kg podskakiwałem jak na
    koniu więc na moje tereny ten sprzęt niestety się nie nadaje :( może kiedyś
    jak mi nowy asfalt wyleją pod domem :) narazie zostaję przy enduro. Fajnie
    było i tyle.

    blur

  • 2. Data: 2011-06-26 17:02:41
    Temat: Re: Pierwszy raz na HD - przynudzanie
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-26 16:24, blur pisze:

    > tu pytanie do znawców czy to normalne że w tym silniku tak rzęzi jak bym
    > do wiadra wsypał złomu i potrząsał ?

    tak ale to i tak nic przy Ducati :)

    > czy to normalne że te biegi zapinają się z takim trzaskiem ?

    tak

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2011-06-26 17:19:18
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > tak ale to i tak nic przy Ducati :)

    > tak

    Widocznie wszystkie "klasyki" tak mają
    - w moim Legend TT podobnie ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-06-26 21:08:06
    Temat: [OT] Re: Pierwszy raz na HD - przynudzanie
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał:

    > tak ale to i tak nic przy Ducati :)

    ?
    W silniku mojego SS nic nie rzęzi. Podobnie jak w kilku innych Ducati, które
    słyszałem.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 5. Data: 2011-06-27 14:37:30
    Temat: Re: [OT] Re: Pierwszy raz na HD - przynudzanie
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-26 23:08, Akarm pisze:

    > W silniku mojego SS nic nie rzęzi. Podobnie jak w kilku innych Ducati,
    > które słyszałem.

    nie widać co masz w stopce,pewnie nie suchotnik:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2011-06-27 15:52:23
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie widać co masz w stopce,pewnie nie suchotnik:-)

    Zgadza się. Mokre. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 7. Data: 2011-06-27 18:10:04
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-27 17:52, Akarm pisze:

    > Zgadza się. Mokre. :)

    A widzisz..tzn nie słyszysz:-)
    Którego masz?Moim następnym będzie SS900 93-98r,ale raczej dopiero w
    przyszłym roku:-(

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2011-06-27 18:40:58
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    > A widzisz..tzn nie słyszysz:-)
    > Którego masz?Moim następnym będzie SS900 93-98r,ale raczej dopiero w
    > przyszłym roku:-(

    600SS 1998 r. Kilka dni temu odebrałem po małej modernizacji. Może kiedyś
    wstawię mocniejszy silnik, ale nie na pewno.W Warszawie i tak nie wykorzysta
    się w pełni jego możliwości.
    Od tygodnia mam prawo jazdy, zdałem na Odlewniczej za pierwszym razem. ;)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 9. Data: 2011-06-27 19:04:19
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-27 20:40, Akarm pisze:
    > Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 600SS 1998 r. Kilka dni temu odebrałem po małej modernizacji. Może
    > kiedyś wstawię mocniejszy silnik, ale nie na pewno.
    raczej nie warto,lepiej podmienić całe moto na większe.
    W Warszawie i tak nie
    > wykorzysta się w pełni jego możliwości.

    No bez przesady:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2011-06-27 19:57:47
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Monster" napisał:
    > raczej nie warto,lepiej podmienić całe moto na większe.

    Dlaczego nie warto? Przecież dojdzie mi tylko koszt silnika.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl