  • 1. Data: 2015-09-04 19:43:03
    Temat: [OT] modem przez komórkę
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przyznaję trochę OT - jak odpalić internet przez modem którym jest komórka?

  • 2. Data: 2015-09-04 21:02:08
    Temat: Re: [OT] modem przez komórkę
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.09.2015 o 19:43, platformowe głupki pisze:
    > przyznaję trochę OT - jak odpalić internet przez modem którym jest komórka?
    jaka to komórka?

    ToMasz

  • 3. Data: 2015-09-04 21:21:00
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    W dniu 2015-09-04 o 21:02, ToMasz pisze:
    > jaka to komórka?
    >
    > ToMasz
    samsung galaxy II

  • 4. Data: 2015-09-04 21:23:23
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    z jakimś pojebanym cyanogen mod

  • 5. Data: 2015-09-04 22:47:03
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.09.2015 o 21:21, platformowe głupki pisze:

    > samsung galaxy II

    umnie jest to tak. wtykasz kabelek do telefonu, do komputera, czekasz i
    jest internet. w windowsie będzie podobnie, tyle ze wcześniej jakieś
    sterowniki będzie trzeba wgrać.
    Czy w kompie jest wifi? Bo można w telefonie włączyć udostępnianie
    internetu, bez żadnych sterowników, modemów, kabelków...

    ToMasz

  • 6. Data: 2015-09-04 23:00:50
    Od: " 666" <...@...6>

    Tethering?

    -----

  • 7. Data: 2015-09-06 15:19:56
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dołączyłemn komórkę do kompa z Win7
    dysk się zainstalował ale modem nie...

  • 8. Data: 2015-09-07 12:43:43
    Od: robot <r...@o...pl>

    > dołączyłemn komórkę do kompa z Win7
    > dysk się zainstalował ale modem nie...

    A ja byłem na dyskotece w sobotę, także u mnie też się trochę działo...

  • 9. Data: 2015-09-11 00:19:40
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    > dołączyłemn komórkę do kompa z Win7
    > dysk się zainstalował ale modem nie...

    Komórka przełącza się w tryb modemu dopiero jak w opcjach telefonu włączysz
    udostępnianie internetu przez USB.

  • 10. Data: 2015-09-11 00:24:07
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    > Komórka przełącza się w tryb modemu

    A dokładnie to ten modem będzie widziany zapewne jako karta sieciowa.