eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać? › Re: [OT; rant] Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.lang.c,pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT; rant] Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
    Date: Wed, 29 Feb 2012 20:45:19 +0100
    <ji6lvs$gsm$1@news.icpnet.pl> <ji7puh$bl4$1@inews.gazeta.pl>
    <ji8sbn$m82$1@inews.gazeta.pl>
    <z4l4fctaxf4k$.om6465lsrnj3.dlg@40tude.net> <op.v976oxz7lk89tu@izaak>
    <wua7jdom510j$.r413oipl5018.dlg@40tude.net>
    <jifvlo$svc$1@inews.gazeta.pl> <jig139$3hg$1@news.icm.edu.pl>
    <jig2b8$7gi$1@inews.gazeta.pl>
    <eyxsdkizxpxl$.io0buta1gyz5.dlg@40tude.net>
    <4f4baf7f$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@b...pl>
    <jikker$k50$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@b...pl>

    W dniu 29.02.2012 16:08, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Wed, 29 Feb 2012 08:34:50 +0100,
    > Przemysław Adam Śmiejek<n...@s...pl> screamed:

    > Nie wyświetla znaków spoza aktualnego CP wybranego dla programów bez
    > obsługi unicode. Przykład: angielski windows jak u mnie + domyślne
    > angielskie CP i AS nie wyświetli polskich znaków (wyświetla je
    > bezogonkowo) za wyjątkiem ó. Nie jest w stanie nic z takimi plikami
    > zrobić. Cyrylicę itp wyświetla jako ??????.

    A, to nie próbowałem. Ja ogólnie jestem zwolennikiem plików bez znaków
    narodowych. Dość mi się ich pokaszaniło już przez lata przy różnych
    migracjach między systemami, dyskami itp. Nawet jak coś ściągam z sieci,
    a ma nieUS-ASCII, to przepuszczam przez recode utf..flat

    Dla mnie Salamander ma kilka wad, jak choćby brak wielu paneli. 2 to dla
    mnie za mało :D Aczkolwiek ostatnio coraz mniej używam kompa do pracy, a
    coraz więcej do rozrywki, więc w zasadzie na prywatnym laptopie już
    olałem takie narzędzia i zadowalam się Nautilusem. Na netbooku, którego
    używam do pracy, faktycznie mam Krusadera, ale tam właśnie kluczowe są
    dla mnie zestawy wielu paneli i to w dodatku zapamiętane do gotowego
    wywołania.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek