  • 1. Data: 2010-10-27 18:51:39
    Temat: Obudowy Chieftec Smart
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    Witam
    Dwie obudowy:
    1) SH-01B-B-B-400 15 kg z zasilaczem (bez - ok. 13 kg)
    2) CH-09B-B-OP 11 kg bez zasilacza.

    Obudowa nr 2 mimo, że nieco większa (4 zatoki 5 1/4" zamiast 3) jest
    wyraźnie lżejsza. Czyżby cieńsza blacha? Czy ktoś miał okazję wypróbować
    tę obudowę? Jakie uwagi?
    f.

  • 2. Data: 2010-10-27 19:17:50
    Temat: Re: Obudowy Chieftec Smart
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Obudowa nr 2 mimo, że nieco większa (4 zatoki 5 1/4" zamiast 3) jest
    > wyraźnie lżejsza. Czyżby cieńsza blacha? Czy ktoś miał okazję wypróbować
    > tę obudowę? Jakie uwagi?
    > f.

    Chiefteki składa się prosto chociaż są one kłopotliwe w transporcie ze
    względu na ciężar. Generalnie solidne obudowy chociaż brzydkie dla co
    niektórych. Zaletą jest brak zbytnich wodotrysków typu wyświetlacze LCD,
    świecące katody itp. ozdoby choinkowe.

  • 3. Data: 2010-10-27 19:51:13
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    Doxent napisał(a):
    > Chiefteki składa się prosto...
    Wyraziłem się nieprecyzyjnie. Obudowy Chieftec'a są mi znane. SH-01B-B-B
    miałem w rękach, natomiast CH-09B-B-OP - nie. Dziwi mnie mniejsza masa
    przy większych wymiarach. Czyżby cieńsza blacha? Z doniesień prasowych
    wynika, że to w założeniu "tani" model. Systemu zaczepów napędów 5 1/4"
    też nie znam - wygląda jakby lepiej niż ten w SH-01B-B-B, ale kto wie.
    Ten z SH działa w sumie prawidłowo, tylko wyginanie plastików średnio mi
    się podoba. W CH... jest inny - czy lepszy?
    f.

  • 4. Data: 2010-10-28 07:33:59
    Od: "Jacek W." <j...@t...com.NO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Dwie obudowy:
    > 1) SH-01B-B-B-400 15 kg z zasilaczem (bez - ok. 13 kg)
    > 2) CH-09B-B-OP 11 kg bez zasilacza.

    Mogę się wypowiedzieć na temat SH-01B-B-B-400.
    Moja znajoma (kobieta w średnim wieku) wchodzi na nią jak zawiesza
    firanki.
    Więcej chyba nie trzeba pisać ;-)

    Pozdrawiam
    Jacek W.

  • 5. Data: 2010-10-28 09:26:29
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > miałem w rękach, natomiast CH-09B-B-OP - nie. Dziwi mnie mniejsza masa
    > przy większych wymiarach. Czyżby cieńsza blacha? Z doniesień prasowych

    http://www.purepc.pl/sprzet_pc/obudowy/chieftec_ch09
    bbop_mala_czarna_obudowa

    ewidentnie cieńsza blacha.