  • 1. Data: 2013-06-12 20:40:48
    Temat: Obwodnica krakowa roboty drogowe
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakim trzeba być debilem aby w środek dnia zamykać jeden pas bo naprawiamy
    jakieś chrzanione dylatacje na mostach...

    w sumie co to kogo obchodzi to nie zarządca drogi stoi dzięki temu w korku
    30 minut tylko setki kierowców marnują 30 minut, nie wspominając o spalonym
    paliwie i zatrutym środowisku.

    Czy matoły zarządzające drogami nie mogą zmusić wykonawcy aby takie prace
    były prowadzone w nocy?

  • 2. Data: 2013-06-12 22:33:40
    Temat: Re: Obwodnica krakowa roboty drogowe
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 12.06.2013 20:40, Marek Dyjor pisze:

    > Czy matoły zarządzające drogami nie mogą zmusić wykonawcy aby takie
    > prace były prowadzone w nocy?

    Korki sa naprawde masakryczne tam? Jade codziennie tamtedy ale po
    zapowiedziach "remontu" wole droge przez miasto w tym tygodniu, bo nie
    odwazylem sie zaryzykowac... Kiedy jest jakakolwiek drobna kolizja na
    obowodnicy to momentalnie jest korek na kilka kilometrow mimo, ze jeden
    pas zajety (a zdarza sie to czesto). A skoro wylaczyli jeden pas calkiem
    to czuje, ze nie jest ciekawie. Juz rozne sceny widzialem na obwodnicy -
    nawet zawracanie na jednokierunkowych zjazdach i jechanie "ciulwigdzie"...

  • 3. Data: 2013-06-13 08:07:12
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 20:40:48 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > Czy matoły zarządzające drogami nie mogą zmusić wykonawcy aby takie prace
    >
    > były prowadzone w nocy?

    Głupio występować w obronie remontujących, ale prace są prowadzone również w nocy:
    http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/1889385,prace-d
    rogowe-na-obwodnicy-krakowa-a4-beda-utrudnienia,id,t
    .html
    o remoncie było słychać w lokalnych mediach, wystarczyło pamiętać a nie plwać teraz
    na innych.
    --
    jureko

  • 4. Data: 2013-06-13 18:09:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Głupio występować w obronie remontujących, ale prace są prowadzone również
    > w nocy:

    Nie zrozumiałeś, chodziło o to, żeby były prowadzone TYLKO w nocy.
    W Poznaniu też sobie właśnie ochoczo narobili korków na pół miasta, bo
    zachciało im się zamykać Niestachowską i Wawrzyńca akurat jutro.
    Jakby nie mogli zamknąć za miesiąc, gdy ruch będzie o połowę mniejszy.

  • 5. Data: 2013-06-13 18:17:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości
> [...]
    >naprawiamy jakieś chrzanione dylatacje na mostach...
    >Czy matoły zarządzające drogami nie mogą zmusić wykonawcy aby takie

    Mysle ze moga, wystarczy wpisac w warunki/pozwolenie na zajecie pasa,
    tylko ze:
    a) czy chca, biorac pod uwage ze bedzie drozej,
    b) czy zadanie jest takie ze da sie wykonac przez 8 godzin "nocnych",
    wraz z rozlozeniem i zwinieciem ekipy,
    c) kiedys i tak bedzie tam solidny remont robiony, przez miesiac albo
    rok, niech sie kierowcy przyzwyczajaja :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-06-14 08:11:23
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 18:09:22 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Nie zrozumiałeś, chodziło o to, żeby były prowadzone TYLKO w nocy.

    A, faktycznie! Błędnie przeczytałem żeby były prowadzone 'kiedy tamtędy nie jadę'.
    Ale sam wczoraj doświadczyłem przekierowanego strumienia aut z obwodnicy więc stojąc
    w korku miałem czas przemyśleć swoje uwagi :D.
    --
    jureko

  • 7. Data: 2013-06-14 08:27:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    .html
    > o remoncie było słychać w lokalnych mediach, wystarczyło pamiętać a

    to może przed wjazdem na owodnicę powinny byc wyznaczone objazdy, i
    postawione znaki informacyjne.

    imho elementarna odpowiedzialność powinna wymagać prowadzenia takich prac
    tylko w nocy, bo obwodnicę wybiera sie aby być szybciej niż przez miasto a
    nie aby stać 30 czy 45 minut w korku.

  • 8. Data: 2013-06-14 08:28:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:

> [...]
    > c) kiedys i tak bedzie tam solidny remont robiony, przez miesiac albo
    > rok, niech sie kierowcy przyzwyczajaja :-)

    kolejny?

  • 9. Data: 2013-06-14 09:24:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 08:28:35 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > kolejny?

    Teraz jak piszesz dylatacje wymieniaja, kiedys trzeba bedzie zerwac
    asfalt i polozyc nowy.

    J.

  • 10. Data: 2013-06-14 09:26:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 08:27:49 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
    > imho elementarna odpowiedzialność powinna wymagać prowadzenia takich prac
    > tylko w nocy, bo obwodnicę wybiera sie aby być szybciej niż przez miasto a
    > nie aby stać 30 czy 45 minut w korku.

    Autostrade platna sie wybiera aby byc szybciej, tymczasem kolejki na
    bramkach potrafia byc dluzsze.
    Zlikwidowac bramki :-)

    J.