  • 11. Data: 2011-09-01 06:45:47
    Temat: Re: Od 1 sierpnia dostęp do telewizji cyfrowej dostanie 87 proc. Polaków
    Od: Mailkontent <m...@o...pl>

    W dniu 2011-08-31 22:41, Pszemol pisze:
    > "Mailkontent" <m...@o...pl> wrote in message
    rpnia_dostep_do_telewizji_cyfrowej_dostanie.html

    > Fajnie, dzięki.

    Tuner można sprawdzić odtwarzając ten plik z USB
    http://mpeg-4.pl/trolle/test_ddplus.ts jest to H264 MPEG-4 AVC 1440x1080
    50fps z dźwiękiem E-AC3
    Powodzenia

    --
    wq

  • 12. Data: 2011-09-01 06:58:21
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-01 08:24, Mailkontent pisze:

> [...]
    rka-najtaniej-i1775319941.html

    > A jest zgodny z E-AC3, bo w opisie o dźwięku ani słowa ?

    nie wiem. to jest przykład jednego z najtańszych odbiorników.
    odbiera nasz mux2 bez zarzutu, reszta mnie nie interesuje.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 13. Data: 2011-09-01 13:44:33
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    rpnia_dostep_do_telewizji_cyfrowej_dostanie.html

    > ipada albo iphona !-)

    Do iPada? Prosze bardzo:
    http://www.elgato.com/elgato/int/mainmenu/products/t
    uner/EyeTV-Mobile.en.html

    Qwinto

  • 14. Data: 2011-10-21 19:44:27
    Od: monika <p...@g...com>

    On Aug 31, 4:45 am, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]
    d_1_sierpnia_dostep_do_t...

    > Co mogę dodać/dokupić do starego telewizora aby oglądać
    > cyfrową TV z anteny? Czy tylko nowy TV LCD da radę ?

    jeśli temat jest nadal aktualny to
    sprawdzone tunery dostępne są tutaj: http://www.telewizja-za-darmo.pl/sklep/

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2011-10-23 08:09:02
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Oct 2011 12:44:27 -0700 (PDT), monika <p...@g...com>
    wrote:

    >sprawdzone tunery dostępne są tutaj: http://www.telewizja-za-darmo.pl/sklep/

    1. Nie spamuj.
    2. Ceny to są z kosmosu wzięte.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2011-10-23 11:46:35
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 21-10-2011 21:44, monika pisze:
    Polakówhttp://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9996424,O
> [...]

    firma nierzetelna, oszukują jak mogą, gwarancja to fikcja.