    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Odczyt ciśnienia - analiza obrazu
    Date: Thu, 22 Oct 2020 22:16:22 +0200

    On 22/10/2020 19:52, Roman Tyczka wrote:
    > A może wybić szybkę, pomalować wskazówkę mocno odblaskowym lakierem i
    > robić fotę z drobnym oświetleniem?

    Za 5 lat. Po gwarancji ...

    > Wtedy wskazówka będzie "świecić" i łatwo ją będzie zlokalizować.

    A jak by jeszcze do niej przymocować mały enkoder ... Wiesz, jak bym
    mógl pozbyć się tego manometru i wstawić czujnik elektroniczny to by w
    ogóle tematu nie było ...

    Na razie w grę wchodzą metody bezinwazyjne, kiedyś, w przyszłosci, będa
    metody sensowne.

    PS. Znalazłm wiele lat temu rozwiązanie podobnego problemu za pomocą
    kilku cewek wykrywajacych zmianę inducyjności gdy pod nimi była
    wskazówka. Autor narzekał, że całośc rozkalibrowuje się co chwile.

    PS2. A całkiem serio to pomyślałem że to taka zabawa. Wiedza o ciśnieniu
    jest mi prawie niepotrzebna, ale chciałem sobie poćwiczyć pythona i
    opencv. To czemu nie skorzystać z okazji i zrobic coś użytecznego.