    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sun, 6 Dec 2020 23:33:27 -0800 (PST)
    Subject: Re: Odczyt ciśnienia - analiza obrazu
    From: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, December 5, 2020 at 5:51:42 PM UTC+1, slawek wrote:
> [...]
    rozwiązanie jeśli straty są> mniejsze od zysków z uwzględnieniem kosztu
    alternatywnego.Niby tak, ale z mojego doświadczenia wynika, że biznes jednak tak
    niedziała. Jeśli sprzedajesz klientowi program z serwisem, to niezależnieod tego, ile
    mu ten program pozwala zaoszczędzić, klient będziewymagał, aby ew. usterki były
    wyjaśniane i usuwane, a produkt ulepszanyz czasem. Ja wskazuję tu tylko, że przy AI
    to staje się nieoczywiste,gdyż mamy do czynienia z czarną skrzynką.Mateusz

> [...]
    > muszą działać a nie filozofować. Gdyby podkręcić im IQ to jak
    > Gandalf zachowywaliby equilibrium, a nie zajmowali się
    > biznesem.
    >
    > Niemniej jednak ci Janusze błyskawicznie zaadaptowali się do
    > takich rzeczy jak bazy danych, marketing w Internecie, płatności
    > elektroniczne, GPS, JPK, a ostatnio także roboty (w jakimś tam
    > zakresie, skromniutko a jednak). Mają laptopy, komórki, tablety,
    > używają chmur, pykają w gry sieciowe, używają FB
    > itp.
    >
    > A że są zawsze gotowi wymagać (więcej za mniej) - no cóż - tak to

    Przeczytałem, nawet przeczytałem z zaciekawieniem, ale niestety
    nie umiem odpowiedzieć w kontekście sieci neuronowych, AI, uczenia
    maszynowego. Może zapytam, czy do sztucznych sieci neuronowych
    też się zaadoptowali?