  • 41. Data: 2011-10-20 10:55:57
    Temat: Re: Odrobina luksusu - o??wietlenie
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl>

    Piotr Rezmer wrote:

    > A nie rozważałeś takich małych dodatkowych xenonów produkowanych przez
    > Touratech?

    Nie. Tak mi się spodobało to rozwiązanie u kumpla, że nie szukałem
    innych sposobów...

  • 42. Data: 2011-10-20 11:30:14
    Temat: Re: Odrobina luksusu - oświetlenie
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Wojtek Sobociński " <s...@N...vp.pl> napisał w
    wiadomości news:j7ouk7$32l$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak pogoda wieczorem dopisze to fotki zrobię.

    Oki to spróbuj zrobić przed ekranem coś jak tu
    http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18278.Halogen.H4.L
    ow.beam

    najlepiej krótkie i długie

  • 43. Data: 2011-10-22 19:31:54
    Temat: Re: Zdjęcia
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl>

    Arbiter wrote:

    > Użytkownik "Wojtek Sobociński " <s...@N...vp.pl> napisał w
    > wiadomości news:j7ouk7$32l$1@inews.gazeta.pl...

    > Oki to spróbuj zrobić przed ekranem
    > najlepiej krótkie i długie

    Dziś wreszcie dałem radę. Zdjęcia są jakie są ale ogólne pojęcie można
    sobie wyrobić. Te na drodze są robione z ręki bo nie pomyślałem o
    statywie więc nie miejcie do mnie pretensji, dwóch sekund nie da się
    lepiej wytrzymać ;). Na maszynie nie da się tego ustawić, sprawdzałem,
    więc o przeglądzie nie ma co myśleć - w tej konfiguracji to jest raczej
    zestaw offroadowy (choć jak dotąd nikt mi nie mrugał). W zimie kupimy z
    kumplem kolejne cztery lampy od 125 (jedyne, które pasują idealnie w
    miejsce oryginałów) i wyślemy do szlifowania (dzięki AZ :)). Zobaczymy
    co z tego wyjdzie i pomyślimy ew. o soczewkach.

    http://tnij.org/nxh1

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2011-10-22 21:07:22
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Wojtek Sobociński " <s...@N...vp.pl> napisał w
    wiadomości news:j7v5nr$8k7$1@inews.gazeta.pl...

    > http://tnij.org/nxh1

    dzieki
    czy to jest mijania?
    https://lh3.googleusercontent.com/-q0Q63zWqPLY/TqMX1
    CdLfsI/AAAAAAAABt4/8vks4VDPCSI/s800/IMG_0326.JPG

    a to drogowe?
    https://lh6.googleusercontent.com/-wNV_LWoSL5g/TqMX1
    wdTW-I/AAAAAAAABt8/ckSAj33dbQQ/s800/IMG_0327.JPG

  • 45. Data: 2011-10-22 21:28:55
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl>

    Arbiter wrote:

    > dzieki
    > czy to jest mijania?
    > https://lh3.googleusercontent.com/-q0Q63zWqPLY/TqMX1
    CdLfsI/AAAAAAAABt4/8vks4VDPCSI/s800/IMG_0326.JPG

    tak

  • 46. Data: 2011-10-22 22:38:07
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Wojtek Sobociński " wrote...
    CdLfsI/AAAAAAAABt4/8vks4VDPCSI/s800/IMG_0326.JPG

    > tak

    No ladnie swieci... jedyna nadzieja, ze zabiora Ci dowod rejestracyjny i
    zainstalujesz porzadna lampe. Nie chcialbym spotkac Cie w nocy jadac z
    przeciwka.

    Mowie to bez zlosciwosci... zupelnie szczerze.

    James

  • 47. Data: 2011-10-23 07:11:27
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 22-10-2011 o 21:31:54 Wojtek Sobociński <s...@n...vp.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > miejsce oryginałów) i wyślemy do szlifowania (dzięki AZ :)). Zobaczymy
    > co z tego wyjdzie i pomyślimy ew. o soczewkach.

    a znasz ofertę tej firmy? http://www.mhmtuning.com.pl/

    mają dobry towar w dobrej cenie i spory wybór, może coś dopasujesz.

    pozdrawiam

  • 48. Data: 2011-10-23 10:21:45
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "James" <n...@d...for.spam> napisał w wiadomości

    > No ladnie swieci... jedyna nadzieja, ze zabiora Ci dowod rejestracyjny i

    > Mowie to bez zlosciwosci... zupelnie szczerze.

    Eee tam. Świeci beznadziejnie - to fakt. Tyle ze jesli motocykl troche
    oślepia to nawet dobrze - bardziej rzuca się w oczy i łatwiej go dostrzec.

  • 49. Data: 2011-10-23 11:10:13
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl>

    Arbiter wrote:

    > Użytkownik "James" <n...@d...for.spam> napisał w wiadomości

    > Eee tam. Świeci beznadziejnie - to fakt. Tyle ze jesli motocykl troche
    > oślepia to nawet dobrze - bardziej rzuca się w oczy i łatwiej go dostrzec.

    Racja, że beznadziejnie bo to po prostu chaos jest. Co prawda w lesie i
    w terenie jest idealnie, rozproszenie na dół i boki pozwala swobodnie
    jeździć w kompletnych ciemnościach. Co do oślepiania to nikt nie mrugał
    natomiast faktem jest że mnie lepiej widać. Niektórzy na mój widok
    jednak odwracają głowę drugi raz i nie wyjeżdżają (co nie zmienia faktu
    że niektóre kierowniczki puszek i tak wyjeżdżają...)

  • 50. Data: 2011-10-23 11:14:26
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl>

    James wrote:

> [...]
    >
    > No ladnie swieci... jedyna nadzieja, ze zabiora Ci dowod rejestracyjny i
    > zainstalujesz porzadna lampe. Nie chcialbym spotkac Cie w nocy jadac z

    Najpierw mnie spotkaj i oceń na własne oczy zamiast skazywać mnie bez
    procesu... A jak mi zabiorą dowód to nie muszę zmieniać lamp, wystarczy
    że włożę do nich normalne halogeny (co jest bardzo proste) i już jestem
    przepisowy :)

    > Mowie to bez zlosciwosci... zupelnie szczerze.

    Hmm, całkiem bez złośliwości nie bardzo Ci wierzę ;)