  • 1. Data: 2009-03-30 12:34:46
    Temat: [Ogloszenie] Garaz/parking Warszawa, Praga poludnie
    Od: Maciej Świętochowski <...@s...eu>

    Witam,

    szukam garażu, miejsca w garażu lub miejsca na zamkniętym parkingu na motur w
    Warszwie, na Pradze Południe, najchętniej w okolicy ul. Niekłańskiej. Suzuki SV 650S,
    zmieści się obok Waszego moto ;-)

    Proszę o kontakt mailowy, telefoniczny lub sms (504 247 447).

    Pozdrawiam,

    --
    Maciej Świętochowski <...@s...eu>

  • 2. Data: 2009-03-30 13:52:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 14:34:46 +0200, Maciej Świętochowski napisał(a):

> [...]
    > Niekłańskiej. Suzuki SV 650S, zmieści się obok Waszego moto ;-)
    >
    > Proszę o kontakt mailowy, telefoniczny lub sms (504 247 447).

    na Wandy, tyły bloków na placu Przymierza jest parking strzeżony z
    miejscem na moto. Sam tam trzymam swojego. 120zł/miesiąc

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 3. Data: 2009-03-30 18:34:15
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > 120zl/miesiac

    O ja pierdziu...

    Sebastian S.

  • 4. Data: 2009-03-30 22:53:54
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Seba pisze:

    > O ja pierdziu...

    Tak tylko pierdzisz z przyzwyczajenia po fasoli czy zdziwiony?
    Bo jak na W-we to nieduzo.

    --
    GSX600F

  • 5. Data: 2009-03-31 07:29:26
    Temat: Re: Garaz/parking Warszawa, Praga poludnie
    Od: WIR <w...@g...com>

    On 31 Mar, 00:53, Ozz <o...@t...pl> wrote:
    > Tak tylko pierdzisz z przyzwyczajenia po fasoli czy zdziwiony?
    > Bo jak na W-we to nieduzo.

    czy ja wiem - to ja mieszkam w centrum Wwy, a stawka za motocykl to
    100 pln - i to w garażu. Z tego co wiem, okoliczne parkingi strzezone
    kasują 80-100 pln.
    Przez prawie rok mieszkalem kiedys na Goclawiu i pamietam, ze tam
    wiekszosc uslug tego typu jest tansza - wiec wg mnie powinno sie
    jakies miejsce na strzezonym za 80 pln znalezc.

    WIR

  • 6. Data: 2009-03-31 07:37:11
    Od: falco <m...@w...pl>

    WIR pisze:

    > czy ja wiem - to ja mieszkam w centrum Wwy, a stawka za motocykl to
    > 100 pln - i to w garażu. Z tego co wiem, okoliczne parkingi strzezone
    > kasują 80-100 pln.

    Hej,
    tu nie tylko miejsce ma znaczenie, ale także właściciel parkingu oraz
    zapotrzebowanie...
    Dla przykładu u mnie w Konstancinie za parking strzeżony pod chmurką -
    120/m-c a za murowany garaż płacę... 130/m-c lub 150 z kanałem.
    Za murowany garaż (bez kanału!!!) w Wawie krzyczeli 250-300/m-c, więc
    trudno to porównywać sztuka do sztuki... ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco
    sen na jawie SenNa... Jawa 353 '58 175

  • 7. Data: 2009-03-31 08:40:33
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 00:53:54 +0200, Ozz napisał(a):

    > Tak tylko pierdzisz z przyzwyczajenia po fasoli czy zdziwiony?

    Nie wiem jakie Ty masz przyzwyczajenia.

    > Bo jak na W-we to nieduzo.
    To nieźle macie w stolicy. Gdyby mnie nie zdziwiła lekko ta cena, to nie
    płodziłbym posta na grupę. U nas w WRC Alti płaci 70 pln za miejsce dla
    moto na parkingu i już mi się to wydawało niezłym wykorzystywaniem
    możliwości.

    Sebastian S.

  • 8. Data: 2009-03-31 11:13:56
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    WIR pisze:

> [...]
    > wiekszosc uslug tego typu jest tansza - wiec wg mnie powinno sie
    > jakies miejsce na strzezonym za 80 pln znalezc.

    Juz Falco wyjasnil, ze zalezy od miejsca i popytu na miejsca
    parkingowe/garazowe na danym osiedlu. Dlatego stawki po 100-150zl za
    parking czy 200-300zl za garaz nie byly niczym dziwnym juz kilka lat
    temu. Sam kiedys tyle placilem za garaz albo miejsce parkingowe w garazu
    pod budynkiem. Bywaly i drozsze opcje do wyboru. Malo tego, parkingi po
    200 tez sa i tez nie stoja puste. Powyzsze przykladowe ceny z zycia
    wziete (Centrum, Mokotow, Bemowo, Zoliborz).

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 9. Data: 2009-03-31 11:53:53
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-03-31 09:37:11 +0200, falco <m...@w...pl> said:

> [...]
    > Za murowany garaż (bez kanału!!!) w Wawie krzyczeli 250-300/m-c, więc
    > trudno to porównywać sztuka do sztuki... ;)

    Tey, ale po co Ci kanał? Żebyś miał skąd wyciągać motocykl, jak wpadnie? ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 10. Data: 2009-03-31 18:20:21
    Od: falco <m...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > Tey, ale po co Ci kanał? Żebyś miał skąd wyciągać motocykl, jak wpadnie?
    > ;-)

    Kanał jest mi niezbędny, bo zajmuję się także naprawianiem VW Garbusów i
    "czasem" łatwiej zajrzeć pod staruszki od spodu niż dźwigać je
    podnośnikiem... ;)
    Obyś nie wypowiedział w złą godzinę, bo Garbusem już kiedyś
    "wjechałem"... ;) Cudem obyło się bez żadnego uszkodzenia czy choćby
    zadrapania. Miałem więcej szczęścia niż... ;)