  • 1. Data: 2010-08-19 08:35:10
    Temat: Opertor (wirtualny) prepaid z dluga waznoscia konta
    Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Po moich bojach z Mobilkingiem, Orange Pop a teraz Mbank mobie musze wybrac
    innego providera.

    Moja sytuacja i wymagania.
    1. Mieszkam za granica i bywam w PL powiedzmy 5x w roku.
    Wazne zatem jest, zeby simkarta dlugo bylo aktywna
    Mbank mobile.pl po 3 miesiacach zablokowal mi karte i kazde spadac na drzewo

    2. Zeby kazde doladowanie (do powiedzmy 30zl) wydluzalo waznosc konta
    mozliwie dlugo.

    3. Wolalbym providera nie korzystajacego z infrastruktury ERY bo mam zle
    doswiadczenia z zasiegiem po mobilkingu

    4. Play odpada, ze wzgledu na drogie rozmowy do mnie.

    W ostatecznosci wezme mbank mobile ponownie bo w sumie bylem zadowolony. Gdyby
    nie to glupie zablokowanie karty i problematyczne odblokowanie (wysylanie pism
    i moze uznaja a moze nie).

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2010-08-19 08:49:16
    Temat: Lub tani abonament
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Albo, zeby sie nie wkurzac z prepaidem wzialbym tani abonament.
    Sa jakies aktualne promocje?
    Telefon mam swoj bez simlocka :)

  • 3. Data: 2010-08-19 09:21:48
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2010-08-19 10:35, topek pisze:
> [...]
    > doswiadczenia z zasiegiem po mobilkingu
    >
    > 4. Play odpada, ze wzgledu na drogie rozmowy do mnie.

    wRodzinie - 25zł/rok

  • 4. Data: 2010-08-19 09:28:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 08:35:10 +0000 (UTC), topek wrote:
    >4. Play odpada, ze wzgledu na drogie rozmowy do mnie.

    Mow "oddzwonie" :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-08-19 09:29:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 11:21:48 +0200, mirekc wrote:
    >wRodzinie - 25zł/rok

    Ale tam jakies tarcia byly, Ojciec Dyrektor juz ich nie poleca :-)

    I to chyba Era ?

    J.

  • 6. Data: 2010-08-19 09:51:36
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > wRodzinie - 25zł/rok

    Tu pkt. 4, przynajmniej z niektórych sieci.
    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2010-08-19 09:54:57
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    (...)

    > 4. Play odpada, ze wzgledu na drogie rozmowy do mnie.

    A skąd będą wiedzieć, że w Play jesteś. Chyba, że piszesz o rodzinie i
    znajomych, którzy wiedzą ze w Play jesteś. Ja uważam, że jeśli ktoś ma do
    mnie interes to niech dzwoni. Dziękuje za takich znajomych, którzy nie
    zadzwonią bo ja w Play jestem.

  • 8. Data: 2010-08-19 10:05:51
    Od: "topek " <t...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > znajomych, którzy wiedzą ze w Play jesteś. Ja uważam, że jeśli ktoś ma do
    > mnie interes to niech dzwoni. Dziękuje za takich znajomych, którzy nie

    Ja ich nie chce narazac na koszty.
    I pomijam czy ich stac na to czy nie.
    JA NIE CHCE :)

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 9. Data: 2010-08-19 11:13:23
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-19 11:29, J.F. pisze:

    > Ale tam jakies tarcia byly, Ojciec Dyrektor juz ich nie poleca :-)

    Jaki on ojciec, ojca ma się jednego-rodzonego.

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-08-19 12:04:08
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-08-19 10:35, topek pisze:
    > 4. Play odpada, ze wzgledu na drogie rozmowy do mnie.

    kup gdziekolwiek i przenies numer do play, ludzie nie beda wiedzieli ze
    maja drozej do ciebie.

    pzdr.