  • 11. Data: 2010-07-21 09:55:09
    Temat: Re: Opinia o PDN z detektorem radarow
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 21 Lip, 09:41, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:

    > A czym jest antyradar, jeśli nie detektorem radarów? Zagłuszaczem?

    Dokladnie to mial autor na mysli... ;)
    Sa zagluszacze, ktore uniemozliwiaja pomiar, albo nawet wrecz generuja
    sygnal, ktory po odebraniu przez radar wyswietla predkosc taka jak sie
    ustawi na jammerze... ;)

    http://toparm.com/rad/jammer.htm

    WS

  • 12. Data: 2010-07-21 10:13:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 09:31:38 +0200, Brzezi napisał(a):

    > Zakazany jest antyradar czy detektor dadarow?

    Jedno i drugie, tyle, że za używanie jammera pod znacznie więcej paragrafów
    podpadasz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2010-07-21 10:21:58
    Od: "news.mm.pl" <b...@z...pl>

    > Ahh rzeczywiscie pojawil sie w aukcji wyraz "antyradar", pozno bylo i w
    > glowie mialem tylko "detektor", ale tylko w tytule, tylko OIMW antyradar
    > zakloca dzialanie radaru, a detektor wykrywa, to urzadzenie z aukcji
    > jedynie wykrywa, czyli to nadal jest tylko detektor...

    a ja nie sugerowalbym się nazwą bo większość "antyradarów" to wykrywacze
    radarów
    i tak też jest w obiegowej opinii - i susznie.
    być może nawet nazwy "detektor" zaczęto używać po zakazie stoswania
    "antyradarów"

  • 14. Data: 2010-07-21 10:53:37
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-21 00:06, Brzezi wrote:

    > Co o tym myslicie, czy to ma sens dzialac? i czy jest sens dolozyc 500zl
    > wiecej zamiast larka?

    Ani to świnka, ani morska..

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2010-07-21 11:18:27
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 21 lip 2010 o 10:53 GMT, elmer radi radisson napisał(a):

    > Ani to świnka, ani morska..

    A mozesz wyslowic sie merytorycznie?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 16. Data: 2010-07-21 11:34:49
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-21 11:18, Brzezi wrote:

    > A mozesz wyslowic sie merytorycznie?

    Ze wyglada to na zlepek jakiegos chinskiego badziewia, ktore
    z pewnoscia nie reprezentuje nic ciekawego w czesci bedacej detektorem (
    bo tutaj zasady sa proste, liczy sie generalnie kilka firm - Valentine1,
    Beltronics, Escort, Whistler, a ta nie nalezy nawet do tych najmniej
    znanych czy w ogole reprezentowanych w tym swiatku). A w czesci GPS
    tez raczej wyglada na parcha, nie wspominajac o praktycznym braku
    mapy (bo z opisu wynika ze pewnie w komplecie jest cos do jazdy
    po jakiejs kantonskiej prowincji), wiec musisz dokupic jeszcze mape
    albo "jakos sobie poradzic". A taki zestaw wywalony na szybe z
    pewnoscia wzbudzi zywe emocje niebieskich ludkow ;)

    899,- za cos takiego to jest smiech a wrecz skandal ;). Mozna ta
    kase wydac bez porownania lepiej.

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2010-07-21 11:37:12
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    .. zreszta, sam widzisz ze to "cudo" w tak "okazyjnej cenie" jakos
    nie chce sie sprzedawac na pniu.. ale czemu!? :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 18. Data: 2010-07-21 12:30:34
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-07-21 00:06, Brzezi pisze:

    > Co o tym myslicie, czy to ma sens dzialac? i czy jest sens dolozyc 500zl
    > wiecej zamiast larka?

    > Brzezi

    Kupiłem kiedyś antyradar cobra za 1200zł. Po 8 miesiącach sprzedałem bo
    nie dało się z tym jeździć. Non stop jakieś fałszywe alarmy. Przejazd
    obok stacji benzynowej, przez miasto to po prostu jeden wielki pisk.
    Poza tym taki antyradar informuje Cię tylko, że już zostałeś namierzony
    miernikiem laserowym (jak zawyje to jest już po ptokach :( ) Bardziej
    irytowało niż pomagało.

  • 19. Data: 2010-07-21 14:44:11
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Brzezi pisze:

    > Zakazany jest antyradar czy detektor dadarow?

    art 66 p.4.1 (Zabrania się:)
    "wyposażania pojazdu w urządzenie informujące o działaniu sprzętu
    kontrolno-pomiarowego używanego przez organy kontroli ruchu drogowego lub
    działanie to zakłócające albo przewożenia w pojeździe takiego urządzenia
    w stanie wskazującym na gotowość jego użycia; (...)"

    Więc nie ma znaczenia czy masz detektor czy ("...urządzenie informujące o
    działaniu ..." czy "antyradar" ("...lub działanie to zakłócające...")

    Więc zgodnie z PORD nie ma między tymi urządzeniami różnicy, jeśli chodzi
    o dopuszczenie.

    --
    Piotr Czyż

  • 20. Data: 2010-07-21 15:01:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 12:44:11 +0000 (UTC), Piotr Czyż napisał(a):

> [...]
    >
    > Więc nie ma znaczenia czy masz detektor czy ("...urządzenie informujące o
    > działaniu ..." czy "antyradar" ("...lub działanie to zakłócające...")

    Po co wprowadzasz ludzi w błąd?
    Wykrywacz to wykroczenie - mandat i przepadek sprzętu.
    Jammer to używanie nielegalnego urządzenia nadawczego i zakłócanie urządzeń
    pomiarowych - za to może być już nawet krata, w zależności od humoru
    sędziego (bo mandatem się to nie skończy)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel