  • 1. Data: 2013-11-06 10:15:21
    Temat: Orange Free na karte - doładowanie?
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Witam

    Kupiłem ze 2 lata temu na allegro karte SIM Orange Free na karte z 6GB netu
    ważną około 2 lat. Kończy mi się ważność konta, zastanawiam się jakie mam
    możliwość doładowanie tej karty. Jak doładować tę kartę by mieć ~1GB na około
    rok lub więcej?
    Bo może opłaci się bardziej kupić nowy starter? Na allegro za ~10zł jest 1GB
    na rok.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 2. Data: 2013-11-06 15:08:53
    Temat: Re: Orange Free na karte - doładowanie?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-06 10:15, Adramelech pisze:
    > Witam
    >
    > Kupiłem ze 2 lata temu na allegro karte SIM Orange Free na karte z 6GB netu
    > ważną około 2 lat. Kończy mi się ważność konta, zastanawiam się jakie mam
    Przedłuż. "START" na 8002
    > możliwość doładowanie tej karty. Jak doładować tę kartę by mieć ~1GB na około
    > rok lub więcej?
    Doładować za stówę, potem przedłużać jw. i modlić się, żeby tego nie
    zablokowali. A, że zablokują kiedyś, to pewne jak w banku. Tę stówę
    można wygadać.

    > Bo może opłaci się bardziej kupić nowy starter? Na allegro za ~10zł jest 1GB
    > na rok.

    Jeśli ten 1GB Ci wystarczy, to pewno tak.

    Trynd jest taki, że limity transferu tanieją, a dobrzy ludzie też nie
    próżnują i wynajdują kruczki.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-11-06 17:28:17
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 06 Nov 2013 15:08:53 +0100, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:

    >Przedłuż. "START" na 8002

    Żeby bonus netowy nie przepadł w tej taryfie, należy po wysłaniu sms
    przedłużającego doładować konto za 5pln. Dotyczy to tylko tej jednej
    taryfy.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-11-06 17:58:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-06 17:28, dizel pisze:

    > Żeby bonus netowy nie przepadł w tej taryfie, należy po wysłaniu sms
    > przedłużającego doładować konto za 5pln. Dotyczy to tylko tej jednej
    > taryfy.

    To interesujące :)

    plan taryfowy: Orange Free na kartę

    dostępne środki na Twoim koncie
    podstawowe
    suma
    stan konta 02.11.2014 (361 dni) 55,79 zł
    dodatkowe
    ważne do suma
    w tym bonusowa wartość dostępnego limitu transferu danych 02.11.2014
    (361 dni) 1600,10 MB
    Wartość dostępnego limitu transferu danych 02.11.2014 (361 dni) 2144,90 MB

    Przedłużane o rok było 4 dni temu, a doładowywane:
    Data Kwota Doładowanie ważne do
    2013.07.08 13:19 50,00 zł 2014.03.18 23:59

    Ciekawy jestem co znaczy "Doładowanie ważne do" :)

  • 5. Data: 2013-11-06 18:02:38
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-06 17:28, dizel pisze:

    > Żeby bonus netowy nie przepadł w tej taryfie, należy po wysłaniu sms
    > przedłużającego doładować konto za 5pln. Dotyczy to tylko tej jednej
    > taryfy.

    Z Tobą nie będę się kłócił, bo pewno wiesz lepiej, ale przedłużam tak co
    parę miesięcy, nie doładowuję, a limit netowy na poziomie 8G jest, od
    chyba roku.
    Raz się awanturowałem jak mi te GB zniknęły i oddali.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-11-06 20:50:29
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 06 Nov 2013 17:58:24 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Ciekawy jestem co znaczy "Doładowanie ważne do" :)

    Miałem Ci już nie odpisywać. Zrobię to po raz ostatni.
    Generalnie jest tak że bonus jest ważny tyle co konto główne po
    wydłużeniu smsem, ale to nie oznacza że bonus jest też tyle ważny.
    Jak pisałem wyżej ważna jest kolejność.
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/8013/8206252
    .pdf
    pkt 13
    Oczywiście pewnie zrozumienie tego będzie dla Ciebie za trudne więc co
    by już więcej nie odpowiadać jeszcze to:
    http://t.g6.pl/forum/viewtopic.php?p=671785&highligh
    t=&sid=4bea052dbb5f7f4cbcb5c8a579b70fab#671785
    Wypowiedź pracownika Orange. Zresztą temat jest znany od dawna.
    http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=57709

    bez odbioru

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-11-06 20:56:06
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 06 Nov 2013 20:50:29 +0100, dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]

    >Generalnie jest tak że bonus jest ważny tyle co konto główne po
    >wydłużeniu smsem, ale to nie oznacza że bonus jest też tyle ważny.

    Tfu machnąłem się. miało być ale to nie oznacza że bonus nie
    przepadnie.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-11-06 21:44:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-06 20:50, dizel pisze:

    > Miałem Ci już nie odpisywać. Zrobię to po raz ostatni.

    To nie odpisuj i nie sil się na głupie zagrywki.

    > Generalnie jest tak że bonus jest ważny tyle co konto główne po
    > wydłużeniu smsem, ale to nie oznacza że bonus jest też tyle ważny.

    To jest opisanie tutaj:
    Regulamin Promocji ,,Konto ważne rok w Orange na Kartę"
    obowiązuje od 27 maja 2013 r. do odwołania

    13. W przypadku korzystania z oferty Orange Free na kartę, ważność
    bonusów internetowych
    przyznawanych w ramach tej oferty po doładowaniu, zostaje przedłużona
    zgodnie z okresem ważności
    konta ustawionym w chwili aktywacji Promocji, jeśli doładowania te
    zostały dokonane po aktywacji
    Promocji.

    Z zapisu powyższego nie wynika, że bonus nie przepadnie po doładowanie
    za 5zł.

> [...]
    .pdf
    > pkt 13
    > Oczywiście pewnie zrozumienie tego będzie dla Ciebie za trudne więc co

    Jaki pan, taki kram, za chwilę dalej :)

    > by już więcej nie odpowiadać jeszcze to:
    > http://t.g6.pl/forum/viewtopic.php?p=671785&highligh
    t=&sid=4bea052dbb5f7f4cbcb5c8a579b70fab#671785

    Przecież to opisuje to co było w punkcie 13.

    > Wypowiedź pracownika Orange. Zresztą temat jest znany od dawna.
    > http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=57709

    "15. Po przedłużeniu ważności konta w ramach Promocji ważność Bonusu za
    doładowania w ofercie Orange Free na Kartę będzie równa ważności konta
    na połączenia wychodzące od momentu wykonania pierwszego doładowania po
    rejestracji w Promocji."

    Dlaczego podrzucasz linki, które są mieszanką różnych regulaminów?
    Tego punktu już nie ma:>

    > bez odbioru

    Bez żalu, szkoda tylko, że to o czym pisałeś nie występuje w obecnym
    regulaminie

  • 9. Data: 2013-11-07 08:17:32
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    dizel <x...@x...xx> Odpowiedz na

    > Żeby bonus netowy nie przepadł w tej taryfie, należy po wysłaniu sms
    > przedłużającego doładować konto za 5pln. Dotyczy to tylko tej jednej
    > taryfy.

    A doładowanie za 5zł ile daje MB "netu"?

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 10. Data: 2013-11-07 08:42:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > chyba roku.
    > Raz się awanturowałem jak mi te GB zniknęły i oddali.

    był raz okres że coś orange'owi się pomerdało
    i wtedy nie przedłużało już internetu wyslanie sms start na 8002
    a nawet ważność się skróciła, zapewne do ważności
    dawanej standardowo przez doładowania

    w tym złym czasie, wystarczyło doładować 5zł
    to jakby odblokowywało już przedłużanie bonusu

    po doładowaniu start na 8002 już działał jak poprzednio
    przedłużał o rok konto główne i bonus internetowy