  • 1. Data: 2010-11-29 13:09:00
    Temat: Orange, dziękujemy
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Dziękujemy za korzystanie z serwisu Orange.pl

    Jednocześnie przepraszamy, ale poziom ruchu na serwerach Orange.pl nie
    pozwala chwilowo na obsłużenie kolejnych użytkowników. Prosimy spróbować
    ponownie.

    Teraz możesz wysyłać i odbierać SMS-y na Bramce SMS !

    Jeżli chcesz skorzystać Bramki SMS, kliknij tutaj.

    Zespół Orange.pl
    --
    Dziękuję za informację, ale kompletnie nie jestem zainteresowany. Środki
    chciałem sprawdzić...

  • 2. Data: 2010-11-29 13:26:54
    Temat: Re: Orange, dziękujemy
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    niusy.pl pisze:
> [...]
    > ponownie.
    >
    > Teraz możesz wysyłać i odbierać SMS-y na Bramce SMS !
    >
    > Jeżli chcesz skorzystać Bramki SMS, kliknij tutaj.

    Może być jeszcze tak:

    dostępne środki na Twoim koncie
    Informacje niedostępne
    Przepraszamy ale informacje o dostępnych środkach są chwilowo
    niedostępne. Prosimy spróbuj ponownie później.

    Informacje niedostępne
    Przepraszamy ale informacje o dostępnych środkach są chwilowo
    niedostępne. Prosimy spróbuj ponownie później.

    Administratorzy serwisu bawią się "bajerami" jak dzieci w piaskownicy, a
    to, co naprawdę interesuje użytkownika, permanentnie nie działa.
    Ale właściwie, to szkoda nawet pisać: sonda na temat nowego "wcielenia"
    portalu wypadła zdecydowanie negatywnie i to zarówno przed wprowadzeniem
    zmian, w fazie beta, jak i po. Tyle że administratorzy mają wszystko
    gdzieś i robią po swojemu.

  • 3. Data: 2010-11-29 18:10:40
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > "wcielenia" portalu wypadła zdecydowanie negatywnie i to zarówno
    > przed wprowadzeniem zmian, w fazie beta, jak i po. Tyle że
    > administratorzy mają wszystko gdzieś i robią po swojemu.

    To sa spece, nie gadaj. Brakuje integracji z naszom klasom i sledzika. Raz
    prosilem by wywalili pole typu haslo (na kod SMS ) i dali tam zwykle pole input
    text. Po ch... maskowac ***** haslo jednorazowe do tak waznej sprawy jak
    aktywacja jakiejs posranej uslugi za 5zl? To nawet bankach pole na haslo jest
    zwykle = widzisz co wklepujesz a przelewac moge i zylion zlotych.

    Tak samo sToPi3n SkomPl^ikoWani4 hasla sms jest posrany, o pomylke nie trudno a
    aktywuje gowniana usluge za 5zl i do tego ******* wszystko maskowane. Ale
    orange widac uznal ze nie mam racji. Pole haslo powodowalo jeszcze monit
    przegladarki o to czy zapisac haslo czy nie... boshe ale moga sie pochwalic ze
    maja super, super bezpieczny portal. Jak tak czesto nie dziala to faktycznie
    trudno go shakowac :)

  • 4. Data: 2010-11-29 20:48:37
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "mirekc" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Informacje niedostępne
    > Przepraszamy ale informacje o dostępnych środkach są chwilowo niedostępne.

    Tak, wiem :-)

    Dodam jeszcze, że w
    "dostępne środki

    W tym miejscu możesz kontrolować na bieżąco stan swoich środków oraz
    pakietów dodatkowych. "

    "bieżąco" oznacza, że przez cały dzień pokazuje się to samo tj stan środków
    z jakiejś wydaje się losowej godziny tego dnia