  • 1. Data: 2011-03-30 11:11:13
    Temat: Orange na kartę - stan pakietów
    Od: Marx <M...@n...com>

    Witam
    Od dłuższego czasu (2 tygodnie?) w Orange Online w sekcji "dostępne
    środki" nie wyświetlają się "minuty do Orange". Zgłosiłem reklamację,
    ale w odpowiedzi otrzymałem tylko informację ile minut posiadam, a w
    aplikacji wciąż jest to niewidoczne. Jest to o tyle problematyczne, że
    pakiety mają swoją ważność i aby ją przedłużyć muszę dokładnie wiedzieć
    kiedy się kończą, a tej informacji także brak.
    Czy ktoś wie czy da się tą datę jeszcze gdzieś uzyskać?
    Marx

  • 2. Data: 2011-03-30 17:54:59
    Temat: Re: Orange na kartę - stan pakietów
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kończą, a tej informacji także brak.
    > Czy ktoś wie czy da się tą datę jeszcze gdzieś uzyskać?

    Chyba był jakiś release systemu i część usług online zniknęła. Ja mam
    podobny problem i walczę z nimi od dłuższego czasu, skłądajac ciagle
    reklamacje.
    Póki co - korespondujemy sobie, a efektu i tak nie ma.
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl/2011/03/Klient-za
    da-a-SYSTEM-i-tak-rzadzi.html

    ---------------------------------------
    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl

  • 3. Data: 2011-04-03 21:18:53
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    > Chyba był jakiś release systemu i część usług online zniknęła. Ja mam podobny
    problem i walczę z nimi od dłuższego czasu,
    > skłądajac ciagle reklamacje.

    Mam to samo. Ale za kilka dni po doładowaniu mojego tel. i kupieniu pakietów,
    które na www się nie wyświetlają, doładowałem tel. żony o zakupiłem pakiety i jest
    ok.
    Jest więc nadzieja, że to był chwilowy kaprys i następne manewry na moim tel.
    będą już widoczne na www.

    pozdrowienia Piotr W.

  • 4. Data: 2011-04-04 06:40:52
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 03.04.2011 23:18, Piotr W. wrote:

> [...]
    > pakiety i jest ok.
    > Jest więc nadzieja, że to był chwilowy kaprys i następne manewry na moim

    u mnie są widoczne ale jako ... "Pakiety Głosowe". I nadal nie widać
    daty do kiedy są ważne.
    Czyli wciąż nie działa
    http://img810.imageshack.us/i/savedpage.png/
    Marx

  • 5. Data: 2011-04-04 17:04:24
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    > u mnie są widoczne ale jako ... "Pakiety Głosowe". I nadal nie widać daty do kiedy
    są ważne.
    > Czyli wciąż nie działa

    Cały czas działają i ciągle się wyświetlana treść zmienia.
    Wszedłem na On-line i teraz też mam pakiety głosowe .
    A jeszcze kilka dni temu nic się nie wyświetlało.

    pozdr. Piotr W.

  • 6. Data: 2011-04-05 08:33:35
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 04.04.2011 19:04, Piotr W. wrote:

    > Cały czas działają i ciągle się wyświetlana treść zmienia.
    > Wszedłem na On-line i teraz też mam pakiety głosowe .
    > A jeszcze kilka dni temu nic się nie wyświetlało.

    ale daty ważności wciąż brak...
    Marx

  • 7. Data: 2011-04-09 14:54:20
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    > ale daty ważności wciąż brak...
    > Marx

    Doładowałem konto, zakupiłem pakiet i to samo ...
    to znaczy jest ilość minut w pozycji ogólnej "pakiety głosowe" a winno być "środki w
    ramach pakietu POPMinuty"
    Jest ilość minut do dyspozycji, ale dalej nie ma daty ważności.
    Ot radosna twórczość udoskonalająca....

    pozdrowienia Piotr W.

  • 8. Data: 2011-04-11 06:56:34
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 09.04.2011 16:54, Piotr W. wrote:

> [...]
    > być "środki w ramach pakietu POPMinuty"
    > Jest ilość minut do dyspozycji, ale dalej nie ma daty ważności.

    przyjęli moje następne zgłoszenie, może naprawią...
    Marx