  • 21. Data: 2012-11-26 16:23:42
    Temat: Re: PC dla rodzicow :)
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-25, Mr Misio <m...@g...pl> wrote:
    > Yyyyy bo juz jest wiec koszt zero. Pasywna jakas, wiec...

    Ciągnie 0 prądu, produkuje 0 ciepła, zajmuje 0 miejsca w obudowie,
    zwiększa o 0 awaryjność PCta?

    Komp bez dużej grafiki można zbudować na jakiejś małej płytce
    i zmieścić w zgrabnym pudełku. Karta graficzna wymusza dużą
    obudowę, w której trzymasz głównie powietrze. Czy Twoi rodzice
    potrzebują kloca stojącego pod biurkiem?

    Generalnie ja swoim rodzicom kupiłbym (bez wahania) laptopa
    lub AIO (tyle że na coś ciekawego z i3 trzeba wciąż wyłożyć 3kPLN, ale
    będzie coraz taniej).

    > CSM? a) co to za skrot b) co wybralbys zamiast tego GB na LGA1155 z
    > chipem 77

    CSM (czasem PRO/CSM) to seria ASUS przeznaczona do komputerów biurowych.
    Solidne, funkcjonalne i (zazwyczaj) pozbawione bajerów płyty.

    pozdrawiam,
    PK

  • 22. Data: 2012-11-26 16:42:35
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik PK napisał:

    > Ciągnie 0 prądu, produkuje 0 ciepła, zajmuje 0 miejsca w obudowie,
    > zwiększa o 0 awaryjność PCta?
    >
    > Komp bez dużej grafiki można zbudować na jakiejś małej płytce
    > i zmieścić w zgrabnym pudełku.

    Pisalem - obudowe mam. Zakup innej to wydatek. Obawiam sie, ze nie
    zwroci sie nizszymi rachunkami za prad :)

    > Karta graficzna wymusza dużą
    > obudowę, w której trzymasz głównie powietrze. Czy Twoi rodzice
    > potrzebują kloca stojącego pod biurkiem?

    NA biurku. Potrzebuja. Kot potrzebuje :)

  • 23. Data: 2012-11-26 23:21:46
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Mr Misio" ...

    > Nie wiem... Asrock? Jak z jakoscia tej firmy, bo... no dorze, 3 lata
    > temu to byl badziew. Lowend. I ogolnie dramat, ktory kazdy kazdemu odradzal.

    Nieprawda!
    AsRock zawsze byl tansza odmiana Asusa.
    I zawsze trzymal DOBRA jakosc.

    --
    T.F.

  • 24. Data: 2012-11-26 23:24:02
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 26.11.2012 23:21, T.F. pisze:
    > AsRock zawsze byl tansza odmiana Asusa.
    > I zawsze trzymal DOBRA jakosc.

    Powiedz to tym kilku moim ASRockom, które po mniej więcej
    trzech-czterech latach - w różnych komputerach - zaczęły
    być niestabilne, zawieszały komputer lub wyłączały się.

    Od tego czasu mam awersję do tej firmy i stosuję wyłącznie
    Gigabyte w zasadzie.

    """""""|
    | | |
    ......./

  • 25. Data: 2012-11-26 23:29:23
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-11-26 23:21, T.F. wrote:
    [.....]
    > Nieprawda!
    > AsRock zawsze byl tansza odmiana Asusa.
    > I zawsze trzymal DOBRA jakosc.
    Nie zawsze. Na pewno miał badziewną jakość w czasach P4.

  • 26. Data: 2012-11-26 23:41:22
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-11-26 23:24, Radosław Sokół pisze:

> [...]
    > być niestabilne, zawieszały komputer lub wyłączały się.
    >
    > Od tego czasu mam awersję do tej firmy i stosuję wyłącznie

    Asus czy GB robi takie numery po trzech-czterech miesiącach :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 27. Data: 2012-11-26 23:56:54
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-11-26 23:41, Chris pisze:

    > Asus czy GB robi takie numery po trzech-czterech miesiącach :)

    Pieprzysz głupoty.Od około 9 lat używam płyt Asusa (przed Asusem
    używałem Abita) i zero kłopotów. Ostatnie to P5K, P8Z68 i wszystko
    śmiga.Może ta twoja firma sprowadza takie g...o, dyski WD wam padają,
    płyty Asus i GB padają.

  • 28. Data: 2012-11-26 23:57:27
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Radosław Sokół" ...

    > Powiedz to tym kilku moim ASRockom, które po mniej więcej
    > trzech-czterech latach - w różnych komputerach - zaczęły
    > być niestabilne, zawieszały komputer lub wyłączały się.

    Hmmm, wspolczuje.
    Ale aktualnie u klientow dziala okolo 1k naszych sprzetow
    (zlozonych w przeciagu ostatnich 10 lat)
    i ostatni problem z plyta gl. byl z rok temu.

    A ida Ausy do serwerow/routerow dzialajcych 24/7
    i Intele & AsRocki do desktopow.

    > Od tego czasu mam awersję do tej firmy i stosuję wyłącznie
    > Gigabyte w zasadzie.

    Oooo, NIE.
    GB i MSI podziekowalismy.

    --
    T.F.

  • 29. Data: 2012-11-27 00:06:13
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-11-26 23:56, Dawid pisze:

> [...]
    > używałem Abita) i zero kłopotów. Ostatnie to P5K, P8Z68 i wszystko
    > śmiga.Może ta twoja firma sprowadza takie g...o, dyski WD wam padają,

    Dzięki za przypomnienie że nie dodałem trolla dawida do KF-a po zmianie
    czytnika :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 30. Data: 2012-11-27 00:53:47
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-11-27 00:06, Chris pisze:

    > Dzięki za przypomnienie że nie dodałem trolla dawida do KF-a po zmianie
    > czytnika :)

    Dobrze wiedziałem, że nawet czytnika nie umiesz ustawić cieciu.
    Czytasz wszystko, bo ciekawość by ci tą twoją głupią dupe rozerwała.
    Wracając do twoich porad, dalej są denne i mylące, daj spokój i zajmij
    się czymś innym.Szef kiedyś przeczyta i wywali cię na zbitą twarz.