    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PCB w Chinach (lub gdzie indziej)
    Date: Tue, 23 May 2023 12:08:34 -0000 (UTC)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    >> Ja to mam w formacie AutoTrax
    >
    > :D Kto tego jeszcze używa ;)

    Ja od zawsze :) Bardzo wygodny program i mało jest rzeczy, których mi w
    nim brakuje (a te, których brakuje, nie są na tyle uciążliwe, żeby były
    deal breakerem).

    Jakby umożliwiał dowolny obrót elementu, a nie tylko o 90 stopni, i lepiej
    umiał robić pola masy (a nie ze ścieżek, bo potem ciężko to edytować), to
    w ogóle byłoby super.

    No i soldermaski nie obsługuje, ale przy robieniu płytek w domu to nie
    jest problem (zresztą jedna płytkarnia, z której kiedyś korzystałem, sama
    zrobiła warstwę soldermaski po prostu pokrywając wszystko oprócz padów).

    > Musisz liczyć się z tym, że dowali się celnik. Mi się raz dowalił. Do
    > tego najtańszego zamówienia jakie robiłem. Urzędnicza logika.

    Ile wtedy trzeba dopłacić? Tylko VAT 23%?

    --
    - Czym różni się detka od studentki?
    - ...