  • 31. Data: 2013-07-01 06:56:26
    Temat: Re: PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-01 00:17, J.F. pisze:
    > Samohamowny to on jest przy zalozonym wspolczynniku tarcia.
    > Stal-stal, a nie stal-smar.
    >
    > Ale zawsze smarowalem i nigdy sie nie nie odkrecilo samo.
    według teorii scobowskiego silnik i skrzynia biegów powinny się same
    rozkręcać w czasie jazdy, tam przecież jest OLEJ
    Jacek

  • 32. Data: 2013-07-01 08:52:28
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Na teleskopowe zabawki z Allegro po 20zł to nie patrz, bo to się gnie już
    > od patrzenia na nie ;)

    Oryginalny Fiatowski się wygiął, a teleskopowa zabawka za 20 zł z Castoramy
    dała radę, więc nie przesadzałbym... :)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 33. Data: 2013-07-01 09:42:19
    Temat: Re: PI?kne podzi?kowania ch?opakom z TIR?w za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    >W dniu 2013-06-29 22:20, AT pisze:
    > Teraz, jak już szczęśliwie wróciłeś to pofatyguj się i wykręć po kolei
    > wszystkie śruby, wyczyść, posmaruj (grafitowy najlepszy, ale może być
    > zwykły ŁT) i przykręć w odpowiednim momentem. Nie będzie potem problemu bo
    > każdy klucz da radę.
    > Jacek

    Przed wyjazdem kłocki wymieniał mi mechanik z tyłu, być moze trochę za mocno
    dokręcił, w sobotę odwiedziłem mojego wulkanizatora, to się zdziwł, bo
    drugiego koła też nie mogł odkręcić bez użycia rury i stwierdzi ze to
    niemożliwie, aby on tak dowalił.

    w każdym bądź razie teraz to sobie kupię porządny klucz

    pozdrawiam

  • 34. Data: 2013-07-01 10:10:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 1 Jul 2013 06:52:28 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Oryginalny Fiatowski się wygiął, a teleskopowa zabawka za 20 zł z Castoramy
    > dała radę, więc nie przesadzałbym... :)

    Jak Fiat robi klucze z tego co wahacze, to by się zgadzało :)

  • 35. Data: 2013-07-01 10:30:47
    Temat: Re: PI?kne podzi?kowania ch?opakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-30, arek333 <a...@w...pl> wrote:

    > Hmmm ja tam mocno sie nie znam czy gwinty smarowac czy nie. Jednak w tym
    > roku pierwszy raz w zyciu popsikalem gwinty szpilek WD40. I po 1,5
    > miesiaca poczu?em bicie w kole z tylu. Podnosnik i co widze - 4 szpilki
    > luzne jednej juz brak, kolo tancowalo. Przerazilem sie. Sprawdzilem
    > wszystkie mkola i w kazdym byla luzna szpilka. Na pocz?tku myslalem ze moze
    > ktos chcial skubn?ae aluski, jednak nie poluznial by srub z zabezpieczeniem.
    > Tak tak te tez byly luzne. Zrobilem to raz w zyciu i juz nigdy nie bede
    > niczym psikal smarowal gwintow przy kolach.

    Widocznie slabo dokreciles.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2013-07-01 12:02:21
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    > Jak Fiat robi klucze z tego co wahacze, to by się zgadzało :)

    Gównolit? :)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 37. Data: 2013-07-01 15:16:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości

    >według teorii scobowskiego silnik i skrzynia biegów powinny się same
    >rozkręcać w czasie jazdy, tam przecież jest OLEJ

    Olej, olej, ale sruby przed wkreceniem nie sa smarowane tym olejem,
    tylko klejem Loctite :-)

    J.

  • 38. Data: 2013-07-01 16:34:30
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-06-30 13:01, J.F. pisze:

    > Krzyzak ma umiarkowane ramie, wymaga dwoch rak ... a rece slabsze niz
    > nogi, ani na to rurki nalozyc, a nawet jak sie uda, to za bardzo
    > odsadzony.

    Po pierwsze - jak napisałem - odsadzenie nie ma znaczenia w przypadku
    krzyżaka, bo właściwie cały wysiłek idzie na kręcenie, bez strat na
    wyginanie, bujanie itp. Po drugie z jednej strony naciskasz, a z drugiej
    "podnosisz", co IMO jest skuteczniejsze, mocniejsze, niż skakanie po
    kluczu jednoramiennym.

    > Jeszcze trzeba pare cegiel do podparcia ..

    ??

    > I to by bylo optymalne ... o ile sie to skladanie nie rozleci.
    > No i koncowka taka ze sie nie rozpadnie.

    Coś takiego:
    http://www.lidl.de/de/Reifenwechsel/ULTIMATE-SPEED-K
    reuzschluessel-klappbar-1

    BTW - fajnie w tej niemcowni, że wszystkie artykuły z "akcji" są
    dostępne w sklepie internetowym. A naet duużo więcej.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 39. Data: 2013-07-01 17:09:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości
> [...]
    >wyginanie, bujanie itp. Po drugie z jednej strony naciskasz, a z
    >drugiej "podnosisz", co IMO jest skuteczniejsze, mocniejsze, niż

    Co cie ogranicza to uzycia rak.
    Nie nalozysz rurki, nie skoczysz nogami i sruby nie urwiesz :-)

    >??

    Pare cegiel do podparcia wolnego konca i patrz wyzej.

    >Coś takiego:
    >http://www.lidl.de/de/Reifenwechsel/ULTIMATE-SPEED-
    Kreuzschluessel-klappbar-1

    Myslalem raczej o fajkowym-teleskopowym, cos takiego, ale
    solidniejsze
    http://www.motochemia.pl/klucz-teleskopowy-do-kol-sa
    mochodowych-1719-mm-p-891.html

    Bo ten z lidla to gromadzi wszystkie wady :-)

    J.

  • 40. Data: 2013-07-01 17:20:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-01 17:09, J.F pisze:
    > Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości
    (...)
    reuzschluessel-klappbar-1

    > Myslalem raczej o fajkowym-teleskopowym, cos takiego, ale solidniejsze
    > http://www.motochemia.pl/klucz-teleskopowy-do-kol-sa
    mochodowych-1719-mm-p-891.html

    To jest dość skuteczne i sensowne rozwiązanie.

    > Bo ten z lidla to gromadzi wszystkie wady :-)

    Ten krzyżakowy tak, a mają też inne oferty, które zaakceptować można:

    http://www.lidl.de/de/Reifenwechsel/cartrend-Radmutt
    ernschluessel?FromRecommendation=true

    :)