  • 11. Data: 2009-11-11 17:43:11
    Temat: Re: PLAY kolejny rekord
    Od: Piotr <r...@1...0.0.1>

    J.F. wrote:

    > Przed laty to pamietam podobne zjawisko z Plusa - dzwoni telefon, a po
    > rozmowie przychodzi hurtem kilka SMS, ktore powinni raczej przyjsc
    > pare godzin wczesniej. Ale pewny nie jestem.

    Opisane zjawisko "lagów" w dostarczaniu SMS-ów (w nie tak ekstremalnej
    formie) też zauważam czasami właśnie kiedy telefon wejdzie w roaming
    plusa. Dopóki jest zalogowany do macierzystej sieci play smsy śmigają
    bez problemów.

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-11-11 17:54:35
    Od: Piotr <r...@1...0.0.1>

    uzytkownik wrote:
    > SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł... uwaga: 11
    > listopada ok. czwartej rano.
    >
    > I co z tego jak darmowe skoro idzie dłużej niż list ekonomiczny Poczty
    > Polskiej

    A na którymś z telefonów nie masz wybranej na stałe sieci plusa? Takie
    sytuacje (opóźnienie w dostarczaniu smsów, a potem nagle przychodzą
    całym stadem ;-)) zdarzały się kiedy miałem telefon ustawiony domyślnie
    w polkomtelowy roaming, po przestawieniu sieci preferowanej na play
    problem praktycznie zniknął.

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-11-11 21:44:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hdeo7b$qnp$1@news.onet.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Tak na przyszłość: polecam Generali (online:
    > https://www.generalidirect.pl/ubezpieczenia-turystyc
    zne/ubezpieczenie-w-podroz
    > )
    >
    > Często wychodzi taniej, a i sumy ubezpieczenia w najniższych ofertach są
    > wyższe.
    >
    > Jedyną zaletą mbanku jest fakt, że na bardzo krótki okres minimalna
    > wysokość składki to 7zł [w Europie], podczas gdy w Generali jest to
    > chyba 15, czy 30zł, już nie pamiętam. Przy ubezpieczaniu się na dłużej
    > niż 4 dni, albo dla więcej niż 1 osoby, Generali staje się bardziej
    > opłacalne).

    Hm, ubiezpieczenie mPodroznik mBanku, to wlasnie Generali.

    TA

  • 14. Data: 2009-11-11 21:54:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    zne/ubezpieczenie-w-podroz

    > Hm, ubiezpieczenie mPodroznik mBanku, to wlasnie Generali.

    Niby tak, ale:

    1/ obecnie mbank bardziej uwidacznia ubezpieczenie oferowane przez BRE
    Ubezpieczenia

    2/ Ubezpiecznie GO DIRECT oferowane przez Generali w mbanku jest gorsze
    niż oferowane bezpośrednio na stronie Generali, np.
    dla trzech osób w Europie na 9 dni w mbanku kosztuje 66zł (przy sumie
    ubezpieczenia kosztów leczenia 35 tysięcy), a na stronie Generali 53zł
    (przy sumie ubezpieczenia wyższej o 15 tysięcy).

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2009-11-11 23:07:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hdfbpr$oa3$1@news.onet.pl>,
> [...]

    > ubezpieczenia kosztów leczenia 35 tysięcy), a na stronie Generali 53zł
    > (przy sumie ubezpieczenia wyższej o 15 tysięcy).

    No tak.
    1. Chyba Go Direct nie jest Generali tylko cos innego.
    2. Wysokosc skladki to nie wszystko. Porywnywalem kiedys te
    ubezpieczenia i to sa 2 calkiem rozne polisy.

    To ja offtopicznie troche...
    Od kilku lat jako klient VWBanku upgradowalem sie do platnego pakietu,
    ktory m.in. daje mi fajny pakiet ubezpieczen, wlaczajac turystyczne, OC
    na rower, oraz samochodowe assistance (gwarantem jest Hestia).
    Co kosztuje mnie 10zl miesiecznie. I mam juz spokoj z ubezpieczeniami

    TA

  • 16. Data: 2009-11-11 23:20:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > No tak.
    > 1. Chyba Go Direct nie jest Generali tylko cos innego.

    mPodróżnik do Generali, a Go Direct to BRE Ubezpieczenia, pomieszały
    mi się ;)

> [...]
    > na rower, oraz samochodowe assistance (gwarantem jest Hestia).
    > Co kosztuje mnie 10zl miesiecznie. I mam juz spokoj z ubezpieczeniami

    Nie wydaje na takie ubezpieczenia 120zł rocznie :) A czy rodzina też
    jest ubezpieczona? O kolegach w podróży już nie pytam :)

    I z czym jest sprzęgnięte ubezpieczenie? Z kontem? Z kartą? Kiedyś
    czytałem o pewnym ubezpieczeniu kosztów leczenia (i nie tylko)
    sprzęgniętym z kartą, ale niedziałającym po jej zastrzeżeniu, czyli jak
    za granicą zgubisz kartę, to tracisz ubezpieczenie.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2009-11-12 00:12:53
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    uzytkownik wrote:
    > SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł... uwaga: 11
    > listopada ok. czwartej rano.
    >
    > I co z tego jak darmowe skoro idzie dłużej niż list ekonomiczny Poczty
    > Polskiej

    nie - to nie rekord - póki co miesiąc czekam na 5 smsów z playa wysłane 10
    października 2009
    myślicie że dojdzie? :>

    na obronę - byłem wtedy za granicą - a play był w PL
    jednak z innych telefonów dochodziło

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 18. Data: 2009-11-12 08:21:42
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    Piotr pisze:

> [...]
    > formie) też zauważam czasami właśnie kiedy telefon wejdzie w roaming
    > plusa. Dopóki jest zalogowany do macierzystej sieci play smsy śmigają

    Działo się tak jak oba telefony były zalogowane w macierzystych
    sieciach, ale tylko wtedy gdy nadawca był w 3G play

  • 19. Data: 2009-11-12 12:17:25
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    Możesz cos wiencej o tym banku napisać?

    jkolina

  • 20. Data: 2009-11-12 12:44:27
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hdfgsk$597$1@news.onet.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Nie wydaje na takie ubezpieczenia 120zł rocznie :)

    120 rocznie za cos takiego to nie jest duzo.
    Za samo OC na rower zaplacilbym pewnie polowe (na pol roku).
    I do tego sa jeszcze jakies bonusy.

    >A czy rodzina też
    > jest ubezpieczona? O kolegach w podróży już nie pytam :)

    Nie. Ale ubezpieczenie wyglada na solidne.

> [...]
    > sprzęgniętym z kartą, ale niedziałającym po jej zastrzeżeniu, czyli jak
    > za granicą zgubisz kartę, to tracisz ubezpieczenie.

    Hm, sprawdze. W warunkach ogolnych nie pisza.
    Ale raczej z kontem. Bo karta tez jest ubezpieczona.

    TA