  • 21. Data: 2018-07-25 13:59:55
    Temat: Re: POSZUKIWANY uchwyt do telefonu - taki o
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > https://allegro.pl/uniwersalny-uchwyt-gsm-gps-montow
    any-w-slocie-cd-i
    > 7404198382.html?utm_source=ceneo&utm_medium=cpc&utm_
    campaign=feed

    > Takie porządne, metalowe, kosztują coś ok. 100 zł.

    Dzieki, nie wiedziałem o takim mocowaniu. Moze bedzie troche chłodniej
    niz na szybie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 22. Data: 2018-07-25 16:03:31
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2018-07-25 o 13:59, Budzik pisze:

    > A masz jakis fajny który mozesz polecic na telefon 6cali?

    Od 2 lat używam takiej konstrukcji
    https://allegro.pl/uchwyt-samochodowy-na-telefon-na-
    kratke-nawiewu-i7451906743.html#thumb/3

    Minus to, że mam zasłonięta jedną kratkę nawiewu, ale mi to nie przeszkadza.
    Telefon jest owiewany powietrzem, z leciutko otwartego nawiewu. W zimie
    nie przegrzewa się, bo też jest owiewany powietrzem, tylko cieplejszym.
    Czyli ma stałą, ale wyższą temperaturę i nie zauważyłem, żeby w zimę
    było mu za gorąco.

    --
    viktorius

  • 23. Data: 2018-07-25 16:09:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    25 Jul 2018 11:59:54 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    html?spm=a2g0s.90

    > Dzieki, dobrze wygląda.

    Jakby był jeszcze automatyczny, to brałbym jak reksio szynkę.
    Szkoda, że nie jest.

  • 24. Data: 2018-07-25 16:58:17
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-07-25 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    ard-Phone-Holder-
    html?spm=a2g0s.90

    > Dzieki, dobrze wygląda.

    Końcówkę tego do kratki zamieniłem i dałem do tego długiego ramienia.
    Dzięki temu telefon jest uchwycony w środku ciężkości i się nie giba, a
    mam Xiaomi mi Max (6,5"). Inne uchwyty były za delikatne do tego
    ustrojstwa. W sumie na kratce też wisiał dość stabilnie, ale tak jest
    lepiej.
    T.

  • 25. Data: 2018-07-25 17:44:28
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 24 Jul 2018 23:00:28 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ale sygnał gps jest dużo gorszy w takim miejscu.

    Nie stwierdziłem. W osobówca telefon mam jeszcze niżej i probelmów z
    sygnałem GPS nie zauważyłem. Może to kwestia telefonu?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 26. Data: 2018-07-25 17:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik viktorius v...@i...pl ...

> [...]
    > powietrzem, tylko cieplejszym. Czyli ma stałą, ale wyższą
    > temperaturę i nie zauważyłem, żeby w zimę było mu za gorąco.

    Telefon 6cali w nim sie nie miesci. W kazdym razie moj nie...
    Nawet 5,5 sie nie mieścił w prezerwatywce.
    Aczkolwiek dla mniejszych telefonów rzeczywiście niezłe, chociaz potrafi
    sie wysunac z kratki na wertepach no i nożki niezbyt trwałe - u mnie
    wyszły z nich druty po jakims czasie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 27. Data: 2018-07-25 17:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

> [...]
    > się nie giba, a mam Xiaomi mi Max (6,5"). Inne uchwyty były za
    > delikatne do tego ustrojstwa. W sumie na kratce też wisiał dość

    Dzieki, musze poszukac na allegro bo nie am cierpliwosci na paczki z chin
    ostatnio :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 28. Data: 2018-07-25 17:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Jakby był jeszcze automatyczny, to brałbym jak reksio szynkę.
    > Szkoda, że nie jest.

    W jakim sensie automatyczny?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 29. Data: 2018-07-25 19:13:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-07-2018 o 17:44, j...@i...pl pisze:

    > Nie stwierdziłem. W osobówca telefon mam jeszcze niżej i probelmów z
    > sygnałem GPS nie zauważyłem. Może to kwestia telefonu?

    Nie - raczej samochodu.
    Testowane były 3 telefony, tylko jeden jakoś tam sobie radził, choć
    nadal słabo.

  • 30. Data: 2018-07-25 19:21:09

    25 Jul 2018 15:59:54 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > W jakim sensie automatyczny?

    Przyciskasz telefon (dzynks widoczny na moim foto z pierwszego postu)
    i łapki z boku automatycznie się zamykają.