  • 1. Data: 2011-01-04 03:23:46
    Temat: Pacjent nie pali na zimnym ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Pacjent to 1.8 TDCI z foki ...

    Objawy:

    Palił normalnie, rok temu wymienione:

    - świeczki żarowe
    - aku

    Po podpięciu pod kompa wszystko gra ... Kręci, odgłos jakby ...
    hmmm ... jakby bez paliwa. Wtryski chlapią (sprawdzone), więc
    paliwo włazi ... świeczki grzeją, kompresja jest , a nie pali.

    Pomaga wbicie pedału gazu w podłogę ... wówczas dławiąc się odpali.

    II . Po wstawieniu do pewnego warsztatu w Stalowej Woli i
    powiedzeniu: Nie pali, ma palić, debil wymienił pompę hamulcową
    (kupił najtańszą - Boscha), pogrzebał coś przy niezwiązanych
    tematach, skasował 1kPLN (kurwa ! chyba ujawnię namiary na tego
    debila) ...

    Co może być ?

    Myślałem, że z lekka wytrącona parafina w filtrze paliwa,
    cokolwiek ... Jak już odpali, to popierdala jak dziki ... Nie
    zaobserwowano zwiększonego zużycia paliwa, więc wykluczyłem
    dziurawe węże przelewowe.

    Ma ktoś pomysł?

    6008

  • 2. Data: 2011-01-04 07:14:42
    Temat: Re: Pacjent nie pali na zimnym ...
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Hej!
    Sprawdzil bym cisnienie paliwa na listwie, kompresje, dolot powietrza.
    Jesli wszystko to ma, to moze jeszcze polozenie walu (czujnik) i na
    koncu elektronike.

  • 3. Data: 2011-01-04 11:13:58
    Od: "kml" <f...@g...lp>

> [...]
    > pogrzebał coś przy niezwiązanych tematach, skasował 1kPLN (kurwa ! chyba

    Nie mów, że zapłaciłeś. Dawaj namiary. Wrzuć na forum focusa to może komuś
    uratowac portfel.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2011-01-04 11:40:29
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

> [...]
    > Boscha), pogrzebał coś przy niezwiązanych tematach, skasował 1kPLN
    > (kurwa ! chyba ujawnię namiary na tego debila) ...

    Dowiedz się co wymienił temu, któremu samochód nie hamował i masz
    rozwiązanie! ;-)
    A tak na poważnie to... chyba nie zapłaciłeś skoro samochód po naprawie
    nadal nie pali?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 5. Data: 2011-01-04 12:18:24
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 4 Sty, 03:23, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
> [...]
    > (kupił najtańszą - Boscha), pogrzebał coś przy niezwiązanych
    > tematach, skasował 1kPLN (kurwa ! chyba ujawnię namiary na tego

    Naprawił - płacisz, nie naprawił - nie płacisz. A Ty co zrobiłeś ? Nie
    chce mi się wierzyć, że to Twoje auto - prędzej jakiejś ładnej
    koleżanki ;-)

  • 6. Data: 2011-01-04 18:02:50
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

> [...]
    > Boscha), pogrzebał coś przy niezwiązanych tematach, skasował 1kPLN
    > (kurwa ! chyba ujawnię namiary na tego debila) ...

    a ujawnij
    czyżby to było na ul. Sp..ej?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 7. Data: 2011-01-04 18:10:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > pogrzebał coś przy niezwiązanych tematach, skasował 1kPLN (kurwa ! chyba

    Znaczy na tego, kto zapłacił za naprawę silnika poprzez wymianę pompy
    hamulcowej?

  • 8. Data: 2011-01-04 18:23:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał
> [...]
    > paliwo włazi ... świeczki grzeją, kompresja jest , a nie pali.

    > Pomaga wbicie pedału gazu w podłogę ... wówczas dławiąc się

    Moze problem w tym ze wtryski chlapia a nie rozpylaja ? Podejrzane
    paliwo itp.

    Albo cos jak pisano o bodajze renowce - zdrowo kreci ? Bo komputer
    nie odpala ponizej 300rpm.

> [...]
    > (kupił najtańszą - Boscha), pogrzebał coś przy niezwiązanych
    > tematach, skasował 1kPLN (kurwa ! chyba ujawnię namiary na tego

    A stara pompe dostales ? Moze

    > Myślałem, że z lekka wytrącona parafina w filtrze paliwa,
    > cokolwiek ... Jak już odpali, to popierdala jak dziki ... Nie
    > zaobserwowano zwiększonego zużycia paliwa, więc wykluczyłem
    > dziurawe węże przelewowe.

    Zapowietrzajacy sie uklad ? Starsze fordy mialy takie
    szybkozlaczki, nie zawsze szczelne.. co prawda przy CR to jeszcze
    inaczej dziala.

    J.

  • 9. Data: 2011-01-04 19:14:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-04 12:18, Mateusz pisze:

    > Naprawił - płacisz, nie naprawił - nie płacisz. A Ty co zrobiłeś ? Nie
    > chce mi się wierzyć, że to Twoje auto - prędzej jakiejś ładnej
    > koleżanki ;-)

    A kto napisał że moje ??? Właśnie jest tak jak piszesz ... Auto
    nie odpaliła, zostawiła je ojcu (bosz ...) i poprosiła o
    wstawienie do warsztatu ... co by palił ... Wróciła, auto nie
    pali, ale za to jak kurwa hamuje ;/
    6008

  • 10. Data: 2011-01-04 19:34:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Pomaga wbicie pedału gazu w podłogę ... wówczas dławiąc się odpali.

    no skoro pomaga pedał w podłodze to chyba coś z dawką paliwa.
    Może jest za duża i nie ma sie w czym spalić?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl