  • 21. Data: 2015-01-16 20:51:18
    Temat: Re: Padniety SSD OCz Vertex 2
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Mój Vertex2 60GB ma już 4 lata i 3 miesiące, wg. SMART ma 849 włączeń i
    > przepracował 30603 godzin. Póki co jest OK, ale przez te 4 lata
    > zapisałem na niego niecałe 4TB danych - tylko 1 aplikacja z niego
    > korzysta (PostgreSQL) i zajętych mam jakieś 40GB.

    Moj w momencie padaczki mial ok. 2500 uruchomien, przepracowal z
    12000godzin, przeczytal 20TB zapisał 10TB, z reguły byl zapchany... i wg
    smarta mial przed sobą 8 lat świetlanej przyszłości ;)

    Pzdr

  • 22. Data: 2015-01-16 22:21:27
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2015 20:51:18 +0100, miumiu napisał(a):

    > Moj w momencie padaczki mial ok. 2500 uruchomien, przepracowal z
    > 12000godzin, przeczytal 20TB zapisał 10TB, z reguły byl zapchany... i wg
    > smarta mial przed sobą 8 lat świetlanej przyszłości ;)

    Ale to jednak byl tylko Vertex :-P

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 23. Data: 2015-01-17 03:04:45
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 15 Jan 2015 19:50:36 +0100, miumiu napisał(a):

    > Tu nie chodzi o ilość awarii, ale o charakter awarii. Dysk HDD zwykle pada
    > długo i w męczarniach
    (ciach...)

    Bullshit. Tak samo zdarza się, że klasyczny talerzowiec zaczyna rzęzić
    głowicami i szlag bombki trafia (przerabiane ostatnio na dwóch 2TB
    Seagate'ach, które padły _miesiąc_ po zakupie).

    [ Ludzie są jak skarpetki. Jeden podobny do drugiego, a do pary nie ]
    [ znajdziesz. (JoeMonster.org) ]

  • 24. Data: 2015-01-17 10:21:19
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-01-17 o 03:04, Przemysław Ryk pisze:

> [...]
    > głowicami i szlag bombki trafia (przerabiane ostatnio na dwóch 2TB
    > Seagate'ach, które padły _miesiąc_ po zakupie).

    Zgadza się. sam miałem też takie co to się po prostu nie uruchomiły
    pięknego ranka.
    Mi padł 2TB Samsung po 203 godzinach pracy. Dało się czytać dane,
    przegranie ich trwało by 2 miesiące. O ile by wytrzymał tyle czasu.
    Chyba na razie kupowanie dysków powyżej 1TB jest bardzo ryzykowne,
    padają strasznie, chyba niedopracowana jeszcze technologia.

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2015-01-17 10:48:28
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 17 Jan 2015 03:04:45 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Seagate'ach, które padły _miesiąc_ po zakupie).

    Wlasnie! A potem ktos bredzi o niskiej jakosci SSD i dopracowanej technologii HDD.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 26. Data: 2015-01-17 11:24:45
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 17 Jan 2015 10:48:28 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Wlasnie! A potem ktos bredzi o niskiej jakosci SSD i dopracowanej technologii HDD.

    Technologia robienia HDD jest raczej dopracowana. To, że Seagte daje dupy,
    to już inna kwestia (żaden inny dysk nie padł mi miesiąc po zakupie -
    dlatego do Seagate mam uraz).

    [ Cynizm - sposób przyjmowania życia takim, jakie ono jest. ]
    [ (JoeMonster.org - Demotywatory rosyjskie XIX) ]

  • 27. Data: 2015-01-17 11:55:58
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-01-17 o 10:21, Irokez pisze:

> [...]
    > Chyba na razie kupowanie dysków powyżej 1TB jest bardzo ryzykowne,
    > padają strasznie, chyba niedopracowana jeszcze technologia.

    Mylisz się, używam Hitachi HDS5C3030ALA630 już chyba ze 3 lata, działa
    bardzo dobrze. Ale jedna sztuka to żaden przykład.

  • 28. Data: 2015-01-17 13:07:29
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 17 Jan 2015 11:24:45 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Technologia robienia HDD jest raczej dopracowana. To, że Seagte daje dupy,
    > to już inna kwestia (żaden inny dysk nie padł mi miesiąc po zakupie -
    > dlatego do Seagate mam uraz).

    Mi padl po 2 czy 3 miesiacach wychwalany WD RED.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 29. Data: 2015-01-17 18:39:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 21:30, miumiu pisze:

    > Jakbym wiedzial ktora nóżkę podciąć to bym dal radę; mam za sobą rysowanie
    > ołówkiem mostków na procesorach duron wiec takie zabawy nie są mi obce ;)

    Nie potrafisz.
    Żeby sprawdzić kość nie wystarczy jedną nóżkę odgiąć.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2015-01-17 19:14:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BQB" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Mylisz się, używam Hitachi HDS5C3030ALA630 już chyba ze 3 lata, działa bardzo
    > dobrze. Ale jedna sztuka to żaden przykład.

    Ja mam spięte dwa dyski 2 TiB spięte w raid0 i wszystko działa jak należy.