  • 11. Data: 2012-04-19 08:12:02
    Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:1bq453s38cvdp$.2zlk2b7nz8ad$.dlg@40tude.net...

    > Pewnie nie jeden promil, a np. 10-20%.
    > Tylko to są właśnie te samochody które są sprowadzane do Polski...
    >
    > Nie bez przyczyny używane samochody w Niemczech są droższe niż używane
    > samochody sprowadzane z Niemiec.
    >
    > Polski handlarz wchodzi na ich serwis z ogłoszeniami, sortuje po cenie i
    > bierze te z dołu - najbardziej zajeżdżone. Potem picuje i udaje że to
    > "przeciętny niemiecki samochód który robił 18kkm rocznie".

    Kierownice, drazek zmiany biegow, tapicerke siedzenia kierowcy itp. tez
    wymienia?

  • 12. Data: 2012-04-19 08:19:56
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 18.04.2012 19:00, Sebastian Biały pisze:

    > W *którym* serwisie? Bo w Renault powiedzieli mi że informacja ogólna to
    > jest na gwarancji. A potem już nie ma ogólnej i każdy prowadzi własną
    > dokumentację. Więc w *którym*?

    powiedzieli.. znaczy że po gwarancji kasują historie? czy nie
    wprowadzają kolejnych danych?

    Ja, będąc swoim samochodem, renault po gwarancji żeby było jasne, w
    serwisie, aby mi podali zgubiony kod do radia, spisali licznik i
    wprowadzili do kompa.
    Kiedyś tam później miałem okazje zerknąć w historie serwisową no i
    oczywiście wszystkie zapisy były, stan licznika podany przy każdej
    wcześniejszej wizycie, oraz ta moja pogwarancyjna wizyta również...

    Więc idź sobie porozmawiać z tymi panami bo coś bredzą.

  • 13. Data: 2012-04-19 08:22:50
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 19.04.2012 08:12, Ghost pisze:

    > Kierownice, drazek zmiany biegow, tapicerke siedzenia kierowcy itp. tez
    > wymienia?

    oczywiście:) takie gadżety kupi za kilka stówek, a dźwigną one wartość
    samochodu o kilka tysięcy.

  • 14. Data: 2012-04-19 08:35:18
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Ghost"

    > Kierownice, drazek zmiany biegow, tapicerke siedzenia kierowcy itp.
    > tez wymienia?

    Kiedyś chciałem kupić Astrę III kombi, lekko otarty bok, wnętrze jak
    NOWE! i nagle sprzedawca mi mówi:
    -wie Pan, ale ona ma spory przebieg
    patrzę na licznik a tam 450 000km - ręczę głową, że sprzedawca nic przy
    wnętrzu nie dotykał.
    Kierownice, drążek i pedały zniszczysz przez kilka lat robiąc krótkie
    odcinki "po mieście" przy przebiegach autostradowych (a przecież takich
    w DE najwięcej) wnętrze praktycznie wygląda jak nowe, dlatego jeśli
    zauważysz auto z DE z mocno zniszczonym wnętrzem to albo jeździło tylko
    po mieście, albo przebieg nie jest liczony w tysiącach, a w milonach
    kilometrów.

  • 15. Data: 2012-04-19 08:39:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-19 01:35, Tomasz Pyra pisze:

    > Pewnie nie jeden promil, a np. 10-20%.

    Jaki to jest odsetek to trudno dokładnie stwierdzić, ale przytaczałem
    tutaj jakiś czas temu średnie przebiegi samochodów w Niemczech
    i są właśnie po kilkanaście kkm rocznie.

    > Tylko to są właśnie te samochody które są sprowadzane do Polski...

    W większości tak.

    > Nie bez przyczyny używane samochody w Niemczech są droższe niż używane
    > samochody sprowadzane z Niemiec.

    Przecież o tym wiadomo od dawna. Wystarczy zerknąć w internecie na
    ogłoszenia - no, ale może "kogutek" ma problemy z przeliczeniem
    z euro ;)

    > Polski handlarz wchodzi na ich serwis z ogłoszeniami, sortuje po cenie i
    > bierze te z dołu - najbardziej zajeżdżone. Potem picuje i udaje że to
    > "przeciętny niemiecki samochód który robił 18kkm rocznie".

    Patrząc po tym co widać na rynku to zdaje się, że do Polski są
    sprowadzane tylko samochody z jednym przebiegiem - ~180kkm ;)
    Za dużo - skręcić, za mało - dokręcić, ponieważ nikt nie uwierzy.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 16. Data: 2012-04-19 09:08:01
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Apr 18, 11:55 pm, "v...@i...pl" <v...@i...pl> wrote:

    > Zapytaj grzecznie kilku serwisow. Jak spytalem (telefonicznie) w 5
    > serwisach citroena, to w 1 tylko udzielili mi odpowiedzi, kiedy
    > interesujacy mnie samochod byl ostatni raz w serwisie. Zgadzalo sie z
    > ksiazka u polskiego Niemca w Hamburgu, to kupilem. A byla to Xantia II
    > Break z 1998r. Przejezdzila u mnie prawie bezproblemowo ponad 50tys.km.

    Jak kupowałem Mondeo którym jeżdżę po telefonie do serwisu zapytałem
    czy może mi powiedzieć kiedy i przy jakim przebiegu był robiony
    przegląd, powiedzieli że niestety telefonicznie nie mogą udzielić
    takiej odpowiedzi.

    To sformułowałem inaczej pytanie - samochód jest wystawiony z
    przebiegiem xyz ;) czy patrząc a to co Pani widzi przed oczami jest to
    jego realny przebieg ?
    Odpowiedź tak :)
    Jak byłem na miejscu to zweryfikowałem to naocznie, do domu wróciłem
    fordem :)

    Pozdrawiam !

  • 17. Data: 2012-04-19 09:13:39
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Czarek Daniluk"

    > Jak byłem na miejscu to zweryfikowałem to naocznie, do domu wróciłem
    > fordem :)

    Nam również jest przykro ;-)

  • 18. Data: 2012-04-19 09:21:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > i nagle sprzedawca mi mówi:
    > -wie Pan, ale ona ma spory przebieg
    > patrzę na licznik a tam 450 000km - ręczę głową, że sprzedawca nic przy

    Po prostu, ze nie potrafisz odroznic tapicerki nowej od nie nowej. Nie wiem
    jakim cudem, bo to po prostu widac.

    > Kierownice, drążek i pedały zniszczysz przez kilka lat robiąc krótkie
    > odcinki "po mieście"

    To nie jest prawda. Brava robilem tylko miejskie trasy, przez 11 lat - nie
    widac zniszczenia.

    Nie chodzi tez o zniszczenie, tylko o to, ze przebieg widac.

  • 19. Data: 2012-04-19 10:11:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > W *którym* serwisie? Bo w Renault powiedzieli mi że informacja ogólna to
    > jest na gwarancji. A potem już nie ma ogólnej i każdy prowadzi własną
    > dokumentację. Więc w *którym*?

    W końcu przez tych zasranych oszustów pojawi się przepis, że z każdą
    duperelą, włącznie z wymianą oleju, trzeba będzie jeździć do
    "autoryzowanej stacji" i nie będzie można samemu sobie dłubać w
    samochodzie czy innym pojeździe :(

  • 20. Data: 2012-04-19 10:21:12

    Thu, 19 Apr 2012 08:35:18 +0200, w <jmobq2$f6$1@mx1.internetia.pl>, "Przemysław
    Czaja" <p...@p...fm> napisał(-a):

    > dlatego jeśli
    > zauważysz auto z DE z mocno zniszczonym wnętrzem to albo jeździło tylko
    > po mieście, albo przebieg nie jest liczony w tysiącach, a w milonach
    > kilometrów.

    Albo i to, i to -- taxi.